eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczewoUsługa wykonania projektów dla inwestycji drogowych na terenie Gminy Kleszczewo



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania projektów dla inwestycji drogowych na terenie Gminy Kleszczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonania projektów dla inwestycji drogowych na terenie Gminy Kleszczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-794239e5-d517-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052545/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie dokumentacji projektowych inwestycji drogowych w gm.Kleszczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160973/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246260,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I obejmuje 3 zadania, część II obejmuje 2 zadania.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla każdego z zadań pełnobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych wraz z mapami i wszystkimi wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami, w tym z uzyskaniem w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektów stałej organizacji ruchu (wraz z koniecznymi uzgodnieniami), kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
3. Projekty powinny spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Część I:
Zadanie 1: Kleszczewo, ulica Owocowa i Poprzeczna
Zadanie polega na zaprojektowaniu drogi wewnętrznej o dł. 860m i szer.5,50 m, stanowiących ul. Owocową i Poprzeczną w Kleszczewie, z kostki betonowej gr. 8 cm, oraz obustronnego chodnika z kostki gr. 8 cm. Należy zaprojektować kanalizację sanitarną (w uzgodnieniu z Zakładem Komunalnym w Kleszczewie Sp. z o.o.). Zakład dysponuje Koncepcją budowy kanalizacji sanitarnej w ulicy Owocowej i ulicy Poprzecznej w Kleszczewie. Należy zaprojektować kanalizację deszczową podłączoną do rowu za osiedlem. Woda deszczowa spływać ma ściekiem ulicznym (obniżenie 2 kostek) między jezdnią a chodnikiem do kratek ściekowych.
Zadanie 2: Kleszczewo, ulica Topolowa
Zadanie polega na zaprojektowaniu przebudowy drogi gminnej publicznej stanowiącej ul. Topolową, na odcinku od skrzyżowania z ul. Lipową do 420 m ulicy. Należy zaprojektować drogę z kostki betonowej gr. 8 cm, o szerokości jezdni 6,0 m oraz obustronny chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm z krawężnikiem. Należy zaprojektować kanalizację sanitarną (wąs od studni przy nr 1c poza utwardzoną drogę, uzgodnić z Zakładem Komunalnym w Kleszczewie). Należy zaprojektować kanalizację deszczową podłączoną do projektowanej kanalizacji deszczowej na ulicy Owocowej. Woda deszczowa spływać ma ściekiem ulicznym (obniżenie 2 kostek) między jezdnią a chodnikiem do kratek ściekowych. Należy zaprojektować wymianę istniejącego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej fi 160 na fi 200 – dotyczy odcinka ok. 18m w końcowym odcinku projektu ulicy (po stronie północnej).
Zadanie 3: Gowarzewo, ulice: Malinowa, Porzeczkowa, Poziomkowa, Jeżynowa
Zadanie polega na zaprojektowaniu dróg wewnętrznych na osiedlu domków jednorodzinnych o łącznej dł. ok. 1920 m, o szer. 5,50 z kostki betonowej gr. 8 cm oraz obustronnego chodnika z kostki gr. 8 cm bez krawężnika. Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o. dysponuje aktualną dokumentacją budowlaną i wykonawczą na budowę kanalizacji sanitarnej w ww. ulicach. Należy zaprojektować kanalizację deszczową podłączoną do rowu za ul. Jeżynową. Woda deszczowa spływać ma ściekiem ulicznym (obniżenie 2 kostek) między jezdnią a chodnikiem do kratek ściekowych kd. Ulicę Jeżynową należy zaprojektować 3m za wjazd na dz. nr 564/12.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 127886,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I obejmuje 3 zadania, część II obejmuje 2 zadania.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla każdego z zadań pełnobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych wraz z mapami i wszystkimi wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami, w tym z uzyskaniem w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektów stałej organizacji ruchu (wraz z koniecznymi uzgodnieniami), kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
3. Projekty powinny spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Część II:
Zadanie 4: Szewce
Zadanie polega na zaprojektowaniu przebudowy drogi publicznej nr 329026P od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2429P (ul. Krańcowa w Tulcach) do skrzyżowania ul. Lipowej i Topolowej w Szewcach - długość drogi 1250 m. W ramach opracowania należy zaprojektować poszerzenie jezdni do 6m, nawierzchnię z masy bitumicznej, ścieżkę pieszo-rowerową z kostki betonowej bezfazowej w obrzeżu. Należy zaprojektować oświetlenie i odwodnienie.
Zadanie 5: Gowarzewo, ulice: Akacjowa, Pogodna, Cicha, Krótka
Zadanie polega na zaprojektowaniu drogi wewnętrznej - ul. Akacjowa od ul. Topolowej do 3m za zjazd przy posesji 12, ul. Cicha od ul. Akacjowej do ul. Krótkiej, ul. Krótka od ul. Cichej do ul. Topolowej i ul. Pogodna.
Ul. Akacjowa z kostki, gr. 8 cm z krawężnikiem wraz obustronnym chodnikiem z kostki betonowej gr. 8 cm, należy zaprojektować utwardzenie istniejącego przystanku autobusowego.
Pozostałe ulice wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm, chodnik gr. 8 cm, bez krawężnika.
Woda deszczowa spływać ma projektowanym ściekiem ulicznym (obniżenie 2 kostek) między jezdnią a chodnikiem do kratek ściekowych projektowanej kanalizacji deszczowej. Należy zaprojektować odprowadzenie deszczówki (na dz. nr 189/8 i 189/3 wzdłuż dz. nr 189/7) do rz. Kopel, wraz z całą infrastrukturą (osadniki, odolejacze itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 118373,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219432,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe FORMA Julia Prałat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991908145

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Geodezja - Geokad, Gdyńska 31/33, Poznań


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219432,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199137,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199137,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199137,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe FORMA Julia Prałat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991908145

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

geodezja - Geokad, Gdyńska 31/33, Poznań


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199137,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.