eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiRemont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13303b7b-c6f4-4946-8b0a-4830b1aa8c5a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13303b7b-c6f4-4946-8b0a-4830b1aa8c5a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059761/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 407754,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki o nawierzchni bitumicznej.

Przewidywana ilość napraw: 2.500 m2

Wyszczególnienie robót:
1. Naprawy ubytków w nawierzchni asfaltowej.
- obcięcie krawędzi ubytku w nawierzchni piłą mechaniczną z nadaniem regularnych kształtów;
- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę;
- ogrzanie bitumu, skropienie podbudowy i ścian naprawionego miejsca
- 1) ubytek o głębokości średnio 10cm – należy wypełnić masą ścieralną asfaltobetonową o gr 10cm, pozostałą głębokość ubytku należy uzupełnić klińcem kamiennym o frakcji 4-16mm
- 2) ubytek o głębokości do 5 cm – należy wypełnić masą ścieralną asfaltobetonową takiej grubości warstwy, która po zagęszczeniu wyrówna poziom łaty z poziomem jezdni, pozostały ubytek uzupełnić klińcem kamiennym o frakcji 4-16mm.
- poszczególne warstwy uzupełnienia ubytków należy zagęszczać;
- powierzchnię górnej warstwy miejsca naprawy oraz połączenia między nowo układaną a istniejącą warstwą nawierzchni asfaltowej skropić bitumem i zasypać kruszywem;
- naprawy ubytków nawierzchni mogą być wykonane za pomocą recyklera

2. Remont cząstkowy asfaltowych nawierzchni mocno spękanych polegający na skropieniu emulsją bitumiczną i grysem (zamknięcie rakowizn, utrwalenie istniejącej nawierzchni).

Zakres pracy – miejsce wykonania remontu dróg wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego lub będzie zgłaszane osobiście przez Wykonawcę po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miasta Gminy.
Wykonawca podejmie roboty związane z remontem cząstkowym (maksymalnie) do 48 godzin od daty zgłoszenia oraz określi przybliżony termin ich zakończenia.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za zgłoszone uszkodzenia użytkowników drogi, powstałe na skutek nie wykonania napraw w terminie umownym.
Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce wykonania remontów cząstkowych oraz poda ich obmiar.


4.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany:

- ilości robót: maksymalnie o +/- 30% przewidywanych ilości robót,
- zakresu robót w ramach posiadanych środków finansowych,
jeżeli zmiana ilości/zakresu robót będzie konieczna z przyczyn obiektywnych niezależnych od Zamawiającego.
O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy.

Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

4.3 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),


4.4 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2025 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2025” Dział: 600, Rozdział: 60016 par. 4270.

CPV: 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9

4.5 Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas reakcji każdorazowego przystąpienia do robót od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego pisemnym zleceniem, sms-em lub drogą elektroniczną to 48 godzin.

Wykonawca może zaoferować krótszy czas reakcji każdorazowego przystąpienia do robót, podany w pełnych godzinach, który będzie oceniany przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Szczegółowy zakres, w tym ilość prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną.
Terminy przystąpienia do realizacji poszczególnych zadań będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.

4.6 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

4.6.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 671823 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAD-MAR Marek Wieteska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013101372

7.3.3) Ulica: ul. Baśniowa 145

7.3.4) Miejscowość: Domaniewek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.