Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154455/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00173329/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00215841/01 - Wynik z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa monitoringu miejskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mysłowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców 1
1.4.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 323171259
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190363
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00154455
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00014577/04/P
Po zmianie:
2023/BZP 00014577/06/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie usługi poprawy bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałania dewastacjom i sytuacjom niepożądanym polegającą na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ulicy Mikołowskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umożliwiający niezakłóconą współpracę z istniejącym systemem z zachowaniem gwarancji jakości usługi. Środki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zostały z Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w Planie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.2. Realizacja umowy obejmować będzie:
1.2.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – Użytkowym.
1.2.2. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
1.2.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupełnianych punktów kamerowych.
1.2.4. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, wdrożeniowych, integracyjnych i analitycznych.
1.2.5. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
1.2.6. Utrzymanie serwisu punktów kamerowych do dnia 31 grudnia 2023 roku.
1.2.7. Przygotowanie opracowań umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej
i technicznej w miejscach nowopowstałych punktów kamerowych.
1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.3.1. infrastrukturę niezbędną do uruchomienia dodatkowych punktów:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację oprogramowania,
c) procedur zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po
awarii;
1.3.2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem,
c) zastosowane analityki.
1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.4.1. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi prawa własności do ww. na rzecz Zamawiającego – do 30 dni od daty uruchomienia monitoringu.
1.4.2. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis kamer 90 dni od daty odbioru w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
- awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,
- aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.4.3. Zapewnienie bezpieczeństwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
1.4.4. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
1.4.5. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy należy w szczególności:
1.5.1. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, jeżeli będą wymagane przepisami prawa.
1.5.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, w tym:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji środowiskowych (jeśli wymagane),
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji konserwatorskiej, jeśli wystąpi taka potrzeba,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej także „nadzorem”) nad realizacją robót budowlanych w całym okresie realizacji inwestycji
1.6. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Załącznik nr 2 do SWZ
Po zmianie:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie usługi poprawy bezpieczeństwa publicznego, przeciwdziałania dewastacjom i sytuacjom niepożądanym polegającą na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mysłowice wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ulicy Mikołowskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umożliwiający niezakłóconą współpracę z istniejącym systemem z zachowaniem gwarancji jakości usługi. Środki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zostały z Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w Planie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.2. Realizacja umowy obejmować będzie:
1.2.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – Użytkowym.
1.2.2. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
1.2.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupełnianych punktów kamerowych.
1.2.4. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, wdrożeniowych, integracyjnych i analitycznych.
1.2.5. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
1.2.6. Utrzymanie serwisu punktów kamerowych do dnia 31 grudnia 2023 roku.
1.2.7. Przygotowanie opracowań umożliwiających aktualizację dokumentacji projektowej
i technicznej w miejscach nowopowstałych punktów kamerowych.
1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.3.1. infrastrukturę niezbędną do uruchomienia dodatkowych punktów:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację oprogramowania,
c) procedur zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po
awarii;
1.3.2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem,
c) zastosowane analityki.
1.4. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.4.1. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi prawa własności do ww. na rzecz Zamawiającego – do 30 dni od daty uruchomienia monitoringu.
1.4.2. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis kamer od daty odbioru w trybie całodobowym do dnia 31 grudnia 2023 roku, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie lub drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,
b) aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia się poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym
1.4.3. Zapewnienie bezpieczeństwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
1.4.4. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
1.4.5. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.
1.5. Do obowiązków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy należy w szczególności:
1.5.1. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, jeżeli będą wymagane przepisami prawa.
1.5.2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji, w tym:
a) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji środowiskowych (jeśli wymagane),
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym decyzji konserwatorskiej, jeśli wystąpi taka potrzeba,
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej także „nadzorem”) nad realizacją robót budowlanych w całym okresie realizacji inwestycji
1.6. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) Załącznik nr 2 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
270
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-12-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Termin realizacji zamówienia: 270 dni od daty podpisania umowy w tym:
- 90 dni na część projektową
(w tym 70 dni na przygotowanie dokumentacji oraz 20 dnia na uzgodnienia)
- 90 dni na część wykonawczą przyłączenie kamer do systemu w Centrum Monitoringu
- 90 dni na serwis i konserwację
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-27 09:00
Po zmianie:
2023-05-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-27 09:30
Po zmianie:
2023-05-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-26
Po zmianie:
2023-06-08
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.