eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach (w II półroczu 2022 r.)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach (w II półroczu 2022 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 250-40-08

1.5.8.) Numer faksu: 32 250-73-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ztm.katowice.pl/zamowienia/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-ustawe-prawo-zamowien-publicznych/usluga-utrzymania-w-czystosci-targowiska-warzywno-owocowego-i-przemyslowego-przy-ul-pukowca-w-katowicach-w-ii-polroczu-r-nr-sprawy-op-zp-,8,2,2439,25,888

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach (w II półroczu 2022 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1df3df0-d802-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092762/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (w II półroczu 2022 r.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169854/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP/ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w czystości miejskiego targowiska warzywno - owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach, obejmująca m.in.:
1) bieżące sprzątanie placów, dróg, chodników, parkingów oraz obrzeży targowiska wraz z usuwaniem dziko rosnących traw i chaszczy występujących w miejscach bieżącego sprzątania (w godz. od 06:00 do 22:00),
2) bieżące opróżnianie pojemników przeznaczonych do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych oraz składowanie zebranych odpadów w pojemnikach zbiorczych, (w godz. od 06:00 do 22:00),
3) zbieranie posegregowanych odpadów komunalnych przygotowanych przez osoby prowadzące na targowisku działalność handlową lub usługową oraz składowanie zebranych odpadów w odpowiednich pojemnikach zbiorczych (w godz. od 06:00 do 22:00),
4) obsługa zbiorczego pojemnika prasującego, przeznaczonego do gromadzenia makulatury, zwanego dalej prasokontenerem,
5) bieżące sprzątanie miejsca usytuowania kontenera na odpady zmieszane, (w godz. od 06:00 do 22:00),
6) mycie urządzeniem mechanicznym nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa),
7) mycie i dezynfekcja miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym pojemników przeznaczonych do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych, powierzchni zewnętrznych prasokontenera, kratek ściekowych, punktów poboru wody, nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych w miejscach wystąpienia rażących zabrudzeń oraz koryt odwadniających teren targowiska,
8) odśnieżanie dróg, chodników, placów, parkingów oraz zadaszeń obiektów budowlanych, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, zwalczanie śliskości placów, ciągów komunikacyjnych i parkingów oraz usuwanie śniegu i lodu poza teren obiektu, z uwzględnieniem zachowania swobodnego dostępu (dojazdu) do stałych i ruchomych punktów handlowych oraz wszelkich pomieszczeń.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności polegające na świadczeniu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w szczególności określone w ust. 1 pkt 1-5 SWZ.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436766,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436766,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIO-EKOS Group sp. z o. o. spółka komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIO-EKOS sp. z o. o. spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380209702

7.3.3) Ulica: Targiela 112

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436766,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty, o której mowa w sekcji VI pkt 6.2 i 6.4, obejmuje:
1) dzienną stawkę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.: 2372,70 zł., określoną w ofercie wykonawcy, pomnożoną przez 184 dni (okres obowiązywania umowy),
2) stawkę godzinową brutto za pryzmowanie i wywóz śniegu za pomocą sprzętu mechanicznego, tj.: 9,50 zł pomnożoną przez 20 godzin (szacunkowa ilość godzin niezbędnych do wykonania ww. czynności).
Cena oferty, o której mowa w sekcji VI pkt 6.3, obejmuje:
1) dzienną stawkę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.: 3024,00 zł., określoną w ofercie wykonawcy, pomnożoną przez 184 dni (okres obowiązywania umowy),
2) stawkę godzinową brutto za pryzmowanie i wywóz śniegu za pomocą sprzętu mechanicznego, tj.: 302,40 zł. pomnożoną przez 20 godzin (szacunkowa ilość godzin niezbędnych do wykonania ww. czynności).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.