eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁochówDostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Łochów w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Łochów w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łochów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 75

1.5.2.) Miejscowość: Łochów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d10c8dbe-5979-4b5c-97e9-34836ca60a27

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Łochów w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d10c8dbe-5979-4b5c-97e9-34836ca60a27

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031882/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa żwiru i kruszywa na drogi gminne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa żwiru drogowego i kruszywa łamanego na potrzeby gminy Łochów w 2025 r.
2. Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm wraz z mechanicznym rozplantowaniem w ilości około 1100 ton, oraz dostawa żwiru drogowego o frakcji 0-50 mm wraz z mechanicznym rozplantowaniem w ilości około 2200 ton, zachowując równość nawierzchni.
3. Ilości wskazane powyżej zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania na dany asortyment i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości żwiru i kruszywa będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia przy czym zamawiający wskazuje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wynosi 50% szacunkowego zapotrzebowania.
4. Przeznaczenie żwiru i kruszywa to bieżące remonty dróg i ulic gminnych o nawierzchni nieutwardzonej.
5. Wykonawca powinien przedstawić koncesję na wydobycie żwiru lub przedstawić dokument potwierdzający legalność pozyskania żwiru/kruszywa. Dostarczany materiał powinien być zgodny z Polską Normą.
6. Realizacja zamówienia będzie następować sukcesywnie po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy do dostarczenia określonej ilości kruszywa/żwiru w miejsce wskazane przesz Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa, zachowując najwyższy profesjonalny poziom.
8. Zamawiający wskazuje, że termin dostawy częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Rozdziału XV SWZ.
9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel oraz nadzór nad realizacją usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212120-7 - Żwir

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249095,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249095,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249095,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług "KANIUK" Lidia Kaniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146236130

7.3.3) Ulica: 48

7.3.4) Miejscowość: Stoczek

7.3.5) Kod pocztowy: 07-104

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.