Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00131211/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00145535/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00153432/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOSZENIE TRAWY I KONSERWACJA ROWÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOSZENIE TRAWY I KONSERWACJA ROWÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c9b70f-4a9a-4335-a7ca-dfb9ca6ac469
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055884/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa koszenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2025 roku1) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa,
b) ścisła współpraca z Zamawiającym,
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz z zaleceniami Zamawiającego, a także za jakość wykonanych robót. Koszenie trawników winno obejmować skoszenie trawy (chwastów itp.) do uzyskania równej powierzchni o wysokości do 3 cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. Planuje się koszenie trawników wyszczególnionych w Załączniku nr 7.1 do SWZ ( skwery oraz zieleńce w centrum miasta ) 5-krotne w ciągu sezonu wegetacyjnego, w okresie maj-listopad. Zakłada się 4-krotne koszenie trawników wyszczególnionych w Załączniku nr 7.2 do SWZ – w okresie maj-listopad. Planuje się 1,2,3 – krotne koszenie trawników wyszczególnionych w Załączniku nr 7.3 do SWZ w okresie maj-listopad.
Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia trawników powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion chwastów. Termin rozpoczęcia koszenia powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający może zmienić częstotliwość i termin koszenia poszczególnych trawników w zależności od aktualnych potrzeb, warunków atmosferycznych (wilgotnościowych) oraz od wielkości posiadanych środków finansowych w budżecie miasta na sfinansowanie zadania. W przypadku zmniejszenia zakresu realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. W pierwszej kolejności powinny być koszone trawniki w centrum miasta. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym. Przy ustalaniu kolejności koszenia należy zwrócić uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków itp.), co może stwarzać zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wykonawca winien przystąpić do realizacji robót w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zlecenia, uwzględniając warunki atmosferyczne.
W przypadku zagrabiania powierzchni trawników skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż 2 dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. soboty, niedziele i święta. Zagrabienie powierzchni trawników będzie zlecane w zależności od zaistnienia takiej potrzeby i posiadanych środków finansowych.
2) Kontrola jakości robót
W czasie wykonywania robót należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i chwastów, zgodnie z w/w wymaganiami, w tym w szczególności:
a) usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek,
b) pilnowanie terminu koszenia traw i chwastów, aby nie nastąpił wysyp dojrzałych nasion chwastów,
c) skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu,
d) skontrolowanie uprzątnięcia terenu przyległego po zakończeniu koszenia określonej powierzchni trawników (w dniu koszenia).
3) Jednostka obmiaru
Jednostką obmiaru wykonanych usług jest m2 (metr kwadratowy).
Obmiar powinien obejmować roboty zaakceptowane na piśmie przez Zamawiającego. Dodatkowe roboty wykonane bez pisemnego upoważnienia Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę.
4) ,Sprzęt
Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania.
Do koszenia trawników w pasach drogowych należy stosować kosiarki konstrukcyjne dostosowane do tego typu robót.
Wykonawca przystępujący do koszenia trawników powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu:
a) kosiarki bijakowej z koszem, do ciągnika typu komunalnego o masie własnej do 2t wyposażonego w opony tzw. trawiaste lub przemysłowe – 2 szt.,
b) kosiarki samojezdnej z koszem – 1 szt.,
c) kosiarki żyłkowej, spalinowej do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, znakach itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych – min. 3 szt.,
d) kosiarki trawnikowej spalinowej – min. 2 szt.,
e) przyczepy ciągnikowej lub samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, wyposażonych w plandeki w celu zabezpieczenia transportowanych odpadów do miejsca ich utylizacji.
5) Ogólne zasady odbioru robót
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w każdy poniedziałek wykaz trawników wykoszonych w minionym tygodniu.
Odbioru częściowego robót związanych z koszeniem traw i chwastów dokonuje Zamawiający po zgłoszeniu robót do odbioru przez Wykonawcę. Odbioru ostatecznego robót dokonuje Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę robót poprawkowych. Odbierane będą poszczególne trawniki (zgodnie ze zleceniem) po wykoszeniu całej zleconej do koszenia powierzchni.
Przed odbiorem ostatecznym robót, stwierdzone roboty poprawkowe, Wykonawca wykona na własny koszt, w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Termin i zakres wykonania zamówienia określi Zamawiający w zależności od zaistniałych potrzeb i posiadanych środków finansowych.
Do odbioru Wykonawca przedłoży obmiar i lokalizację wykonanych prac.
Jednostką obmiarową wykonanych usług jest 1 m2 (jeden metr kwadratowy).
6) Podstawa płatności
Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie jednostek obmiaru, zgodnie z obmiarem wykazanym w załączonym przez Wykonawcę do protokołu odbioru zestawieniu.
