eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości" do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001320362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmana Jana Zamoyskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 846389500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs4zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4.zamosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32c5cccf-db6b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00174922/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174944/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP4.262.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146310,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE
L.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Stacja lutownicza 2w1 (hotair i grotowa) szt. 1
2. Drukarka 3D szt. 1
3. Filament PLA 0,8 kg szt. 14
4. Stolik meblowy z szafką i pojemnikami na drukarkę 3D na nóżkach szt. 1
5. Laptop 15,6" szt. 1
6. Mikroskop premium z kamerą 3MP szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 16969,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – ROBOTYKA
L.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Mikrokontroler zestaw rozszerzony Mistrz Arduino szt. 12
2. Mikrokontroler Lofi z funkcją robota szt. 12
3. Lego Spike Prime szt. 15
4. Lego Spike Essential szt. 13
5. Klatka ochronna do drona szt. 4
6. Licencja - 3 lata dostępu do portalu wirtualnych lekcji VR szt. 1
7. Zestaw do nauki latania dronem szt. 1
8. Akcesoria do robota - tablet szt. 10
9. Zestaw okularów ClassVR 8 szt. PREMIUM - 64GB szt. 1
10. Dash zestaw standard szt. 1
11. Kompletny zestaw dronów edukacyjnych z lekcjami szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 109201,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – SPRZĘT AUDIO/VIDEO
L.p. Nazwa wyposażenia Jedn. miary Ilość
1. Oświetlenie do realizacji nagrań na 4 żarówki szt. 2
2. Akcesoria do aparatu - karta pamięci 64GB szt. 2
3. Aparat cyfrowy z funkcją kamery przenośnej standard szt. 1
4. Statyw do aparatu szt. 1
5. Gimbal do aparatów kompaktowych szt. 1
6. Mikroport z 2 nadajnikami szt. 1
7. Mikrofon kierunkowy do aparatów i kamer szt. 1
8. Słuchawki z mikrofonem szt. 4
9. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych szt. 1
10. Mikrofon bezprzewodowy podwójny szt. 1
11. Mikser 8 kanałowy szt. 1
12. Zestaw nagłośnieniowy szt. 2
13. Greenscreen zestaw 3x6m szt. 1
14. Kompletny zestaw 8 mikroportów do zestawów nagłośnień szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 20139,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17598,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17858,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17598,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNET SERVICES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170370566

7.3.3) Ulica: Pl. Jana Kilińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-005

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17598,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132022,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132022,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132022,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132022,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20897,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28118 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20897,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJA SZKOŁA Kornelia Klamann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051

7.3.3) Ulica: Starowiejska 4

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20897,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający odrzucił oferty Wykonawców:

Oferta nr 4 - ZONEO OLEKSIEWICZ Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno;
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył formularz ofertowy do innego postępowania, co powoduje, iż złożona oferta nie jest zgodna w całości z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, złożona oferta nie jest zgodna w całości z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu.

Oferta nr 5 - X3D Sp. z o.o., Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy zawierała błędną stawkę podatku VAT w pozycji nr 2 (Drukarka 3D) formularza ofertowego do części 1 postępowania, tj. 23% zamiast 0%.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022r., poz. 931, 974), zwanej dalej „ustawą”, stawkę podatku w wysokości 0% stosuje się do dostaw sprzętu komputerowego:
a) dla placówek oświatowych,
b) dla organizacji humanitarnych, charytatywnych lub edukacyjnych w celu dalszego nieodpłatnego przekazania placówkom oświatowym
- przy zachowaniu warunków, o których mowa w ust. 13-15.
Stosownie do art. 83 ust. 13 ustawy, opodatkowaniu stawką podatku w wysokości 0% podlegają towary wymienione w załączniku nr 8 do ustawy. W załączniku nr 8 do ustawy, stanowiącym wykaz towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy, wymienione zostały:
1. Jednostki centralne komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych,
2. Drukarki,
3. Skanery,
4. Urządzenia komputerowe do pism Braille’a (dla osób niewidomych i niedowidzących),
5. Urządzenia do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy).
Zamawiający – Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Batorego w Zamościu, w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) jest placówką oświatową. W związku z powyższym, w zakresie pozycji nr 2 (Drukarka 3D) formularza ofertowego do części 1 postępowania, właściwą stawką podatku od towarów i usług jest 0%.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, oferta podlega odrzuceniu gdyż zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.

Oferta nr 6 - AVLPRO Sp. z o.o., ul. Matuszewska 20/131, 03-876 Warszawa;
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z dyspozycją art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, a także postanowieniami rozdziału 11 ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oferta podlega odrzuceniu, z uwagi na fakt, iż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.