eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krobia › BUD. O¦W. ULICZ. NA ZAD. INWEST: "BUD. O¦W. OSIEDLA W OBR. UL. KLONOWA, DÊB., LIP., AKACJ. ORAZ POWST. WLKP W KROBI" ORAZ "BUD. O¦W. OS. W OBR. UL. NORW., SZYMB.., TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENK. W KROBI"



Og³oszenie z dnia 2023-05-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUD. O¦W. ULICZ. NA ZAD. INWEST: „BUD. O¦W. OSIEDLA W OBR. UL. KLONOWA, DÊB., LIP., AKACJ. ORAZ POWST. WLKP W KROBI” ORAZ „BUD. O¦W. OS. W OBR. UL. NORW., SZYMB.., TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENK. W KROBI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5711111

1.5.8.) Numer faksu: 655711111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krobia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUD. O¦W. ULICZ. NA ZAD. INWEST: „BUD. O¦W. OSIEDLA W OBR. UL. KLONOWA, DÊB., LIP., AKACJ. ORAZ POWST. WLKP W KROBI” ORAZ „BUD. O¦W. OS. W OBR. UL. NORW., SZYMB.., TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENK. W KROBI”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-268dfd6e-f30c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00217285

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030116/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 BUD. O¦W. ULICZ. NA ZAD. INWEST: „BUD. O¦W. OSIEDLA W OBR. UL. KLONOWA, DÊB., LIP., AKACJ. ORAZ POWST. WLKP W KROBI” ORAZ „BUD. O¦W. OS. W OBR. UL. NORW., SZYMB.., TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENK. W KROBI”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/krobi

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krobi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
o¶wiadczeñ miêdzy Zam. a Wyk. odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy
Zam. a Wyk., w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
by³y za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za
po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krobia do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/krobia przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿
system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych ( dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie
¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Https://platformazakupowa.pl/pn/krobia dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej -
kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia okre¶lone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za
wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj±
korzystania z https://platformazakupowa.pl/pn/krobia, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy
zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Pzp.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krobia, ul. Rynek 1, 63-840 Krobia;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pana Janusza Niezbrzyckiego, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: jniezbrzycki@wp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: BUDOWA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA ZADANIA INWESTYCYJNE: „BUDOWA O¦WIETLENIA OSIEDLA
W OBRÊBIE ULIC KLONOWA, DÊBOWA, LIPOWA, AKACJOWA ORAZ POWSTAÑCÓW WIELKOPOLSKICH W KROBI” ORAZ „BUDOWA O¦WIETLENIA OSIEDLA W OBRÊBIE ULIC NORWIDA, SZYMBORSKIEJ, TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENKIEWICZA W KROBI” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;





7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WO.271.18.2023.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 1:
„BUDOWA O¦WIETLENIA OSIEDLA W OBRÊBIE ULIC KLONOWA, DÊBOWA, LIPOWA, AKACJOWA ORAZ POWSTAÑCÓW WIELKOPOLSKICH W KROBI”

1. ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI:
 Budowa linii kablowej – wykonanie wykopów, przewierty mechaniczne, zasypywanie wykopów, wywóz ziemi, uk³adanie rur os³onowych, uk³adanie kabli;
 Monta¿ s³upów o¶wietleniowych i opraw – monta¿ i stawianie s³upów, monta¿ przewodów do opraw, monta¿ opraw na s³upie, pod³±czenie przewodów, znakowanie s³upów, monta¿ uziomów;
 Pomiary – badanie linii kablowej, badania i pomiary instalacji uziemiaj±cej, badania i pomiary skuteczno¶ci zerowania;
 Odtworzenie nawierzchni – rozebranie kostki brukowej, odtworzenie nawierzchni z kostki po wykonaniu prac;
 Pozosta³e koszty – projekt tymczasowej organizacji ruchu, zajêcie pasa drogowego, obs³ugi geodezyjnej oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.



