eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych oraz przedszkoli w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2022 / 2023 w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych)



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych oraz przedszkoli w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2022 / 2023 w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Pakosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65/54-78-332

1.5.8.) Numer faksu: 65/54-78-332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych oraz przedszkoli w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2022 / 2023 w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ddd2dc-d281-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005883/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli w roku szkolnym 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci ze szkół podstawowych oraz przedszkoli w Gminie Pakosław w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) lub regularnej specjalnej.

1.2 Dowóz uczniów do szkół:

a) Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pakosławiu: bilet ulgowy – 113, bilet normalny – 0.
b) Szkoły Podstawowej w Chojnie: bilet ulgowy – 84, bilet normalny – 0.
c) Szkoły Filialnej w Sowach: bilet ulgowy – 46, bilet normalny – 0.
d) Przedszkola w Pakosławiu: bilet ulgowy – 2, bilet normalny – 8.
e) Przedszkola w Chojnie: bilet ulgowy – 12, bilet normalny – 24.
f) Oddziału Przedszkolnego w Sowach: bilet ulgowy – 6, bilet normalny – 14.

Odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych).

1.3 Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsc zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej.

1.4 Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych) odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.

1.5 Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół i przedszkoli w Gminie Pakosław wraz z liczbą uczniów do przewiezienia do danej szkoły określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ.

1.6 Usługa polega na przewozie uczniów:
Autobusami, z co najmniej 55 miejscami siedzącymi – 3 autobusy.
Tygodniowa liczba kilometrów wynosi około 1.153,10 km czyli miesięczna liczba kilometrów wynosi około 4.612,40 km.
Liczba uczniów dowożonych autobusami z Gminy Pakosław do szkół podstawowych i przedszkoli wynosi około 309 dzieci, w tym 46 dzieci przedszkolnych nieobjętych prawem do ulgi w przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego (nieobjętych obowiązkiem szkolnym) oraz 3 opiekunów (po jednym w każdym autobusie).
W ofercie podstawowej (zakup biletów miesięcznych) Gmina Pakosław zakupi bilety zarówno dla dzieci jak i dla opiekunów, zgodnie z ceną zaoferowaną w postępowaniu.
Opiekunów zapewni Zamawiający.
Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia.

1.7 Dane związane z liczbą kilometrów i liczbą dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2022/2023 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2022/2023 liczba kilometrów i liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i zmian w planach nauczania.

1.8 Liczba uczniów podanych w SWZ może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki.

1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.

1.10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, zmiany obwodów szkół.

1.11 Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz inne dni, które będą wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Usługa nie będzie świadczona w okresach czasowego ograniczenia lub czasowego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania (lub inne właściwe organy) w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży.

1.12 W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.

1.13 Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu.

1.14 Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce w autobusie. Ogólna ilość osób przewożonych w pojeździe, nie może przekraczać liczby osób dopuszczonych do przewozu danym pojazdem, na podstawie właściwego dokumentu, np. dowodu rejestracyjnego.

1.15 Zamawiający oprócz oferty podstawowej może złożyć ofertę wariantową.

1.16 W ofercie podstawowej (na prowadzenie komunikacji regularnej) należy podać cenę biletu miesięcznego (brutto), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz całkowitą wartość zamówienia, uwzględniającą koszt zakupu biletów miesięcznych na poszczególne trasy dowozów do szkół, przez okres 10 miesięcy.

1.17 W ofercie wariantowej na prowadzenie komunikacji regularnej specjalnej należy podać całkowitą wartość zobowiązania, uwzględniając łączną wartość zamówienia wraz
z wyszczególnionym kosztem 1 km, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

1.18 Liczba kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie.

1.19 Rozliczenia wykonywane będą w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych lub liczby przejechanych kilometrów.

1.20 Imienna lista uczniów i opiekunów (osób), dla których zostaną zakupione bilety, zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół i przedszkoli, na cztery dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca, wraz ze wskazaniem liczby dzieci nieuprawnionych do biletów ulgowych. W przypadku rozpoczynania zajęć szkolnych w trakcie miesiąca, dyrektorzy przekażą listy na cztery dni robocze przed rozpoczęciem zajęć.

1.21 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły i przedszkola najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.

1.22 Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przedstawionego planu dowozu i punktualnego dowożenia i odwożenia dzieci, a w przypadku awarii autobusu do podstawienia innego pojazdu spełniającego wyżej opisanie wymagania Zamawiającego.

1.23 Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów.

1.24 Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa dotyczących publicznego transportu zbiorowego, nie będzie możliwa realizacja zamówienia na określonych w umowie warunkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313622,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325416,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313622,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU CONTINENTAL TRAVEL Paulina Węgrzynowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991442273

7.3.3) Ulica: Sarnówka 35

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313622,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.