Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wsparcia rodziny – psycholog w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych Gminy Radków
1.3.) Oddział zamawiającego: CUS Radków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawka Średnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusradkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusradkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia rodziny – psycholog w ramach projektu: Utworzenie Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Radków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75ddec5-038b-488b-af57-d5251a776325
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00217751/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa wsparcia rodziny – psycholog
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku” Działania nr 7.7 „Rozwój usług społecznych i zdrowotnych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1105559 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1105559
Wykonawca nie zalogowany korzystający z „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po kliknięciu przycisku „Wyślij”, otrzyma na adres mailowy, podany w polu „Twój adres email”, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu „Kod uwierzytelniający”, a następnie potwierdzić przyciskiem „Wyślij”. Następnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wysłania wiadomości. Kod uwierzytelniający jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 z włączoną obsługą JavaScript;
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZŚ.ZP.261.3. 2025.MF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.Usługi realizowane zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej Usługi polegają na wsparciu w postaci konsultacji oraz poradnictwa specjalistycznego prowadzonego przez psychologa w celu przywrócenia rodzinie zdolności do wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych . Wymiar godzinowy wsparcia oraz częstotliwość spotkań, dla każdego uczestnika projektu korzystającego z tego rodzaju usług, zostanie każdorazowo określony IPUS.
Psychologiczne wparcie osób sprawujących opiekę nad dziećmi ma na celu wzmocnienia prawidłowych postaw rodzicielskich, wiary we własne możliwości, umiejętności radzeniem sobie z emocjami i stresem, lepsze poznanie i zrozumienie siebie, poprawę sytuacji rodziny, zmotywowanie do działania, otwartości na innych. Specjalistyczne wsparcie psychologa poprzez przeprowadzenie wstępnej oceny potrzeb, będzie pomocne we wstępnej diagnostyce problemu danej osoby i ewentualnego zlecenia terapii. Pomoc psychologiczna – wsparcie i konsultacje. Usługa świadczona osobiście, w bezpośrednim kontakcie z Uczestnikiem Projektu.
Z uwagi na potrzeby osób wykluczonych komunikacyjnie wsparcia będzie realizowane w różnych miejscowościach na terenie gminy: siedziba CUS, ul. Mickiewicza 16; 57-410 Ścinawka Średnia, Centrum Inicjatyw Wiejskich w Ścinawce Górnej 18A; 57-410 Ścinawka Średnia, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Radkowie, ul. Jagiellońska 2; 57-420 Radków.
1.2 W ramach centrum profilaktyki rodzinnej osobom sprawującym opiekę nad dziećmi zostanie zapewnione wsparcie w łącznym wymiarze średnio 125 h/m-c.
Ilość godzin w okresie realizacji zamówienia - - 1000 godzin (średnio 125 h/m-c;)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych spotkań dla uczestników / -czek projektu w wymiarze 1 godziny zegarowej na osobę.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmniejszenia liczby uczestników z przyczyn losowych całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia będzie stanowił iloczyn rzeczywistej liczby uczestników i stawki jednostkowej.
2.2. Do zadań psychologa należeć będzie :
- diagnoza potencjału, predyspozycji i potrzeb uczestników projektu oraz określenie sytuacji problemu pod względem psychologicznym m.in. poprzez: - diagnozę potrzeb i przyczyn wykluczenia społecznego, - określenie potrzeb uczestników projektu (z uwzględnieniem ich obecnego stanu wiedzy, doświadczenia, stanu zdrowia oraz poziomu wykluczenia społecznego), - wskazanie możliwych kierunków rozwiązania problemów,
- określenie mocnych stron uczestników projektu, - pisemne opracowanie dla każdego uczestnika projektu wyników diagnozy na formularzu ustalonym z Zamawiającym
- prowadzenie bieżącej dokumentacji z przeprowadzonych konsultacji indywidualnych na liście obecności oraz Karcie Poradnictwa Psychologicznego sporządzonej dla każdego Uczestnika/Uczestniczki Projektu na wzorze uzgodnionym z Zamawiającym.
