Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130930/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie „Cyfrowa gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KOLNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669849
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrg@kolno.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umkolno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie „Cyfrowa gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4059245-c20b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025745/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie „Cyfrowa gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Część 1 – Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego wraz z szkoleniami oraz wdrożenie e-usług – obejmuje:• Serwer - 1 szt.,
• Rozbudowa zabezpieczeń logicznych (firewall, systemy IDS, IPS) – 1 szt.,
• Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu – switch – 3 szt.,
• Rozbudowa systemu kopii zapasowych serwera – 1 szt.,
• Szkolenie on-line dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania – UTM – 2 szt.,
• Szkolenie on-line dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania – System Operacyjny – 2 szt.,
• Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania – wirtualizacja – 1 szt.,
• Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania – i konfiguracja – 1 szt.,
• Szkolenie stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania – 1 szt.,
• ePortal,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. Część 2 - Dostawa laptopów, zestawów komputerowych, punktów dostępowych do sieci bezprzewodowych, oprogramowania biurowe – obejmuje:• Stacje robocze – Laptop – 2 szt.,
• Stacje robocze – zestaw komputerowy – 10 szt.,
• Zakup specjalistycznego oprogramowania - pakiet biurowy – 5 szt.,
• Urządzenia sieciowe i osprzęt sieciowy pozwalający na przyłączenie do szerokopasmowego internetu - Punkt dostępowy – 6 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 40600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. Część 3 – Audyt ceberbezpieczeństwa – obejmuje:• Diagnoza cyberbezpieczeństwa – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227113,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227113,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227113,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Market Małgorzata Modzelewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146561076
7.3.3) Ulica: Zdziarska 83Z/8 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MKM Market Małgorzata Modzelewska
jakie przetargi wygrała firma
MKM Market Małgorzata Modzelewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227113,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49139,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49139,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142754051
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49139,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17958,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smartech IT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366980785
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4182,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa materiałów do utrzymania dróg powiatowych w 2025 roku
- Budowa budynku żłobka miejskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Kruszenie gruzu budowlanego oraz kamieni
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.