Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00114158/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół
w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu „Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,191086,ce4acfd1474383d5ee051decffdca5a4.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkółw Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu „Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610f6bcd-ea72-4b4b-bbcf-70fdd4449d05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041617/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wraz z rozbudową budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na rozbudowie wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu „Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać budowę dźwigu osobowego o konstrukcji niezależnej stalowej, która obsłuży budynek szkoły w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szyb windowy należy posadowić na żelbetowym podszybiu, konstrukcja szybu – stalowa wg projektu technicznego, obudowana szkłem bezpiecznym. Z uwagi, iż w poziomie parteru szyb windowy będzie zlokalizowany w pomieszczeniu – obudowa pełna. Lokalizacja szybu windowego będzie determinowała zmianę szerokości istniejących otworów okiennych które należy wg projektu zmniejszyć. Budowa szybu windowego wymaga demontażu okien oraz częściowej rozbiórki stropodachu łącznika – szczegóły w projekcie technicznym.
3. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonanie RB w Obiekcie, a także do dokonania wszelkich formalności umożliwiających użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w wyniku wykonania ww. robót budowlanych;
2) wykonanie i dostarczenie Operatu kolaudacyjnego wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Operatu kolaudacyjnego, prawa własności egzemplarzy/nośników, na których Operat został zapisany;
3) udzielenie na wykonane Roboty gwarancji jakości i rękojmi za wady, w tym na działanie urządzeń, wraz z wykonaniem przeglądów gwarancyjnych.
4. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262520-2 - Roboty murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262522-6 - Roboty murarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych 9 miejscowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III"
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów komputerowych, komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych.
- "BUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH ORAZ POPRAWA ZAGOSPODAROWANIA WÓD DESZCZOWYCH NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1446G W MIEJSCOWOŚCI BRZYNO"
- Kompleksowa organizacja finału ogólnopolskiego w ramach turnieju Ręczna na Orliku w dniach 1-3 grudnia 2025 roku na terenie Ergo Areny w Sopot/Gdańsk
- Obsługa organizacji Wielkich Finałów Turnieju Z Orlika na Stadionie
- Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1506G wraz z budową oświetlenia i przebudową sieci teletechnicznej w m. Łebcz.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nieczatów - Kozinki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Modernizacja budynku CDR w Krakowie w zakresie ochrony przed wilgocią murów fundamentowych i ścian szczytowych
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyńskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.