Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00129651/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790727227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 57
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 70 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zdpsuwalki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d338a73-7316-4eb2-b896-533e21b40f27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013433/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, gmina Szypliszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.II.240.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące wykonanie przebudowy odcinków dróg powiatowych nr:
1153B Suwałki- Okuniowiec – Kaletnik – Wiatrołuża – Zaboryszki w km 15+400 – 15+910
1156B Kaletnik – Adamowizna – Orlinek – Gremzdel w km 0+000 – 0+533
1154B Węgielnia – Bilwinowo – Kaletnik w km 7+150 – 7+383,
polegające między innymi na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni z mieszanki AC 11S o szerokości 5,5 m - 6,0 m dla obciążenia ruchu KR2, zjazdów, chodnika, oznakowania pionowego i poziomowego.
2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa – przedmiar robót, dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
44132000-4 - Elementy przepustów
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2820228,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3708384,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2820228,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gilmera Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: UAB "Gilmera"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423475380
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa nr 29, lok. U3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-435
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2820228,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Zakup ciągnika rolniczego
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
- Zwiększenie powierzchni zielonej w Suwałkach
- Przebudowa budynków magazynowych z rozbudową o wiatę śmietnikową
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego do Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.