eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie wystawy multimedialnej pn. "Pałac Królewski w Łobzowie" wraz z dostawą sprzętu multimedialnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie wystawy multimedialnej pn. "Pałac Królewski w Łobzowie" wraz z dostawą sprzętu multimedialnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wystawy multimedialnej pn. "Pałac Królewski w Łobzowie" wraz z dostawą sprzętu multimedialnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc481e9-b70f-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Realizacja prac restauratorskich zabytkowego Pałacu Królewskiego w Łobzowie wraz z adaptacją do nowych funkcji poddasza wraz z przygotowaniem wystawy multimedialnej” nr umowy RPMP.06.01.01-12-0090/16-00-XVII/203/FE/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pk.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Zorganizowanie wystawy multimedialnej pn. „Pałac Królewski w Łobzowie” wraz z dostawą sprzętu multimedialnego – znak sprawy: KA-2/004/2022
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
14.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegóły w pkt. 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/004/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń multimedialnych:
2 szt. monitory pojemnościowe z nakładką interaktywną
Klasa urządzenia:
• Technologie optymalizujące jakość obrazu
• Przekątna ekranu 55 cali
• 3840*2160 (4K UHD)
• Wysoki kontrast
• Jasność standardowa
• Czas reakcji 8-24 ms
• Wbudowane głośniki
• Porty HDMI / USB
• Zasilanie
• Możliwość montażu VESA
• Możliwość ustawiania orientacji pionowej
1 szt. interaktywny flipchart
Klasa urządzenia:
• Odświeżanie 60Hz
• Przekątna ekranu 55-65 cali
• 3840*2160 (4K UHD)
• Jasność standardowa
• Czas reakcji 8-24 ms
• Bezpieczne połączenie bezprzewodowe
• Automatyczne aktualizacje oprogramowania
• Bezpieczeństwo plików
• Połączenie z urządzeniami mobilnymi
• Połączenie z projektorem / monitorem
2 szt. Monitory prezentacyjne nad prowadzącym oraz przy wejściu
Klasa urządzenia:
• Odświeżanie 60Hz
• Przekątna ekranu 27
• Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
• Wejście HDMI
• Zasilanie
2 szt. Ultrabooki w stylu 2w1, czyli laptopy z możliwością użycia w formie tabletu.
Klasa urządzenia:

• Intel Core i5 lub analogiczny
• 8 GB RAM
• Dysk SSD 120-500 GB
• Przekątna ekranu 14-15,6 cali
• Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
• Karta graficzna NVIDIA GeForce lub Intel Graphics lub analogiczny
• Wbudowane głośniki stereo
• Wbudowany mikrofon
• Wi-Fi 6 (802.11) Moduł Bluetooth
• USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt.
• HDMI 1.4 - 1 szt.
• Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
• Microsoft Windows 10 PL

1 szt. Kamera HD
Klasa urządzenia:

• 1920 x 1080
• Funkcja aparatu cyfrowego
• Nagrywanie wideo / możliwość streamingu
• Interfejs USB
• Mikrofon wbudowany

Interaktywne siedzisko:

Siedzisko zaopatrzone w przyciski pozwalające na interakcje z wyświetlaną na monitorach treścią. Siedzisko ma być rodzajem interfejsu umożliwiającym np. interakcje użytkownika z prezentacją lub inną wyświetlana treścią poprzez użycie guzików lub dotyk. Wykonawca dostarcza rozwiązanie programistyczne, które umożliwia funkcjonowanie takiego urządzenia. Jest to innowacyjny element wystawy.
Siedzisko powinno posiadać

• moduł Wi-FI,lub analogiczny pozwalający na zdalne połączenie z urządzeniami
• gniazda, złącza, guziki (obsługa analogowa) lub kontroler dotykowy

Dodatkowo wymagany jest montaż flipcharta, monitorów, routerów / wzmacniaczy sygnału WiFi w zależności od potrzeby i jakości sieci wewnętrznej.
Wykonawca przeprowadzi przetestowanie poprawności wyświetlania treści multimedialnych przed uruchomieniem wystawy

Zamówienie obejmuje montaż, kalibrację, testowanie urządzeń oraz wsparcie techniczne w trakcie trwania gwarancji.
Wsparcie techniczne obejmuje pomoc w zakresie funkcjonowania sprzętu oraz oprogramowania, w szczególności:
- rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i stabilnością oprogramowania
- reakcję na błędy krytyczne uniemożliwiające uruchomienie urządzeń lub wyświetlenie treści
- analizę plików użytkownika pod kątem zgłoszonych problemów.
Ponadto zakres wsparcia technicznego obejmuje:
- wyjaśnianie obsługi interfejsu oprogramowania
- wyjaśnianie sposobu działania funkcji dostępnych w oprogramowaniu oraz poszczególnych komend odpowiedzialnych za wyświetlaną treść.
Wykonawca zapewnia czas reakcji na poziomie 48 godzin. W tym czasie zobowiązuje się do
przedstawienia rozwiązania problemu technicznego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizowany w lokalizacji: Budynek Politechniki Krakowskiej, Podchorążych 1, 30-084 Kraków.
Sprzęt zostanie przekazany w formie fizycznej do Zamawiającego, a Wykonawca odpowiada za zainstalowanie sprzętu na terenie wystawy i przetestowanie całości. Jako zakończenie prac traktuje się funkcjonalną wystawę multimedialną.

Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

2. Dostawę i wdrożenie dedykowanego oprogramowania umożliwiającego wprowadzanie, zarządzanie oraz kontrolę treści multimedialnych
3. Przygotowanie zawartości wystawy, w skład której mają wejść, prezentacje w formie animacji, zdjęcia, grafiki, wywiady, modele 3D
Zawartość wystawy powinna spełniać funkcje multimedialności i być związana z charakterystyką wystaw architektonicznych.
Formy materiałów to:
- minimum 3 prezentacje z elementami animacji lub animacje
- modele geometryczne 3D, które mają pomóc wyobrazić sobie widzom pewne procesy historyczne związane z budynkiem wystawy, np. mogą to być modele prezentujące zmianę wielkości, rozkładu budynku. Takie modele w łatwy sposób można animować (zapętlać w animacji). – min.3
- szkice i rysunki – min 20 sztuk, materiał ma być wykorzystany jako podkład do pracy w interaktywnym flipcharcie
- wywiady w formie wideo – min. 2
- zdjęcia i grafiki archiwalne – min. 20 szt
- oznaczenia wejść
- wydrukowane QRkody

4. Przygotowanie gry terenowej w przestrzeni wystawy, której celem jest zaangażowanie uczestników i uatrakcyjnienie wystawy.
Gra ma na celu zaktywizowanie uczestników, lepsze wykorzystanie całej przestrzeni wystawy i wykorzystanie urządzeń. Ma również zachęcić do aktywnego zapoznawania się z historią dziejów architektury Pałacu Podchorążych.
Osoba zwiedzająca będzie mogła wybrać dowolną ścieżkę dojścia do Sali wystawowej od wejścia głównego, poprzez schody, windę, hol. Przy wejściu głównym będzie monitor zawierający informację o wystawie, umieszczona będzie tu również mapka ścieżek oraz specjalne oznaczenia drogi, w tym uwzględniające elementy dostępności.
Na ścieżkach zostaną umieszczone QR kody do zeskanowania za pomocą smartfona. Takie QR kody mogą zawierać np. historyczne zdjęcia, lub linki do prezentacji.
Odwiedzający, na końcu wystawy powinni podać informację, którą ścieżkę wybrali i do tego celu można użyć specjalnego interaktywnego gadżetu w postaci pufy / siedziska z podpiętymi przyciskami.
Odpowiedzi mogą się wyświetlać na interaktywnym monitorze.
To są założenia bazowe. Natomiast Zamawiający wymaga od Wykonawcy przygotowania scenariusza, który będzie zawierał m.in. metody wykorzystane w takiej grze (np. escape room, rozwiazywanie rebusów) konkretne materiały użyte w grze (np. zdjęcia archiwalne), sposoby weryfikacji wybranej drogi dojścia do wystawy, elementy dodane takie jak zdobycie nowej wiedzy. Zamawiający kładzie naciska na wykorzystanie
a) innowacyjności technicznej (podkreślenie multimedialnego kontekstu wystawy)
b) kontekstu historycznego i wiedzy historycznej
c) elementów grywalizacji
Tego typu gry w przestrzeni mają również za zadanie integrację osób wokół wspólnego doświadczenia czy zabawy oraz są pewnym medialnym elementem, który można wykorzystać w promowaniu wystawy.
Szkic koncepcji wystawy zawiera załącznik nr 1 do SWZ
Wykonawca zapewni zgodność wystawy z faktami historycznymi dotyczącymi Pałacu Królewskiego w Łobzowie sygnowany przez historyka sztuki lub historyka architektury.
5. Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego (do 2 osób) w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania wystawy w obiekcie

Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

72212932-1 - Usługi opracowywania oprogramowania rozrywkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na prace montażowe i instalacyjne

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora wystawy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zdolność techniczna lub zawodowa-
Wykonawca winien wykazać, że:
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej 1 zamówienie o łącznej wartości 100 000,00 zł brutto, które obejmowało swoim zakresem dostawę urządzeń multimedialnych, kontent multimedialny (animacje, film, gry multimedialne lub wizualizacje 3D, VR, AR)
2. dysponuje lub będzie dysponować:
a) minimum jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w roli Koordynatora, która uczestniczyła w realizacji co najmniej 5 wydarzeń tj. wystaw, targów, konferencji
b) historykiem lub historykiem sztuki odpowiedzialnym za merytoryczną ( historyczną) warstwę przygotowanej wystawy
Jedna osoba może łączyć w/w funkcje wskazane w ppkt. a i b

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy-
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ jeżeli dotyczy.
Wykaz usług - załącznik nr 6 do SWZ- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie zgodności zaoferowanego świadczenia z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych :
-Ramowy opis wystawy
-Ramowy scenariusz gry terenowej
-Opis techniczny oferowanych urządzeń:
opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ.

Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

-Ramowy opis wystawy
-Ramowy scenariusz gry terenowej
-Opis techniczny oferowanych urządzeń

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ oraz według treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 2 do SWZ
b) Ramowy opis wystawy
c) Ramowy scenariusz gry terenowej
d) Opis techniczny oferowanych urządzeń:
Opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SWZ.
e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZ
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
g) jeśli dotyczy – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –załącznik nr 8 do SWZ
h) pełnomocnictwo jeśli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą , a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt 13.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie( na formularzu ofertowym -załącznik nr 2 do SWZ), z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności szczegółowo opisanych w projekcie umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 63 dni ( 9 tygodni) od dnia zawarcia umowy ( wraz z odbiorem końcowym)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.