Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00092559/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 727 58 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 233 52 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitaltoszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaltoszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8155c451-7bf8-4e69-afac-665be8e12801
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa warzyw i owoców dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/DEG/WK/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki jadalne. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 25872,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owoce. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222321-9 - Jabłka
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222322-6 - Gruszki
03222240-7 - Mandarynki
03222220-1 - Pomarańcze
4.5.5.) Wartość części: 137760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 13689,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa konserwowane. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331462-3 - Groch puszkowany
15331470-2 - Kukurydza słodka
15331423-8 - Pomidory puszkowane
15331142-4 - Kapusta przetworzona
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
4.5.5.) Wartość części: 16984,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
03221112-4 - Marchew
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221113-1 - Cebula
03221410-3 - Kapusta
03221310-2 - Sałata
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221260-6 - Grzyby
4.5.5.) Wartość części: 63824,04 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fasola, groch. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone
03212213-6 - Groch suszony
03212211-2 - Soczewica
4.5.5.) Wartość części: 10815,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa sezonowe. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221113-1 - Cebula
03221430-9 - Brokuły
03221230-7 - Papryka
4.5.5.) Wartość części: 150004,05 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kapusta i ogórki kiszone. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331142-4 - Kapusta przetworzona
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 6104,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kiełki. Dostawy następować będą sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 64669,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Piotr Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5761560465
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13972,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13972,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13972,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13972,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18768,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18768,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18768,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18768,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11610,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11610,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11610,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11610,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14935,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14935,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14935,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M.Karkut i Wspólnicy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14935,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 złożona przez EKO-FOOD Adrian Bugaj z siedzibą w miejscowości Sucha, oferta nr 4 złożona przez Artykuły Rolno- Spożywcze Patyna Sławomir z siedzibą
w Katowicach, oferta nr 5 złożona przez P.H.U. „SYGMA” Sławomir Syguła z siedzibą
w miejscowości Miechów, oferta nr 6 złożona przez „JAGOPOL” Wojciech Bobrzyński z siedzibą w miejscowości Przedbórz zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp tj: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 2) została złożona przez wykonawcę: c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
W/w wykonawcy złożyli wraz z ofertą oświadczenia z art. 125, które były niekompletne- nie potwierdzały spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wezwał w/w wykonawców do poprawienia i uzupełnienia dokumentów, jednakże żaden z nich nie złożył poprawionego i uzupełnionego oświadczenia w wyznaczonym terminie, dlatego też oferty podlegają odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp
INNE PRZETARGI TOSZEK
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w II półroczu 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.