eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48757833166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11cb46be-b99a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11cb46be-b99a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067904/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Klasztornego zInternatemwLubomierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RT.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu”. 1.1. Budynek Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu znajduje się przy Placu Kościelnym 5. Aktualnie jest to budynek mieszkalny - znajduje się w nim internat, dawniej był to klasztor sióstr benedyktynek. Obiekt powstał w XVI w. Części budynku w których należy dokończyć instalacji co, cwu i ppoż to A,B,C,D,E,F, wg. rysunku poniżej. Budynek G. 1.2. Budynek Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu:
Długość kompleksu w najszerszym miejscu : 100 m;
Szerokość kompleksu: 91 m
Ukształtowanie bryły obiektu : Rozczłonkowana
Wysokość ponad poziom terenu : 12,8-19,9 m
Powierzchnia zabudowy : 3 139 m²
Liczba kondygnacji nadziemnych : 2-3 Obiekt częściowo podpiwniczony
1.3. Planowana inwestycja dotyczy jedynie dokończenia robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji co, cwu i ppoż i w żaden sposób nie zmienia obecnego charakteru obiektu, jego układu komunikacyjnego czy przeznaczenia funkcjonalnego pomieszczeń.
1.4. Teren znajduje się w strefie „A” ochrony konserwatorskiej i wszelkie prace budowlane wymagają uzgodnienia z wojewódzkim konserwatorem zabytków. Załącznikiem do projektu jest decyzja wojewódzkiego konserwatora zabytków.
1.5. W ramach robót budowlanych przewiduje się dokończenie n/w rozpoczętych instalacji sanitarnych w budynku Internatu w Lubomierzu
a) Instalacja wodociągowa przeciwpożarowa
b) Instalacja wodociągowa wody zimnej
c) Instalacja wodociągowa wody ciepłej i cyrkulacyjnej
d) Instalacja centralnego ogrzewania grzejnikowa
e) Instalacja centralnego ogrzewania –zakres ogrzewania podłogowego
f) Instalacja kotłowni olejowej wraz z uruchomieniem kotła olejowego i instalacji zbiornikowej oleju opałowego oraz montażu przewodu spalinowego i pionu instalacji wywiewnej
1.6. Instalacje wymienione w pkt 1.5 należy dokończyć, wykonać próby szczelności , dokonać rozruchu każdego rodzaju instalacji i sprawdzenia czy nadają się do eksploatacji .Wszystkie instalacje montowane powyżej piwnic muszą być chowane w ścianach lub podłodze. W wycenie należy uwzględnić wykonanie wszelkich przebić przez ściany i stropy oraz wykonanie bruzd jak również zamurowanie bruzd i przebić z wytynkowaniem. Wszystkie w/w instalacje w zakresie niezbędnym do poprawnego funkcjonowania muszą być zaopatrzone w energię elektryczną z istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie. Przejścia przez przegrody oddzielające wydzielone strefy ppoż. ( pom. agregatu ppoż., kotłownia olejowa z zbiornikami na olej opałowy) powinny być wykonane jako przejścia szczelne z atestem przeciwpożarowym dla przewodów o średnicy zewnętrznej powyżej 40 mm.
1.7. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 oraz dokumentacji projektowej pierwotnej stanowiącej załączniki nr 2a do SWZ, opracowanej przez REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się komplet dokumentacji projektowej wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami, oraz załącznik nr 2b jest dokumentacja techniczna plus inwentaryzacja.
1.8. Dokumenty wskazane powyżej należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu dokumentacji, ani zakresu staranności. Wszelkie postanowienia powinny być interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie projektu.

2. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż objętych zakresem zadania a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe, sporządzenie planu BIOZ, obsługa geodezyjna całości inwestycji, wyposażenie obiektu w sprzęt i oznaczenia ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie czynnego internatu Zespołu Szkół w Lubomierzu również w czasie jego funkcjonowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy w sposób nie narażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiekcie nie będą znajdować się uczniowie jak również w miesiącach, w których uczniowie będą przebywać. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie internatu należy uzgadniać z kierownikiem internatu.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zapewnienie właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi procesu inwestycyjnego poprzez zapewnienie kierownictwa poszczególnych robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia. Wymagana jest stała obecność kierowników robót poszczególnych branży na budowie w trakcie wykonywania robót.
6. Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne posiadanie projektu wykonawczego to wykona go we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2152500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3136500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2152500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HYDRO - KOL" KRZYSZTOF KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230276066

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6 lokal 72

7.3.4) Miejscowość: Kowary

7.3.5) Kod pocztowy: 58-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2152500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.