Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200398/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 295-67-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drozkocha@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e997ea48-e8c2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w postaci ergonomicznych krzeseł biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki (...)cześc dalsza w Informacjach dodatkowych w ostatniej sekcji ogłoszenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WOU.271.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253658,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241463,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem ergonomicznych krzeseł biurowych w ilości 150 sztuk. Zamawiający wymaga zaproponowania jednego (tego samego) modelu produktowego. Szczegółowy opis parametrów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie transportem na własny koszt i ryzyko wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. siedziby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej i montażem w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Montaż krzeseł nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od dnia dostawy.
1.3. W terminie do maksymalnie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wymienionych poniżej atestów i karty katalogowej produktu:
- Atesty (sprawozdania) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na każde krzesło osobno),
- Atesty trudnopalności (na tkaninę)
- Karta katalogowa produktu.
1.4. Wymagany okres gwarancji na Przedmiot zamówienia wynosi: co najmniej 60 miesięcy gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożone zostały dwie oferty, która zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Catering dla Przedszkola numer 19 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: "Rodzina - dom budowany miłością III"
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na potrzeby III Oddziału ZUS w Warszawie
- Dostawa i montaż mebli, monitorów multimedialnych oraz sprzętu IT
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Dostawa foteli ergonomicznych (tapicerka skórzana) 24/7 - 20 szt.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.