eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Rozbudowa monitoringu miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,122185,28141fa1abb38f96cf493c7085734181.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba18d430-c971-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014577/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbudowa monitoringu miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie usługi poprawy bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałania dewastacjom i sytuacjom niepożądanym polegającą na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ulicy Mikołowskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umożliwiający niezakłóconą współpracę z istniejącym systemem z zachowaniem gwarancji jakości usługi. Środki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zostały z Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w Planie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.2. Realizacja umowy obejmować będzie:
1.2.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – Użytkowym.
1.2.2. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
1.2.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupełnianych punktów kamerowych.
1.2.4. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, wdrożeniowych, integracyjnych i analitycznych.
1.2.5. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
1.2.6. Utrzymanie serwisu punktów kamerowych do dnia 31 grudnia 2023 roku.
1.2.7. Przygotowanie opracowań umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej
i technicznej w miejscach nowopowstałych punktów kamerowych.

1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.3.1. infrastrukturę niezbędną do uruchomienia dodatkowych punktów:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację oprogramowania,
c) procedur zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po
awarii;
1.3.2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem,
c) zastosowane analityki.

1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.4.1. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi prawa własności do ww. na rzecz Zamawiającego – do 30 dni od daty uruchomienia monitoringu.
1.4.2. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis kamer od daty odbioru w trybie całodobowym do dnia 31 grudnia 2023 roku, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,
b) aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym
1.4.3. Zapewnienie bezpieczeństwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
1.4.4. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
1.4.5. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.

1.5. Do obowiązków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy należy w szczególności:
1.5.1. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, jeżeli będą wymagane przepisami prawa.
1.5.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, w tym:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji środowiskowych (jeśli wymagane),
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji konserwatorskiej, jeśli wystąpi taka potrzeba,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej także „nadzorem”) nad realizacją robót budowlanych w całym okresie realizacji inwestycji
1.6. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

32562000-0 - Kable światłowodowe

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.05.2023 r. do godziny 09:00 została złożona jedna oferta, która przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499011,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499011,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.