eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sabnie › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kupientyn i Kupientyn-Kolonia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kupientyn i Kupientyn-Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sabnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 73

1.5.2.) Miejscowość: Sabnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-331

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 255065670

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sabnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kupientyn i Kupientyn-Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25c055e-c596-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088789/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m.Kupientyn i Kupientyn-Kolonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIŚ.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kupientyn i Kupientyn-Kolonia z podłączeniem projektowanej sieci do oczyszczalni oraz kanalizacji deszczowej w m. Kupientyn w formule zaprojektuj i wybuduj a także budowie budynku garażowo-warsztatowego z wyposażeniem. Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/8265/PolskiLad.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie i aktualizację map,
2) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów obejmujące trasę sieci kanalizacyjnej oraz wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
3) pisemne uzgodnienia z właścicielami działek w zakresie lokalizacji odejścia kanalizacyjnego,
4) sporządzenie opinii geotechnicznej oraz dokumentacji geotechnicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych po trasie sieci kanalizacyjnej,
5) ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych, jeśli zajdzie taka konieczność,
6) opracowanie wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeśli zajdzie taka konieczność,
7) wykonanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej ( na odcinku ok. 300m) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego w 4 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej (projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny),
8) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
9) wykonanie projektu odwodnienia wykopów na czas budowy – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
10) wykonanie przedmiaru robót – 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
11) wykonanie kosztorysu inwestorskiego (wraz z kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV) – 1 egz. w formie wydruku i 1 egz. w wersji elektronicznej,
12) wykonanie jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat obowiązywania pozwolenia na budowę, o ile zajdzie taka potrzeba,
13) wszystkie niezbędne przepisami uzgodnienia, warunki techniczne, opinie, decyzje i pozwolenia w tym pozwolenia na budowę w zakresie drogi krajowej
14) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w oparciu o dokumentację projektową lub zgłoszenia robót budowlanych bez uwag,
15) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem budowanych obiektów w użytkowanie,
16) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków,
17) roboty budowlane na odcinku ok. 300 m w zakresie budowy kanalizacji deszczowej,
18) roboty budowlane w zakresie budowy II etapu oczyszczalni ścieków w m. Kupientyn-Kolonia polegający na budowie budynku garażowo-gospodarczego wraz z niezbędnym wyposażeniem koniecznym dla funkcjonowania nowo budowanej oczyszczalni ścieków (np. wóz asenizacyjny, przyczepa na skratki, myjka ciśnieniowa i inne niezbędne narzędzia) – dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę na II etap budowy oczyszczalni ścieków w posiadaniu Zamawiającego,
19) opracowanie zjazdu z drogi krajowej do punktu zlewnego na działkę o nr ew. 740 w obrębie Kupientyn,
20) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej – 2 egz. zwierającej m.in.
a) wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie, materiały,
b) inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa),
c) dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie,
21) udział w naradach koordynacyjnych raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego.
W przypadku zaproponowania w dokumentacji projektowej rozwiązania technologicznego lub produktów konkretnego producenta wykonawca zobowiązany jest przedstawić opis równoważny tej technologii lub produktów, zgodny z art. 99 Pzp.

Zamawiający informuje, że teren objęty planowaną inwestycją posiada obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego oraz aktualną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 5 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy, który jest koncepcją lecz nie jest obligatoryjny, wykonawca może zaproponować inne rozwiązania. Wszelkie zmiany w uzgodnieniu z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.