2. Wykonawca winien dostarczyæ na materia³y atesty i aprobaty techniczne.

3. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgadniania z Zamawiaj±cym wprowadzania ograniczeñ w dojazdach do posesji oraz utrudnieñ w ruchu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania mieszkañców o planowanych pracach i utrudnieniach
w ruchu co najmniej 3 dni przed ich wyst±pieniem.

4. Stawka podatku VAT wynosi 23 %.

5. Dokumentacja techniczna do wgl±du w Urzêdzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6.

6. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyp³acone na podstawie faktur czê¶ciowych (nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu) oraz faktury koñcowej z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ faktury koñcowej nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 30 % wynagrodzenia umownego.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 214073,81 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty , Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

- CENA znaczenie – 60 %

- DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI znaczenie – 40 %

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizacjê ca³o¶ci zamówienia, obliczona przez wykonawcê, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 pkt otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozosta³ych ofert zostan± przeliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Cena brutto najni¿szej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej

Kryterium „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”:
Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ Wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy ³±cznej gwarancji jako¶ci: 60, 66, 72, 78, 84 miesi±ce.

PRZY CZYM:
Zamawiaj±cy ustala okres PODSTAWOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 60 MIESI¡CY.
Zamawiaj±cy ustala MAKSYMALNY OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 24 MIESI¡CE.
Je¶li wykonawca nie okre¶li gwarancji jako¶ci dodatkowej, przyjmuje siê, ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci podstawow±.
Je¶li wykonawca okre¶li gwarancjê jako¶ci dodatkow± jako d³u¿sz± ni¿ 24-miesiêczn±, przyjmuje siê ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci 24 miesiêczn±.
£±czny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce (okres podstawowej gwarancji jako¶ci + okres dodatkowej gwarancji jako¶ci). D³u¿szy okres gwarancji jako¶ci traktuje siê jak gwarancjê jako¶ci 84 miesiêczn±.

Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Wykonawca otrzyma:
0 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 0 PKT
6 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 10 PKT
12 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 20 PKT
18 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 30 PKT
24 DODATKOWE MIESI¡CE – 40 PKT
2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”) zostan± zsumowane. Oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wszystkim wymaganiom okre¶lonym w swz i który uzyska³ najwy¿sz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ NR 2:
„BUDOWA O¦WIETLENIA OSIEDLA W OBRÊBIE ULIC NORWIDA, SZYMBORSKIEJ, TUWIMA, FREDRY ORAZ SIENKIEWICZA W KROBI”.

1. ZAKRES RZECZOWY INWESTYCJI:
 Budowa linii kablowej – wykonanie wykopów, przewierty mechaniczne, zasypywanie wykopów, wywóz ziemi, uk³adanie rur os³onowych, uk³adanie kabli;
 Monta¿ s³upów o¶wietleniowych i opraw – monta¿ i stawianie s³upów, monta¿ przewodów do opraw, monta¿ opraw na s³upie, pod³±czenie przewodów, znakowanie s³upów, monta¿ uziomów;
 Pomiary – badanie linii kablowej, badania i pomiary instalacji uziemiaj±cej, badania i pomiary skuteczno¶ci zerowania;
 Odtworzenie nawierzchni – rozebranie kostki brukowej, odtworzenie nawierzchni
z kostki po wykonaniu prac;
 Pozosta³e koszty – projekt tymczasowej organizacji ruchu, zajêcie pasa drogowego, obs³ugi geodezyjnej oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2. Wykonawca winien dostarczyæ na materia³y atesty i aprobaty techniczne.

3. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgadniania z Zamawiaj±cym wprowadzania ograniczeñ w dojazdach do posesji oraz utrudnieñ w ruchu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania mieszkañców o planowanych pracach i utrudnieniach
w ruchu co najmniej 3 dni przed ich wyst±pieniem.

4. Stawka podatku VAT wynosi 23 %.

5. Dokumentacja techniczna do wgl±du w Urzêdzie Miejskim w Krobi, pok. nr 6.
W opisie technicznym dokumentacji zawarta jest budowa o¶wietlenia ulic Odrodzenia, Ró¿ewicza oraz czê¶ci ulicy Aleksandra Fredry, KTÓRA NIE JEST PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA I NIE ZOSTA£A ZAWARTA W KOSZTORYSACH OFERTOWYCH.

6. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyp³acone na podstawie faktur czê¶ciowych (nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu) oraz faktury koñcowej z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ faktury koñcowej nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 30 % wynagrodzenia umownego.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 295585,07 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty , Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

- CENA znaczenie – 60 %

- DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI znaczenie – 40 %

Kryterium „CENA” – ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizacjê ca³o¶ci zamówienia, obliczona przez wykonawcê, podana w „FORMULARZU OFERTOWYM”. Maksymaln± liczbê punktów, tj. 60 pkt otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto, pozostali natomiast proporcjonalnie mniej. Oceny pozosta³ych ofert zostan± przeliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Cena brutto najni¿szej zaproponowanej oferty
Ocena = ---------------------------------------------------------------------- x 60
Cena brutto oferty badanej

Kryterium „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”:
Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ Wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy ³±cznej gwarancji jako¶ci: 60, 66, 72, 78, 84 miesi±ce.

PRZY CZYM:
Zamawiaj±cy ustala okres PODSTAWOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 60 MIESI¡CY.
Zamawiaj±cy ustala MAKSYMALNY OKRES DODATKOWEJ GWARANCJI JAKO¦CI 24 MIESI¡CE.
Je¶li wykonawca nie okre¶li gwarancji jako¶ci dodatkowej, przyjmuje siê, ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci podstawow±.
Je¶li wykonawca okre¶li gwarancjê jako¶ci dodatkow± jako d³u¿sz± ni¿ 24-miesiêczn±, przyjmuje siê ¿e oferuje gwarancjê jako¶ci 24 miesiêczn±.
£±czny okres gwarancji jako¶ci nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce (okres podstawowej gwarancji jako¶ci + okres dodatkowej gwarancji jako¶ci). D³u¿szy okres gwarancji jako¶ci traktuje siê jak gwarancjê jako¶ci 84 miesiêczn±.

Zamawiaj±cy otrzyma punkty za zadeklarowanie dodatkowej gwarancji jako¶ci ponad podstawow±.
Zamawiaj±cy ustala, i¿ wykonawca bêdzie móg³ zadeklarowaæ nastêpuj±ce okresy dodatkowej gwarancji jako¶ci: 0, 6, 12, 18, 24 miesi±ce.
Wykonawca otrzyma:
0 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 0 PKT
6 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 10 PKT
12 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 20 PKT
18 DODATKOWYCH MIESIÊCY – 30 PKT
24 DODATKOWE MIESI¡CE – 40 PKT
2. Liczby punktów w poszczególnych kryteriach („CENA”, „DODATKOWY OKRES GWARANCJI JAKO¦CI”) zostan± zsumowane. Oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych oraz wszystkim wymaganiom okre¶lonym w swz i który uzyska³ najwy¿sz± liczbê punktów w wy¿ej wymienionych kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DODATKOWY OKRES GWARANCJIJAKO¦CI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u (art. 112 Pzp) dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± tego ubezpieczenia w wysoko¶ci
500 000,00 z³, w przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na CZÊ¦Æ NR 1, I CZÊ¦Æ NR 2.
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na CZÊ¦Æ NR 1 zobligowany jest do wykazania, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê 210 000,00 z³ w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na CZÊ¦Æ NR 2 zobligowany jest do wykazania, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê 290 000,00 z³ w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
wyka¿±, ¿e osoby kieruj±ce robotami posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych ( dotyczy CZʦCI NR 1 i CZʦCI NR 2)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego, dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (UWAGA: W SYTUACJI, GDY FAKT OP£ACENIA POLISY NIE WYNIKA Z SAMEJ TRE¦CI POLISY NALE¯Y DO£¡CZYÆ INNY DOKUMENT POTWIERDZAJ¡CY OP£ACENIE POLISY) jako za³±cznik nr 4 – (nie nale¿y do³±czaæ do oferty – sk³ada Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona).
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cej zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ - (nie nale¿y do³±czaæ do oferty sk³ada – Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona).
6. Wykonawcy, którzy maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³adaj± dokumenty na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

