Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174944/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001320362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Jana Zamoyskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 846389500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs4zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4.zamosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c5cccf-db6b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00174922/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP4.262.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146310,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – WYPOSAŻENIE PODSTAWOWEL.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Stacja lutownicza 2w1 (hotair i grotowa) szt. 1
2. Drukarka 3D szt. 1
3. Filament PLA 0,8 kg szt. 14
4. Stolik meblowy z szafką i pojemnikami na drukarkę 3D na nóżkach szt. 1
5. Laptop 15,6" szt. 1
6. Mikroskop premium z kamerą 3MP szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 16969,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – ROBOTYKAL.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Mikrokontroler zestaw rozszerzony Mistrz Arduino szt. 12
2. Mikrokontroler Lofi z funkcją robota szt. 12
3. Lego Spike Prime szt. 15
4. Lego Spike Essential szt. 13
5. Klatka ochronna do drona szt. 4
6. Licencja - 3 lata dostępu do portalu wirtualnych lekcji VR szt. 1
7. Zestaw do nauki latania dronem szt. 1
8. Akcesoria do robota - tablet szt. 10
9. Zestaw okularów ClassVR 8 szt. PREMIUM - 64GB szt. 1
10. Dash zestaw standard szt. 1
11. Kompletny zestaw dronów edukacyjnych z lekcjami szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 109201,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – SPRZĘT AUDIO/VIDEOL.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Oświetlenie do realizacji nagrań na 4 żarówki szt. 2
2. Akcesoria do aparatu - karta pamięci 64GB szt. 2
3. Aparat cyfrowy z funkcją kamery przenośnej standard szt. 1
4. Statyw do aparatu szt. 1
5. Gimbal do aparatów kompaktowych szt. 1
6. Mikroport z 2 nadajnikami szt. 1
7. Mikrofon kierunkowy do aparatów i kamer szt. 1
8. Słuchawki z mikrofonem szt. 4
9. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych szt. 1
10. Mikrofon bezprzewodowy podwójny szt. 1
11. Mikser 8 kanałowy szt. 1
12. Zestaw nagłośnieniowy szt. 2
13. Greenscreen zestaw 3x6m szt. 1
14. Kompletny zestaw 8 mikroportów do zestawów nagłośnień szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 20139,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17598,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17858,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17598,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNET SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170370566
7.3.3) Ulica: Pl. Jana Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17598,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132022,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132022,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132022,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132022,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20897,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28118 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20897,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJA SZKOŁA Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20897,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta nr 4 - ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno;
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył formularz ofertowy do innego postępowania, co powoduje, iż złożona oferta nie jest zgodna w całości z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, złożona oferta nie jest zgodna w całości z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu.
Oferta nr 5 - X3D Sp. z o.o., Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy zawierała błędną stawkę podatku VAT w pozycji nr 2 (Drukarka 3D) formularza ofertowego do części 1 postępowania, tj. 23% zamiast 0%.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022r., poz. 931, 974), zwanej dalej „ustawą”, stawkę podatku w wysokości 0% stosuje się do dostaw sprzętu komputerowego:
a) dla placówek oświatowych,
b) dla organizacji humanitarnych, charytatywnych lub edukacyjnych w celu dalszego nieodpłatnego przekazania placówkom oświatowym
- przy zachowaniu warunków, o których mowa w ust. 13-15.
Stosownie do art. 83 ust. 13 ustawy, opodatkowaniu stawką podatku w wysokości 0% podlegają towary wymienione w załączniku nr 8 do ustawy. W załączniku nr 8 do ustawy, stanowiącym wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy, wymienione zostały:
1. Jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych,
2. Drukarki,
3. Skanery,
4. Urządzenia komputerowe do pism Braille’a (dla osób niewidomych i niedowidzących),
5. Urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).
Zamawiający – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu, w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) jest placówką oświatową. W związku z powyższym, w zakresie pozycji nr 2 (Drukarka 3D) formularza ofertowego do części 1 postępowania, właściwą stawką podatku od towarów i usług jest 0%.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, oferta podlega odrzuceniu gdyż zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
Oferta nr 6 - AVLPRO Sp. z o.o., ul. Matuszewska 20/131, 03-876 Warszawa;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z dyspozycją art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, a także postanowieniami rozdziału 11 ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oferta podlega odrzuceniu, z uwagi na fakt, iż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej etap I w bocznej ulicy Zagrodowej w Zamościu
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji tokarek sterowanych numerycznie CNC przeznaczonych do Pracowni Obróbki Mechanicznej, w Swarzędzu.
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Boguszach
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.