- przekazywanie Zamawiającemu nie rzadziej niż raz w miesiącu list obecności,
- prowadzenia miesięcznych kart pracy oraz przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych po zakończonym miesiącu wraz z fakturą/rachunkiem,
- wykonywania innych, dodatkowych czynności związanych z bezpośrednią realizacją projektu, w tym: rozprowadzania wśród Uczestników/czek materiałów przekazanych przez Zamawiającego, zbierania od Uczestników/czek dokumentów uprawniających do uczestnictwa w projekcie lub poradnictwie (zaświadczenia i oświadczenia) i przekazywania ich Zamawiającemu. - przestrzegania zasady równości szans kobiet i mężczyzn podczas realizacji projektu w oparciu o “Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”
2.3. Do czasu zajęć nie wlicza się przerw. . Wykonawca zobowiązany będzie dostosować się do terminów i godzin wyznaczonych przez Zamawiającego we wskazanym zakresie. Zamawiający zastrzega, że poradnictwo psychologiczne może również odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy oraz może być realizowane w godzinach popołudniowych i wieczornych. Realizacja wsparcia poza godzinami pracy Zamawiającego wymaga pisemnej akceptacji.
. Wykonawca pokryje wszelkie inne nie wymienione wcześniej koszty przeprowadzenia poradnictwa psychologicznego (materiały piśmiennicze, papier, arkusze, testy, ewentualny serwis kawowy itd.). Koszty te powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w zaproponowanej przez niego stawce wynagrodzenia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do poinformowania uczestników o wyznaczonych miejscach i terminach spotkań z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem.
Wnioskodawca zaplanował świadczenie usług przez psychologa - specjalistę który posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym.
3.Wymagania dodatkowe:
3.1.Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia;
Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zwiększenia liczby godzin w przeliczeniu na jednego uprawnionego lub ich zmniejszenia, zwiększenia liczby uczestników objętych usługami bądź zmniejszenia tej liczby w zależności od stwierdzonych potrzeb. Zamawiający będzie rozliczał się z wykonawcą za rzeczywiście wykonane usługi.. Przewidziana maksymalna liczba godzin usługi dla zamówienia nie ulegnie przekroczeniu w okresie realizacji projektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) spełniają warunki udziału w postępowaniu a także pozostałe warunki określone w SWZ.2. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp,, dotyczące
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek zostaje uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek określony
w art. 361 ustawy Pzp: O zamówienie mogą się ubiegać wyłącznie podmioty ekonomii społecznej o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 1812, z późn. zm.). Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia o statusie przedsiębiorstwa społecznego zgodnie z art. 27 ustawy o ekonomii społecznej (t.j Dz.U.2024.113)
w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą , które będzie posiadać potrzebne kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj : Usługa może być świadczona przez psychologa - specjalistaę który posiada co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym.
Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, i oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.-
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
1) zaświadczenie o statusie przedsiębiorstwa społecznego zgodnie z art. 27 ustawy o ekonomii społecznej (t.j Dz.U.2024.113)
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. załącznik nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ramach oferty następujące oświadczenia i dokumenty:1) wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (ne) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w SWZ stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr3 do SWZ.
4) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
6) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmian istotnych postanowień umowy w następującym przypadku:1) zmiany psychologa realizującego usługi (pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że osoby te spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia),
2) zmiany ilości godzin świadczonej usługi (zwiększenia, zmniejszenia ilości godzin) przeliczeniu na jednego uprawnionego.
3) zmiany ilości uczestników
4) zmiany podwykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5) wprowadzenie nowego podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca nie wskazał w ofercie części usług, które na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcy. Zmiana dopuszczalna jest pod warunkiem, że Podwykonawca wykaże, iż posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie niższe niż Wykonawca w zakresie powierzonego zakresu świadczonych usług.
2.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) czas wykonania zmiany,
4) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Usług Społecznych Gminy Radków
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Standardy zamawianych usług społecznych dostosowano do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniono dostępność dla osób niepełnosprawnych lub osób defaworyzowanych.2. Wykonawca zapewni, aby wszyscy bezpośredni przełożeni personelu realizującego zamówienie ukończyli szkolenie z aspektów równouprawnienia płci w rekrutacji i zatrudnieniu, w tym na temat ciąży i macierzyństwa; menopauzy; molestowania seksualnego; urlopów związanych z rodziną, takich jak urlop rodzicielski, oraz równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
3. Wykonawca i wszyscy podwykonawcy działający w ramach jurysdykcji, w której zamówienie jest realizowane, zachowają zgodność z określonymi minimalnymi stawkami płacy [odpowiednie prawo lub układ zbiorowy] i będą przechowywać dokumentację dotyczącą przepracowanych godzin i wypłaconych wynagrodzeń.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie psychologiczne i psychoterapeutyczne dla uczestników projektu
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.