Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00011527/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00135601/01 - Wynik z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli warsztatowych i dodatkowych elementów do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu – w podziale na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529065560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@cpkz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd8bcc18-f8a7-4133-b1f8-e005cf1d9baa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli warsztatowych i dodatkowych elementów do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu – w podziale na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8bcc18-f8a7-4133-b1f8-e005cf1d9baa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005315/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa mebli warsztatowych (BCU)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie elektryki przy CKZ we Wrocławiu" – w ramach środków finansowych pochodzących z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO), według zapisów Konkursu pt. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowych (CoVes).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/CPKZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147042,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa wraz z montażem mebli warsztatowych i dodatkowych elementów:a) szafa gospodarcza – 4 sztuki
b) regał półkowy – 2 sztuki
c) szafa narzędziowa I – 2 sztuki
d) szafa narzędziowa II – 3 sztuki
e) regał stojący – 5 sztuk
f) wózek warsztatowy I – 3 sztuki
g) regał na materiały – 2 sztuki
h) szafa narzędziowa metalowa – 2 sztuki
i) wózek warsztatowy II – 10 sztuk
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”)
3. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem mebli oraz ich kompleksowym montażem (pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie).
4. Przedmiot umowy obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń
5. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa z montażem nastąpi do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a – budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku – wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych.
8. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami dostawy i montażu przedmiotu zamówienia – wizja jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem Zamawiającego (prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem platformy e-zamówienia – przez formularze dedykowane przedmiotowemu zamówieniu).
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i całe wyposażenie zgodne z przedmiotem zamówienia, było fabrycznie nowe (w tym niepowystawowe), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
10. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi.
UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu.
11. Meble i materiały, stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą zmieniać swoich właściwości, muszą być odporne na promieniowanie UV oraz nie pochłaniać zapachów i wilgoci.
12. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
13. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy).
14. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu, potwierdzonych protokołem odbioru.
15. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 1 , natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 30962,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 2 – dostawa wraz z montażem mebli warsztatowych i dodatkowych elementów:a) a) pojemnik magazynowy - 5 sztuk
b) tablica narzędziowa z pojemnikami – 2 sztuki
c) stół warsztatowy – 1 sztuka
d) stół warsztatowy wraz z nadbudową – 10 sztuk
e) stół warsztatowy gb z szafką, panelem i kontenerem – 1 sztuka
f) stół elektrotechniczny - 10 sztuk
g) stół warsztatowy z imadłem i szafka zamykaną, blat – 12 sztuk
h) drabina aluminiowa – 5 sztuk
i) stół warsztatowy regulowany – 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 2”)
3. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem mebli oraz ich kompleksowym montażem (pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie).
4. Przedmiot umowy obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń
5. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa z montażem nastąpi do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a – budynek A, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku – wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych.
8. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami dostawy i montażu przedmiotu zamówienia – wizja jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem Zamawiającego (prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem platformy e-zamówienia – przez formularze dedykowane przedmiotowemu zamówieniu).
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i całe wyposażenie zgodne z przedmiotem zamówienia, było fabrycznie nowe (w tym niepowystawowe), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.
10. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi.
UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu.
11. Meble i materiały, stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą zmieniać swoich właściwości, muszą być odporne na promieniowanie UV oraz nie pochłaniać zapachów i wilgoci.
12. Przedstawione w OPZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
13. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy).
14. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu, potwierdzonych protokołem odbioru.
15. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (szczegółowy zakres gwarancji wraz z określeniem asortymentu, którego dotyczy został określony w Arkuszu 2 , natomiast warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do swz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 116080,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180912,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266394,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180912,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211
7.3.3) Ulica: Juliana Konsantego Ordona 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180912,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Utworzenie Centrum Karolinki w Gogolinie - dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni
- Dostawa wraz z montażem biurek regulowanych i foteli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na pomieszczenia Żłobka Miejskiego w Pszczynie ul. Kazimierza Wielkiego 5Programu Maluch+ 2022-2029-wyposażenie
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Lipnicy Wielkiej - z podziałem na części.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.