eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miła 26a

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: c.dalka@mopsbytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbytow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b6ddb0-268b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług animacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny w Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: PGD/MOPS.BYTÓW/004

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGD/MOPS.BYTÓW/004\5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia kulinarne promujące zdrowy styl życia:
a. Zorganizowanie spotkań i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych, które pokażą
i nauczą jak w prosty, zdrowy i smaczny sposób skomponować codzienne menu,
b. Założenia tych zajęć skupiać się będą nie tylko na gotowaniu, pieczeniu
i przygotowywaniu różnorodnych potraw, ale poprzez udział w zajęciach uczestnicy poznają zasady higieny, zdrowego żywienia, wpływu diet na poprawę zdrowia, planowania i wykonywania potraw, obsługę sprzętu AGD, nakrywania do stołu,
c. Zamawiający zapewni artykuły niezbędne potrzebne do wykonania potraw, które będą przekazane uczestnikom zajęć (m.in. produkty do gotowania, napoje – kawa, herbata, woda) a Wykonawca przygotuje dla wszystkich uczestników skrypt z przepisami przygotowywanych potraw zgodnie z ustalonym harmonogramem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 218,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Relaksacja:
Organizacja zabawy przy muzyce, zadania sprawnościowe, taneczne, elementy jogi, aerobiku, prowadzenie zajęć ze śpiewu, ćwiczeń oddechowych obniżających poziom stresu, zaciekawienie seniorów słuchaniem muzyki instrumentalnej oraz wokalnej, zorganizowanie zajęć relaksujących w rytm muzyki, ćwiczenia muzycznoruchowe, improwizacje ruchowe do wybranej muzyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 218 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękodzieło z elementami plastyki:
a. Zajęcia mające na celu usprawnienie oraz poprawę sprawności manualnej, rozwijanie aktywności twórczej, doskonalenie cech takich jak: cierpliwość, dokładność, precyzja, stwarzanie możliwości do samorealizacji poprzez środki artystyczne poprzez: wyklejanie, wyszywanie, szycie, haftowanie oraz inne podobne zajęcia zaproponowane poprzez Wykonawcę, rozwijanie wrażliwości i wyobraźni plastycznej poprzez doskonalenie umiejętności plastyczno-technicznych, wykonywanie prac manualnych przy użyciu różnych technik plastycznych tj. malarstwo-farby plakatowe, akwarelowe, rysunek – kredki, ołówki, flamastry, kreda, tusz, świeca, małe formy rzeźbiarskie – plastelina, modelina, masa solna, formowanie papieru – origami, wykonywanie prostych form użytkowych z różnych materiałów, wycinanki, wydzieranki, wyklejanki, wydrapywanki, małe formy graficzne – odciskanie, praca na materiale naturalnym, kompozycje roślinne, piaskowanie, układanie kompozycji przestrzennych z materiałów przyrodniczych, projektowanie i wykonywanie kartek i ozdób świątecznych. Rysowanie, malowanie i modelowanie różnych przedmiotów, projektowanie i wykonanie elementów dekoracyjnych przestrzennych i płaskich, pobudzenie i rozwijanie umiejętności wypowiadania swojego osobistego stosunku do rzeczywistości na pomocą linii, plamy, barwy i kształtu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 218 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia społeczno-kulturalne:
a. Gry i zabawy (np. ćwiczące koncentrację, kreatywność), zagospodarowanie czasu wolnego, rozwój spostrzegawczości, logicznego myślenia, koncentracji, elementy fotografii cyfrowej, motywowanie uczestników do wspólnego spędzania czasu wolnego, zajęcia samopomocowe – podczas spotkań uczestnicy projektu będą mogli porozmawiać na różne tematy, wymienić się własnymi spostrzeżeniami/trudnościami, pogadanki dot. każdej dziedziny życia, podtrzymywanie i rozpowszechnienie tradycji lokalnych, rozwój świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, śpiew, taniec, aktorstwo, gra na instrumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 218 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls II Wiesława Sidorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421069648

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls II Wiesława Sidorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421069648

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raszewska Daria

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julita Durawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000

7.3.4) Miejscowość: Chodkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.