eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Iwoniczu.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Iwoniczu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Iwoniczu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-606e2e39-cb92-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011413/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Iwoniczu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144625/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2022.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4199937,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Domu Ludowego w Iwoniczu”.
Zakres robot przewidzianych do realizacji dotyczy budynku o trzech kondygnacjach, częściowo podpiwniczonego o wymiarach zewnętrznych 23,42x32,65 (wymiary po wykończeniu):
a) rozbudowa polega na:
- rozbudowie istniejącego budynku Domu Ludowego o zaplecze kuchenne i klatkę schodową z podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych w kierunku północno–zachodnim wraz z wewnętrznymi instalacjami
- wykonaniu głównych schodów wejściowych do budynku wraz z zadaszeniem po stronie wschodniej

b) przebudowa polega na:
- przebudowie kondygnacji parteru „budynku głównego” obejmującej pom. zaplecza sali widowiskowej, szatni, foyer, zaplecza sanitarnego - WC ogólnodostępnego wraz z WC dla osób niepełnosprawnych (zakres obejmuje wykonanie nowych ścian działowych, posadzek, okładzin ściennych, wymianę stolarki i instalacji wewnętrznych)
- przebudowie kondygnacji 1 piętra „budynku głównego” obejmującej wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, wymianę stolarki okiennej oraz nowego zaplecza sanitarnego - WC ogólnodostępnego (zakres obejmuje wykonanie nowych ścian działowych, posadzek, wymianę stolarki, instalacji wewnętrznych)
- przebudowie kondygnacji poddasza „budynku głównego” obejmującej rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, izolacji termicznej, obudowy poddasza z płyt g-k, wzmocnieniu drewnianej konstrukcji dachu, następnie wykonaniu nowego poszycia z wiatroizolacją i właściwą izolacją termiczną, pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, zabudowę poddasza w klasie EI30, wymianę stolarki, wykonanie nowych instalacji wewnętrznych oraz posadzek
- przebudowie kondygnacji piwnicy „budynku głównego” obejmującej wykonanie częściowego wzmocnienia fundamentów po stronie północno–zachodniej budynku, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, izolacji poziomej posadzki na chudym betonie, wykonanie nowych posadzek wraz z podbudową, skucie zawilgoconych, zagrzybionych tynków i wykonanie nowych tynków, w części renowacyjnych, odpornych na zawilgocenia i magazynujących sole, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania
Zakres prac budowlanych obejmuje również:
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- docieplenie dachu „budynku głównego”
- wymianę stolarki okiennej (oprócz „sali wielofunkcyjnej”) i drzwi zewnętrznych
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej
- montaż dźwigu osobowego łączącego wszystkie kondygnacje nadziemne
- montaż podnośnika zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych
- wykonanie przyłącza wodociągowego oraz zewnętrznego hydrantu p.pożarowego
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
- zagospodarowanie terenu w zakresie:
 chodników komunikacji pieszej
 utwardzenia terenu przy wejściu do zaplecza kuchennego
 wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych
 wykonania schodów wejściowych
 mikroniwelacji terenu

Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.
Obowiązkiem Oferenta będzie dokonanie zgłoszenia do odbioru windy przez Urząd Dozoru technicznego z dopuszczeniem jej do eksploatacji.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!
W Załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna zamieszczono folder PW i PT, a w nim foldery PW - branża architektoniczna oraz PT - branża architektoniczna.
Zamawiający wprowadza zmiany w PW oraz PT w pkt 16.16 „Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych”. Zmiany dotyczą dźwigu i platformy.
W Załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna w pliku pod nazwą „Zmiana-uzupełnienie dźwig-platforma PW i PT” Zamawiający zamieścił nowe zapisy dotyczące dźwigu i platformy. Należy wycenić windę i platformę zgodnie z zapisami pliku „Zmiana-uzupełnienie…” dla punktu 16.16 „Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.

Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5517211,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7798977,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5517211,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-MAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191666055

7.3.4) Miejscowość: Lutcza

7.3.5) Kod pocztowy: 38-112

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5517211,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 335 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.