7) Cena jednostki obmiarowej
Należy podać następujące ceny jednostkowe:
a) Cena 1m2 koszenia, która obejmuje:
zebranie i wywóz zanieczyszczeń (śmiecie, butelki, gałęzie itp.),
koszenie traw i chwastów,
uprzątnięcie resztek roślinnych z przyległych chodników, dróg, placów, alejek itp. (w dniu koszenia, bezpośrednio po jego zakończeniu),
b) Cena 1m² zagrabienia powierzchni trawników, zebrania i wywozu skoszonej trawy i chwastów.
8) Ochrona własności publicznej i prywatnej
Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu i ewentualne szkody komunikacyjne wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Ponosi również odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy.
9) Postanowienia dodatkowe
Zamawiający ma prawo do zmniejszenia ilości usług objętych obmiarem lub krotności ich wykonania w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe zakresy wykonania koszenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy przed każdorazowym zleceniem usługi.
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności koszenia (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 4.3.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 4.3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 4.3.1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę,
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 265981,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Okoszenie dwukrotne skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych w Bielsku Podlaskim w roku 20251) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonywanie prac objętych zamówieniem z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa,
b) ścisła współpraca z Zamawiającym,
c) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000,00 zł,
d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń za zniszczenie mienia lub upraw,
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, a także za jakość wykonanych robót,
f) planuje się dwukrotne okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych o łącznej powierzchni 38.662 m2 (2 x 19.331 m2) określonych w Załączniku nr 7.4 do SWZ. Powierzchna do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, m.in. teren wykluczony w wyniku działalności bobrów, brak konieczności koszenia itp. Zamawiający ma prawo zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do koszenia w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe powierzchnie wykonania koszenia zostaną wykazane w poszczególnych zleceniach. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu,
g) Wykonawca powinien przystąpić do koszenia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Pierwsze koszenie powinno być zakończone do 30 czerwca 2025 r., zaś drugie do 15 listopada 2025 r. Kolejność koszenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Na poszczególne koszenia zostaną wystawione oddzielne zlecenia,
h) jednostką obmiaru wykonywanych usług jest m2 (metr kwadratowy),
i) odbiór robót nastąpi w ciągu 3 dni po pisemnym zgłoszeniu ich wykonania.
2) Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 30 dni po dokonaniu odbioru faktycznie wykonanych prac oraz wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3) Sprzęt
Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Do koszenia wykonawca powinien wykazać się możliwością korzystania z kosiarki żyłkowej/ nożowej spalinowej – min. 2szt.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności koszenia (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 4.3.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 4.3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 4.3.1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 15464,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w Bielsku Podlaskim w 2025 roku1) Do obowiązków Wykonawcy należy:
- planuje się dwukrotne koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich o łącznej powierzchni 6,4825ha dla każdego koszenia określonych w Załączniku nr 7.5 do SWZ.,
- powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów lub stwierdzenia braku konieczności koszenia,
- w przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu,
- Wykonawca powinien przystąpić do koszenia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego,
- kolejność koszenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym,
- na poszczególne koszenia zostaną wystawione oddzielne zlecenia,
- jednostką obmiaru wykonywanych usług jest m2 (metr kwadratowy),
- odbiór robót nastąpi po pisemnym zgłoszeniu ich wykonania oraz wystawieniu faktur za poszczególne koszenia,
- płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie powierzchni wskazanych w poszczególnych zleceniach,
- za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie zgodne z wystawionymi zleceniami,
- wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy,
- Zamawiający ma prawo zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do koszenia w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych,
- szczegółowe powierzchnie wykonania koszenia zostaną wykazane w poszczególnych zleceniach
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności koszenia (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 4.3.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 4.3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3.1 czynności.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 4.3.1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 27600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258377,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505440,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258377,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bielagro Sławomir Ostaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431374311
7.3.3) Ulica: Rejonowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR OSTASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR OSTASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258377,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15866,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41754,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15866,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RACH CIACH Kinga Pokoleńczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423143583
7.3.3) Ulica: Wrocławska 57B/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-644
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15866,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26604,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54608,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26604,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430200431
7.3.3) Ulica: Studziwodzka 37
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26604,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu, budowa ciągów komunikacyjnych, chodników i miejsc postojowych, ogrodzenia oraz montaż szlabanów
- Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka
- WYKONANIE KONSERWACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MIEJSKICH W BIELSKU PODLASKIM W 2025R.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim
- Budowa drogi leśnej Brześcianka - Stryki wraz z infrastrukturą techniczną na terenie leśnictwa Grabowiec - ETAP I od km 1+400 do km 2+877
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- obsługa techniczno-gospodarcza obiektów i urządzeń Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
- Sprzątanie i utrzymanie otoczenia budynków, tj. powierzchni utwardzonej (w tym odśnieżanie) i terenów zielonych będących w dyspozycji SO w Krakowie (w tym sądy funkcjonalne)
- "Modernizacja obiektu rekreacyjnego w miejscowości Papowo Biskupie"
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gmin: Kunice, Legnickie Pole, Miłkowice
- "Budowa zbiorników na deszczówkę przy budynkach użyteczności publicznej oraz edukacyjnych ekoogródków przy szkołach powiatu tucholskiego - etap 1"
- "Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.