Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00216863/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania „Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołowska 72A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-065
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania „Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080c44d4-b9f6-40ee-9fc0-7b3b14b1f5bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awf-katowice.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf-katowice.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane
są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca,
tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty
(w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
Szczegółowe informacje zawarto w SWZ - Rozdział XV.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/2025/PN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania „Modernizacja infrastruktury Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach”;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za fakturę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 300 000,00 pln (trzysta tysięcy 0/100 złotych).
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: dwie (2) dostawy – polegające na wykonaniu kompleksowej rozbudowy lub modernizacji sieci komputerowej o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 300 000,00 pln (trzysta tysięcy 0/100 złotych).
Szczegółowe informacje SWZ - Rozdział VIII.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzania takich zmian wynika z przesłanek określonych w art. 454i 455 ustawy Pzp oraz następujących poniższych okoliczności:
1) Zmiana terminu obowiązywania umowy w następstwie:
a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia
w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej. W przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana terminu umowy zostanie przesunięta o okres trwania zdarzenia. Zdarzenie spowodowane wystąpieniem siły wyższej winno być udokumentowane, a dokumentacja w postaci np. zdjęć, wydruków, raportów, potwierdzeń, czy innych dokumentów winna być załączona do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy przedłużającego termin jej realizacji.
b) wstrzymania lub przerwy w działalności Zamawiającego w następstwie okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. W tym przypadku termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
W przypadku wystąpienia któregokolwiek zdarzenia zmiana terminu umowy zostanie przesunięta o okres jego trwania. Zdarzenie takie winno być udokumentowane,
a dokumentacja w postaci np. zdjęć, wydruków, raportów, potwierdzeń, czy innych dokumentów winna być załączona do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy przedłużającego termin jej realizacji.
2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku.
3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego, w szczególności przepisów związanych z zatrudnieniem pracowników przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, jeśli miało to wpływ na zmianę ceny oferowanych sprzętów. W przypadku zaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną zmiany wynagrodzenia, Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wykazać kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawierającym wyliczenie całkowitej kwoty oraz wskazać datę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Szczegółowe informacje zawarto w Załączniku nr 3 do SWZ - PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf-katowice.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-14
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.