Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136102/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00156252/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Joannitów 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba49da3f-f669-4a6f-8994-217bb5a0b30f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba49da3f-f669-4a6f-8994-217bb5a0b30f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00452658/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Organizacja nowoczesnej Sali Obsługi Klienta w budynku Delegatury DOW NFZ w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 18 dla potrzeb klientów w tym osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ01-WAG.251.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2032520,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Jeleniej Górze” w systemie „pod klucz”, na które składają się roboty budowlane w tym przebudowa dźwigu, malowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych nie objętych organizacją Sali Obsługi Klienta, a także umeblowanie pomieszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3393570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3393570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3393570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót dopuszczonych SWZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3393570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana instalacji wody bytowej i kanalizacji sanitarnej w budynku Sądu Rejonowego w Miliczu przy ul. Piłsudskiego 10.
- Remont kulochwytów w budynku strzelnicy nr 118 w kompleksie wojskowym przy ul. Trzmielowickiej 28 we Wrocławiu
- Zakup wraz z dostawą foteli biurowych, foteli tapicerowanych, mebli drewnianych oraz mebli metalowych z podziałem na trzy zadania dla AWL
- Prace renowacyjne w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodu z chłodnią do przewozu próbek paliw pobieranych w toku kontroli na rzecz Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu.
- Dostawa AGD do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na trzy zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Budowa budynku przedszkola z oddziałami żłobkowymi w Koronowie.
- 2025 - Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.