eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
– Granty PPGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.8.) Numer faksu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
– Granty PPGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2040d19-db4e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388730,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci laptopów w ilości 192 sztuk z przeznaczeniem dla dzieci i młodzieży szkolnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do niniejszej SWZ, pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w SWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.
3. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Urzędu Gminy w Drzycimiu przy ul. Podgórnej 10, 86-140 Drzycim, transportem własnym Wykonawcy, od poniedziałku do środy w godz. 7.30-15.30, czwartek-piątek w godz. 7:00-15:00 (termin dostawy należy uzgodnić z Zamawiającym).
 O konkretnym dniu dostawy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem na adres e-mali ug@drzycim.pl przekazując jednocześnie wykaz numerów seryjnych laptopów, które zostaną dostarczone Zamawiającemu, w ramach zawartej umowy.
 Przez pojęcie „dostawy” każdorazowo należy rozumieć: odpowiednio zakup/sprzedaż kompletnego produktu, instalację systemu operacyjnego na każdym zamówionym laptopie, opakowanie, załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca w siedzibie zamawiającego, które będzie wyznaczone na parterze budynku Urzędu Gminy w Drzycimiu, w godzinach pracy zamawiającego.
 Wszelkie koszty dostawy będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku i wniesienia, związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.
 Wykonawca przy podpisaniu umowy przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że dostarczony sprzęt i licencje na oprogramowanie pochodzą z legalnego kanału dystrybucji producenta na rynek polski.
 Wykonawca przekaże upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego pełną dokumentację sprzętu komputerowego, karty gwarancyjne, licencje/certyfikaty oraz, jeżeli jest to wymagane, kopie deklaracji zgodności i naklejki (etykiety), sporządzone w języku polskim w sposób jasny, zrozumiały i czytelny (wraz z dostawą laptopów).
4. Dostarczony przez wybranego Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta, wolny od wad, w pełni sprawny technicznie, charakteryzować się trwałością i dobrą jakością oraz gotowy do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.
Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i datą produkcji.
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone laptopy były takie same, tj. pochodziły od tego samego producenta i miały ten sam typ/model. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia typu refurbished, poleasingowego, itp.
6. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w szczególności w zakresie opisu elementów i parametrów dotyczących m.in.: wagi laptopa nieprzekraczającej 2 kg, przekątnej ekranu powyżej 15,6 cali, matrycy z powłoką antyrefleksyjną, klawiatury z wydzielonym blokiem numerycznym, konieczności posiadania wbudowanego w obudowie głośnika, mikrofonu i kamery oraz czasu pracy akumulatora nie mniejszej niż 6 h.
7. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji określa projekt umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
8. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie:
1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ;
2) dostarczyć Zamawiającemu, wszystkie laptopy: kompletne, fabrycznie nowe z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, nieuszkodzone, sprawne technicznie, o wymaganych minimalnych cechach, parametrach i elementach wyposażenia, nieobciążone prawami osób trzecich;
3) terminowo wykonać przedmiot zamówienia oraz oświadczyć, że dostarczony przez Wykonawcę sprzęt komputerowy jest całkowicie zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ;
4) dostarczyć niezbędne dokumenty gwarancyjne, dokumenty potwierdzające parametry techniczne i instrukcje użytkowania w języku polskim;
5) usunąć wszelkie wady i usterki stwierdzone przez Zamawiającego;
6) do ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości;
7) zapewnić serwis gwarancyjny;
8) dostarczone laptopy muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli wyrobów;
9) dostarczyć laptopy, które nie były używane, nie były elementem: pokazowym, serwisowanym, powystawowym, ekspozycyjnym, testowym lub zamiennym;
10) dostarczyć do każdego egzemplarza sprzętu i oprogramowania, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję, certyfikaty, naklejki (etykiety) oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim, jeśli zamawiający będzie tego wymagał.
9. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6) Na Wykonawcy ciąży obowiązek dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie jest jednorodne i dotyczy wyłącznie jednego produktu. Z uwagi na kompatybilność sprzętu komputerowego niezbędny jest zakup wyposażenia od jednego producenta. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia ze względu na zagwarantowanie niezawodności dostaw oraz serwisu.
14. Rozwiązania równoważne: Za równoważne uznaje się: rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia, oprogramowanie o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyto nazw marek (firm), wyrobów czy technologii, w myśl art. 99 ust. 2 - 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych lub wyższych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
Parametry i wymagania wskazane w SWZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać dostarczony zamawiającemu przedmiot zamówienia. Jeżeli w SWZ bądź w załącznikach do SWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązanie równoważne. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479404,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479404,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479404,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 21

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479404,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.