Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000639512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625013484
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumwkaliszu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwkaliszu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12de78d7-cc05-4e57-a32a-37c86cbb75901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12de78d7-cc05-4e57-a32a-37c86cbb7590
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122586/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie muzeum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1-TP-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonego do SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży budowlanej (architektura, konstrukcja), sanitarnej i elektrycznej,
b) uzyskanie niezbędnych opinii, zgód i pozwoleń na realizację prac,
c) zorganizowanie placu budowy i jego zabezpieczenie,
d) wykonanie zewnętrznych robót budowlanych polegających na:
• wykonaniu pionowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian piwnic od strony wschodniej oraz północnej,
• wykonaniu drenażu odwadniającego wzdłuż ścian piwnic od strony wschodniej, północnej oraz części ściany południowej,
• przyłączeniu drenażu do publicznej sieci kanalizacji deszczowej z wykonaniem przepompowni,
• zainstalowaniu pompy pływakowej w podszybiu windy z podłączeniem odpływu do drenażu odwadniającego,
• wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla umywalki,
• wykonanie podziemnego oraz naściennego odcinka kanału nawiewnego z czerpnią powietrza,
e) wykonaniu wewnętrznych robót budowlanych polegających na:
• wykonaniu otworu i zainstalowaniu drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 0.10,
• budowa i wykończenie ścian działowych dzielących pomieszczenie nr 0.10 na dwie części,
• remont ścian pomieszczenia nr 0.10,
• dostarczeniu i zainstalowaniu zlewozmywaka dwukomorowego oraz przepływowego podgrzewacza wody z przyłączeniem do kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej,
• wykonaniu instalacji wentylacji nawiewnej i wyciągowej do obu części podzielonego pomieszczenia nr 0.10,
• wykonanie wentylacji wyciągowej z dygestorium,
• przebudowie instalacji wodociągowej w pomieszczeniach nr 0.05 i 0.09,
• instalacji zestawu gniazd elektrycznych na filarze w pomieszczeniu nr 0.10.
f) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń, protokołów niezbędnych pomiarów instalacji wentylacji i elektrycznej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
g) Przeprowadzenie odbiorów końcowych,
h) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazanie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Porozumienia najpóźniej do dnia, w którym nastąpi naruszenie struktury wykonanej przez PBD S.A. w Kaliszu.
Zaprojektowane i realizowane roboty muszą być zgodne z postanowieniami i warunkami zawartymi w:
a) Uchwałą nr LIII/719/2018 w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Kalisza Specjalnej Strefy Rewitalizacji,
b) Warunkami technicznymi przyłączenia do sieci deszczowej nr 228/2024 z dnia 5.09.2024 wydane przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
c) Pismem Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu nr WI.442.7.34.2015 z dnia 17.09.2024 określające warunki wykonania przyłączenia drenażu do sieci kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota pierwotnie przeznaczona na realizację zamówienia to: 260 000,00 PLN netto,tj. 319 800,00 brutto. W wyniku powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena oferty najkorzystniejszej (biorąc pod uwagę dwa kryteria: cenę oraz okres gwarancji i rękojmi) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do wysokości ceny określonej w najkorzystniejszej ofercie.
Specyfikacja Warunków Zamówienia - Punkt 15.6. „Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2”, tj. kryterium „cena” i kryterium „gwarancja i rękojmia”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Doposażenie pracowni laboratoryjnych na kierunku Elektrotechnika
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Budowa Hali Garażowej
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa żłobka w Siennie
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.