eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie - etap 2, część dydaktyczna.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
w Warszawie – etap 2, część dydaktyczna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/196946/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
w Warszawie – etap 2, część dydaktyczna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa00f88-bf76-4b02-ab78-5195dff1a1db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/WZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1546061,9 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację parteru segmentu dydaktycznego należącego do szkoły w zakresie:
1) modernizacji pomieszczeń, korytarzy oraz dziedzińca wewnętrznego;
2) modernizacji instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
3) modernizacji instalacji kanalizacji sanitarnej.
Zakres zamówienia
1) Pomieszczenie objęte zakresem zamówienia: A.01 sala dydaktyczna, A.02 magazyn, A.03 i A.09 komunikacja, A.04 sala
dydaktyczne, A.05 pomieszczenie sanitarne, A.06 pomieszczenie sanitarne, A.07 pomieszczenie sanitarne, A.08 sala
dydaktyczna, A.10 gabinet pedagoga, A.11 gabinet logopedy, A.12 pomieszczenie porządkowe, A.13 podrozdzielnia c.o.,
A.14 sala dydaktyczna, A.16 magazyn. K.1 zachodnia klatka schodowa, WE1 wejście, dziedziniec wewnętrzny.
2) Roboty budowlane objęte zakresem należy wykonać w oparciu o przedmiar robót.
3) Roboty sanitarne objęte zakresem należy wykonać z oparciu o przedmiar robót.
4) Roboty na dziedzińcu wewnętrznym objęte zakresem wykonania należy wykonać w oparciu o przedmiar robót.
5) Roboty elektryczne i teletechniczne objęte zakresem zamówienia należy wykonać w oparciu o projekt techniczny pn.
„Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych” oraz przedmiar robót.
6) Roboty budowlane objęte zakresem zamówienia:
a) Wyniesienie i zabezpieczenie na czas remontu oraz wniesienie i ustawienie po wykonaniu remontu, mebli i wyposażenia
pomieszczeń remontowanych.
b) Zabezpieczenie folią okien, drzwi, grzejników, posadzek oraz innych elementów niedemontowanych na czas
wykonywanych robót.
c) Usunięcie, wywóz i utylizacja wszelkich elementów rozbieranych lub demontowanych oraz podlegających na usunięciu z
placówki.
d) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi.
e) Przygotowanie powierzchni tynków pod malowanie wraz z miejscowymi naprawami tynków i wyrównaniem podłoża.
f) Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbami, malowanie ścian lakierem do wysokości
lamperii.
g) Wykonanie posadzki z wykładziny pcv wraz z naprawą i przygotowaniem podłoża oraz zamontowaniem cokołów.
h) Wymiana płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach wraz z naprawą i przygotowaniem podłoża oraz
zamontowaniem cokołów.
i) Wymiana podokienników wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi.
j) Obudowanie słupów, pionów instalacyjnych płytami g–k wraz z robotami towarzyszącymi.
k) Renowacja osłon grzejnikowych.
l) Wymiana podejść pod zawory czerpalne, wymiana wpustów ściekowych, obsadzenie kratek wentylacyjnych wraz z
robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi.
m) Wymiana baterii wraz z umywalkami w salach dydaktycznych oraz wymiana baterii wraz ze zlewami w pomieszczeniach
gospodarczych.
n) Malowanie drzwi w węzłach sanitarnych.
o) Wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych na komunikacji (korytarzach).
p) Montaż listew odbojowych na ścianach oraz narożników ochronnych na komunikacji (korytarzach).
q) Wymiana nawierzchni z kostki wraz z przygotowaniem podłoża wraz oraz robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi
przed wejściem bocznym.
r) Renowacja posadzki lastrykowej na schodach klatki schodowej.
s) Renowacja balustrady na klatce schodowej.
7) Roboty sanitarne objęte zakresem zamówienia.:
a) Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniowymi.
8) Roboty na dziedzińcu wewnętrznym objęte zakresem zamówienia:
a) Rozebranie istniejącej nawierzchni, opaski, obrzeża, betonowych donic, studzienki ściekowej, rurociągu kanalizacyjnego.
b) Wybranie warstwy urodzajnej humusu.
c) Wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię oraz wykonanie nowej nawierzchni.
d) Rozebranie i wykonanie nowej studzienki ściekowej oraz poziomu kanalizacji do pierwszego wpustu deszczowego do
budynku.
e) Wykonanie fundamentów i podbudowy pod pochylnię oraz wykonanie pochylni wraz z montażem balustrad.
f) Montaż ławek.
9) Roboty elektryczne i teletechniczne objęte zakresem zamówienia:
a) Demontaż i unieczynnienie istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
b) Wymiana tablicy rozdzielczej.
c) Montaż tras kablowych oraz wewnętrznych linii zasilających.
d) Montaż osprzętu elektrycznego tj. okablowania, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych.
e) Montaż sieci LAN tj. okablowania, gniazd, szaf dystrybucyjnych.
f) Montaż systemu kamer CCTV tj. okablowania, kamer.
g) Montaż access point.
h) Wykonanie instalacji kontroli dostępu do budynku
i) Wykonanie instalacji domofonowej z funkcją wideo.
10) Zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób nieupoważnionych.
11) Roboty towarzyszące i niezbędne do prawidłowego wykonania prac.
12) Prace odtworzeniowe i porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynku.
13) Uruchomienia, badania, sprawdzenia, pomiary powykonawcze wszelkich wykonanych instalacji.
14) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do
obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane
materiały.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
b) Projekt techniczny – załącznik nr 5a do SWZ;
c) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5b do SWZ;
d) Przedmiar robót – załącznik nr 5c do SWZ;
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy;
f) Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 5e do SWZ.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności prac przygotowawczych i porządkowych, robót rozbiórkowych, robót wykończeniowych, robót elektrycznych i teletechnicznych, robót sanitarnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 966248,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1864000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 966248,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 213 37 50

7.3.3) Ulica: Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 966248,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.