Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175276/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00185454/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/8/2025- Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym back up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281098840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komeńskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552304184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/8/2025- Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym back up2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce9671d-47f9-444c-be7e-f79a19289750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00077463/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Oczynniki i aparat do serologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330652 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z zał nr 1.1 Dostawa odczynników, materiałów oraz dzierżawa sprzętu4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 331005,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z zał nr 1.2 odczynniki do serologii grup krwi4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 27293,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W zakresie pakietu nr 1 najniższa cena zaoferowana przez Wykonawcę tj. 379 271,10 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. 331 005,90 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379271,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379271,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115
7.3.3) Ulica: Na Zapleczu 4b
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną podczas plenerowej imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025
- Modernizacja istniejącego dostępu do Internetu dla Miejskiej Sieci Szerokopasmowej w Elblągu wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
- ZPO.272.1.14.2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla LBEK oraz Laboratorium w Elblągu WSSE w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych, pipet automatycznych oraz materiałów zużywalnych
- Zakup i dostawa odczynników do badań metoda FISH i sterylnych końcówek do pipet z filtrem
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.