eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki"Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki" w okresie od 01.05.2025 r. do 18.05.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki” w okresie od 01.05.2025 r. do 18.05.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomyśl Wielki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomyslwielki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radomyslwielki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki” w okresie od 01.05.2025 r. do 18.05.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d744d1c-b658-4beb-bbec-5c34d7e2fc76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W terminie na wniesienie odwołania Wykonawca sklasyfikowany na drugiej pozycji złożył odwołanie w dniu 31.03.2025 r., o
godz. 21:23 i dlatego Zamawiający nie mógł podpisać umowy z wybranym Wykonawcą. W związku z przedłużającą się sprawą przed Krajową Izbą Odwoławczą (rozprawa odbyła się 25.04.2025 r.), natomiast ogłoszenie wyroku zaplanowano na 30.04.2025 r., Zamawiający postanowił zlecić z wolnej ręki usługę odbioru odpadów komunalnych w maju 2025 r.
Usługa odbioru odpadów komunalnych jest usługą, która ma charakter trwały, stały i nieprzerwany, dlatego ze względu na
wyjątkową sytuację wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia aby nie stwarzać zagrożenia sanitarnego w
Gminie.
Zamawiający w trybie art. 214 ust. 1 pkt 5 oraz w trybie art. 213 ust. 1, art. 217 ustawy Pzp, podjął negocjacje z Wykonawcą
Conteko Sp. z o.o. ze względu na fakt, iż jest to Wykonawca który świadczył usługę w ostatnim okresie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.I.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220261,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Radomyśl Wielki”.
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania do
ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji przekazywanych do składowania.
2) Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych musi być zgodne z hierarchią postępowania z odpadami określoną
w art. 4 ust. 1 Dyrektywy Ramowej UE w sprawie odpadów 2008/98/WE.
3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych na
nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy oraz na nieruchomościach, na których nie zamieszkują mieszkańcy,
a powstają odpady komunalne na zasadach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie
Radomyśl Wielki - Uchwała Nr IX/63/24 z dnia 29 listopada 2024r. Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zaproszono do negocjacji Wykonawcę Conteko sp. z o.o., który dotychczas świadczył usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Przedmiot zamówienia określono na dwa tygodnie tj. od dnia podpisania umowy do 18.05.2025 r.
Wykonawca poinformował Zamawiającego, że przy tak określonym przedmiocie zamówienia nie jest w stanie przystąpić do negocjacji, ponieważ ich harmonogramy są projektowane w okresie czterotygodniowym i grafiki odbioru odpadów obejmują odbiór odpadów segregowanych co 28 dni.

W związku z powyższym, Zamawiający postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.