UWAGA:
PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE MAJ¡ BYÆ AKTUALNE NA DZIEÑ ICH Z£O¯ENIA.
W PRAKTYCE UZUPE£NIANE DOKUMENTY MOG¡ MIEÆ DATÊ PÓ¬NIEJSZ¡ ANI¯ELI TERMIN DO SK£ADANIA OFERT, O ILE Z TRE¦CI TYCH DOKUMENTÓW BÊDZIE WYNIKAÆ SPE£NIENIE WARUNKÓW NA DZIEÑ SK£ADANIA OFERT.


JE¯ELI ZACHODZ¡ UZASADNIONE PODSTAWY DO UZNANIA, ¯E Z£O¯ONE UPRZEDNIO PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE NIE S¡ JU¯ AKTUALNE, ZAMAWIAJ¡CY MO¯E W KA¯DYM CZASIE WEZWAÆ WYKONAWCÊ LUB WYKONAWCÓW DO Z£O¯ENIA WSZYSTKICH LUB NIEKTÓRYCH PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, AKTUALNYCH NA DZIEÑ ICH Z£O¯ENIA (ART. 274 UST. 3 P.Z.P).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2
do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie sk³adane jest przez Wykonawcê wykazuj±cego spe³nienie warunku,
3) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do
SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
4) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile
upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do
oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce,
które roboty wykonuj± poszczególni Wykonawcy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do
SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców,
7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8
do SWZ - je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wraz z zobowi±zaniem sk³ada
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu tego podmiotu oraz o¶wiadczenie o
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na
jego zasoby,
8) Kosztorysy ofertowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub
nienale¿yte wykonanie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki
cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia
do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust.
2 Pzp).
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).
W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4
do SWZ (art. 117 ust. 4 Pzp).
W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale XVI SWZ, wymagania te musz± byæ
spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu (nie musi ich
spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie
nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w rozdziale XVII SWZ.
Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zobowi±zany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku
o¶wiadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale XVII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wystêpuj±cych wspólnie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125
ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, poza sytuacjami przewidzianymi w Umowie oraz w art. 454 i 455 ust. 1 pkt.2-4 oraz ust. 2 pzp zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) warunki oraz termin p³atno¶ci, w szczególno¶ci w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w przypadku gdy ze wzglêdu na interes Zamawiaj±cego zmiana warunków oraz terminu p³atno¶ci jest konieczna, zmiana zostanie wprowadzona na zasadach wynikaj±cych z dokumentów potwierdzaj±cych te okoliczno¶ci;
2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼ wytycznych maj±cych wp³yw na wykonanie zamówienia, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do tre¶ci tych przepisów lub wytycznych;
3) zmiany rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji projektowej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez wykonawcê robót budowlanych; dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianê terminu zakoñczenia robót budowlanych (w zwi±zku z konieczno¶ci± opracowania
i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotycz±ce terminów: zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakoñczenia robót budowlanych;
4) wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub ograniczeñ zwi±zanych z sytuacj± epidemiczn± - w przypadku wyst±pienia klêski ¿ywio³owej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce terminu zakoñczenia robót budowlanych, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do okresu trwania niekorzystnych warunków lub ograniczeñ;



5) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ lub zmiana - za zgod± Zamawiaj±cego - podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie, oraz zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców;
6) zaistnienie okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia, zmiana zostanie wprowadzona stosownie do pisma Zamawiaj±cego okre¶laj±cego te okoliczno¶ci;
7) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia wskutek zmian technologicznych,
w szczególno¶ci: pojawienie siê na rynku po dniu zawarcia umowy sprzêtu / urz±dzeñ nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiaj±cego.
2. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-31 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/krobia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.