Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA NOWEJ KOPARKO ŁADOWARKI NA POTRZEBY SZGK ŁOCHÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Łochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710016135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mysliwska 4
1.5.2.) Miejscowość: Łochów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 53315223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgklochow@zgklochow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgklochow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA NOWEJ KOPARKO ŁADOWARKI NA POTRZEBY SZGK ŁOCHÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce88f45a-ecc0-47f2-8d55-76c0481381d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce88f45a-ecc0-47f2-8d55-76c0481381d93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zgklochow@zgklochow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dokumenty przesyłane elektronicznie powinny byc podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zgklochow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: adres: ul. Myśliwska 4, 07-130 Łochów
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod@fus-system.pl
15.4. Administrator Danych przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej. W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym instytucjom/podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, porozumienia umowy powierzenia danych do przetwarzania świadczących usługi na rzecz Administratora. Dane osobowe przetwarzane przez Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Łochowie przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane (do chwili rozwiązania umowy) oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KL_25_SZGK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nowej koparko-ładowarki na potrzeby SZGK w Łochowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dostawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko – ładowarki5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o wykonywaniu zamówień podobnychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy:1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac, w określonym w umowie pierwotnym terminie,
b) pogorszeniem się sytuacji na rynku krajowym lub zagranicznym
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ul. Mysliwska 4, 07-130 Łochów
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wyposażenie pojazdu:a) gaśnica,
b) trójkąt ostrzegawczy,
c) instrukcja obsługi operatora w języku polskim
d) certyfikat producenta CE
e) błotniki kół przednich i tylnych
2. Silnik:
a) wysokoprężny turbodoładowany;
b) moc minimalna 100 KM
c) pojemność minimum 4000 cm3
d) norma emisji spalin minimum Stage V
4) Skrzynia biegów i układ jezdny
a) skrzynia biegów typu auto shift z blokadą zmiennika momentu,
b) napęd na dwie osie,
c) koła przednie min 20 cali i tylne o rozmiarze minimum 26 cali
d) możliwość osiągania prędkości przejazdu 40 km/h,
e) blokada mostu napędowego automatyczna,
f) dwa niezależne układy hamowania,
3. system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,
4. Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne z nakładkami gumowymi
5. Kabina operatora:
a) w pełni regulowane siedzenie operatora umożliwiające zmianę kierunku siedzenie przód – tył,
b) lusterka zewnętrzne,
c) uchylne szyby boczne,
d) wycieraczki z na tylnej i przedniej szybie,
e) kabina klimatyzowana,
f) ogrzewanie oraz wentylacja.
6. Osprzęt koparko – ładowarki:
1) sterowanie ramieniem ładowarkowym i koparkowym za pomocą dżojstików
2) szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami do palet zintegrowanymi
3) łyżka ładowarkowa otwierana z widłami do palet o poj. minimum 1,2 m3,
4) łyżki koparkowe montowane na szybkozłącze o szerokości
a) min 350 - 400 mm – 1 szt,
b) min 500 - 600 mm – 1 szt,
c) min 800 mm – 1 szt,
d) skarpowa uchylna o szer. min 1500 mm.
7. Pług do odśnieżania typu V o szer. min 2800 mm sterowany hydraulicznie z instalacją do uruchamiania przesuwu na panelu operatora,
8. Instalacja hydrauliczna do młota i do łyżki skarpowej uchylnej,
9. Hydrauliczny przesuw tylnego ramienia.
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
- DOSTAWA NOWEJ KOPARKO ŁADOWARKI NA POTRZEBY SZGK ŁOCHÓW
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Matały km 0+000 do 0+500
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NOWEJ KOPARKO ŁADOWARKI NA POTRZEBY SZGK ŁOCHÓW
- Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem dla potrzeb utrzymania melioracji wodnych gminy Szczuczyn.
- Dostawa koparko-ładowarki
- Koparko-ładowarka dla ZWiK
- Dostawa dla ABRUKO Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
- Zakup koparko-ładowarki dla potrzeb Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.