eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.4.2.) Miejscowość: Lubomierz

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-623

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: +48757833166

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubomierz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124581

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00120153

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu lub wykonania instalacji co o wartości 100 000 zł brutto każda z robót.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:- jedną (1) osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

Po zmianie:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu lub wykonania instalacji co lub sanitarnej o wartości 100 000 zł brutto każda z robót.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:- jedną (1) osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy, może nastąpić w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3.
2. Zmiany przewidywane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 i terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §3, w przypadkach i na warunkach opisanych w ust. 4 i 5 jeżeli będą one miały wpływ na wynagrodzenie i termin oraz ust. 6 i 7.
4. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku wykonania robót dodatkowych i zamiennych opisanych w §7 na warunkach opisanych w § 6 ust. 7.
5. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest możliwa w przypadku:
a) gdy w trakcie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, o których mowa w §7;
b) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
c) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
d) z tytułu wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót;
e) z tytułu zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania robót budowlanych;
f) z tytułu zgłoszenia przez Wykonawcę żądania wprowadzenia uzasadnionych zmian w projekcie budowlanym, o którym mowa w § 1 ust. 2.
g) z tytułu wydłużających się uzgodnień i pozwoleń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
h) z tytułu problemów z dostępnością materiałów budowlanych
6. Dopuszcza się możliwość zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, których Wykonawca wskazał w ofercie, na inne osoby spełniające wymagania określone w SWZ.
7. Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawcy lub zakresu podwykonawstwa z zachowaniem zasad określonych w § 10.
8. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 5 ppkt b), c), d), e), f), g) i h) będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy z przyczyn wymienionych w ust. 5 pkt ppkt a) ustalony będzie w oparciu o realny wpływ tych przyczyn na termin zakończenia przedmiotu umowy.
9. W przypadku dokonywania zmian umowy, o których mowa w ust. 5, postanowienia umowy w szczególności dotyczące kar umownych będą miały zastosowanie do nowych terminów.

Po zmianie:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.