eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToszekDostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 5

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 727 58 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 233 52 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitaltoszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8155c451-7bf8-4e69-afac-665be8e12801

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081303/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/DEG/WK/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki jadalne. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 25872,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03222321-9 - Jabłka

03222111-4 - Banany

03222118-3 - Owoce kiwi

03222322-6 - Gruszki

03222240-7 - Mandarynki

03222220-1 - Pomarańcze

4.5.5.) Wartość części: 137760,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 13689,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa konserwowane. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15331462-3 - Groch puszkowany

15331470-2 - Kukurydza słodka

15331423-8 - Pomidory puszkowane

15331142-4 - Kapusta przetworzona

15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie

4.5.5.) Wartość części: 16984,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03221112-4 - Marchew

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221113-1 - Cebula

03221410-3 - Kapusta

03221310-2 - Sałata

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221260-6 - Grzyby

4.5.5.) Wartość części: 63824,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fasola, groch. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone

03212213-6 - Groch suszony

03212211-2 - Soczewica

4.5.5.) Wartość części: 10815,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa sezonowe. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221410-3 - Kapusta

03221420-6 - Kalafior

03221240-0 - Pomidory

03221270-9 - Ogórki

03221113-1 - Cebula

03221430-9 - Brokuły

03221230-7 - Papryka

4.5.5.) Wartość części: 150004,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kapusta i ogórki kiszone. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331142-4 - Kapusta przetworzona

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 6104,70 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kiełki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 64669,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Piotr Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5761560465

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28224,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13972,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13972,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13972,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13972,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18768,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18768,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18768,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18768,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11610,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11610,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11610,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11610,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14935,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14935,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14935,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14935,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.