Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145973/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00156916/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHOMIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Tuchomie
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-133
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598215040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tuchomie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tuchomie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49c44a7a-da69-49f3-9e7e-d4ba7b0d630d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c44a7a-da69-49f3-9e7e-d4ba7b0d630d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005677/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytetu II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie na co składa się:•Zadanie nr 1: Rozbudowa infrastruktury informatycznej urzędu opartą na dostawie sprzętu wraz z instalacją, montażem i przeniesieniem danych z obecnej sieci informatycznej oraz wdrożeniem posiadanego przez urząd oprogramowania do zarządzania siecią IT i usług domeny Active Directory:
Poz. OPZ Opis Ilość sztuk/kpl
Rodzaj zamawianego asortymentu
1.Zasilacz serwerowy UPS wraz z kartą sieciową-1 szt.
2.Zasilacz awaryjny stanowiskowy-5 szt.
3.Dostawa macierzy wraz z wyposażeniem, oprogramowaniem i szkoleniem z administracji systemem Windows 2025 Server-1 szt.
4.Urządzenie do tworzenia kopii zapasowych z oprogramowaniem-1 szt.
5.Serwer dla jednostki podległej z oprogramowaniem i licencjami-1 szt.
6.Szkolenie z zakresu oprogramowania do zarzadzania infrastrukturą IT-1 szt.
7.Szkolenie z zakresu administracji systemem Windows serwer-1 szt.
8.Szkolenie z usługi domeny do zarządzania siecią I zasobami komputerowymi-1 szt.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji z przeprowadzonego wdrożenia oraz przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych z zastosowanych rozwiązań.
Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1,2 obejmuje dostawę, transport, montaż (dla zadania nr 2 dopuszcza się dostawę kurierem i podpisanie protokołu zdalnie), instalację przedmiotowego sprzętu spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 3 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do budynku Urzędu Gminy Tuchomie.
Koszt dostawy, przygotowania wyposażenia, sprzętu do użytku należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości. W przypadku, gdy w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy je na własny koszt.
Wszelkie dostarczane urządzenia:
-Muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta.
-Nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych.
-Nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta.
-Elementy, z których zbudowane są urządzenia muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
-Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
-Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
-Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej.
Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności
2) Elastyczność w użytkowaniu
3) Proste i intuicyjne użytkowanie
4) Czytelna informacja
5) Tolerancja na błędy
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania
8) Percepcja równości
Dostarczane w ramach prowadzonego postępowania rozwiązania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zarówno polskiego, jak i europejskiego. Ważne jest, aby oprogramowanie umożliwiało bezpieczne gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych w obszarach objętych wdrożeniem.
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich niezbędnych elementów wymaganych do instalacji, podłączenia i konfiguracji urządzeń informatycznych tj. kable połączeniowe, łączniki, elementy mocujące, oraz wszystkie uznane przez Wykonawcę elementy uznane za niezbędne do prawidłowego uruchomienia i zamontowania infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszelkie niezbędne elementy były wkalkulowane w koszt oferty Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1,2 opisany jest w załączniku Nr 3 do SWZ z tym, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów/źródła/szczególnego procesu który mógłby charakteryzować produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy).
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego (jeżeli dotyczy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną (jeżeli dotyczy).
Wszystkie zastosowane elementy mają być fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji – jeżeli dotyczy wg załącznika nr 3 do SWZ. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do licencji oprogramowania powyżej. Warunki równoważności: (szczegółowe warunki zostały określone w załączniku do SWZ nr 3)
a.oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z minimum oprogramowaniem określonym w zał. nr 3 do SWZ).
b.oprogramowanie równoważne musi zapewniać co najmniej pełną funkcjonalność oprogramowania w stosunku, do którego jest wskazane przez Wykonawcę jako równoważne i posiadać co najmniej takie same formaty plików, parametry techniczne i funkcjonalne;
c.warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określonego powyżej.
W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania opisanego w SWZ przez Zamawiającego.
Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytetu II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 211786,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie na co składa się:• Zadanie nr 2: Dostawa wraz z instalacją przełączników sieciowych aplikacji do uwierzytelniania wieloskładnikowego dla pracowników zdalnych i UTM:
Poz. OPZ Opis Ilość sztuk/kpl
Rodzaj zamawianego asortymentu
1.Przełącznik 24 portowy-3 szt.
2.Przełącznik 8 portowy-5 szt.
3.Aplikacja do uwierzytelniania wieloskładnikowego dla pracowników zdalnych-2 szt.
4.UTM-1 szt.
Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1,2 obejmuje dostawę, transport, montaż (dla zadania nr 2 dopuszcza się dostawę kurierem i podpisanie protokołu zdalnie), instalację przedmiotowego sprzętu spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 3 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do budynku Urzędu Gminy Tuchomie.
Koszt dostawy, przygotowania wyposażenia, sprzętu do użytku należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości. W przypadku, gdy w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy je na własny koszt.
Wszelkie dostarczane urządzenia:
-Muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta.
-Nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych.
-Nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta.
-Elementy, z których zbudowane są urządzenia muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta.
-Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
-Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
-Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej.
Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności
2) Elastyczność w użytkowaniu
3) Proste i intuicyjne użytkowanie
4) Czytelna informacja
5) Tolerancja na błędy
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania
8) Percepcja równości
Dostarczane w ramach prowadzonego postępowania rozwiązania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa zarówno polskiego, jak i europejskiego. Ważne jest, aby oprogramowanie umożliwiało bezpieczne gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie danych w obszarach objętych wdrożeniem.
W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich niezbędnych elementów wymaganych do instalacji, podłączenia i konfiguracji urządzeń informatycznych tj. kable połączeniowe, łączniki, elementy mocujące, oraz wszystkie uznane przez Wykonawcę elementy uznane za niezbędne do prawidłowego uruchomienia i zamontowania infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszelkie niezbędne elementy były wkalkulowane w koszt oferty Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1,2 opisany jest w załączniku Nr 3 do SWZ z tym, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów/źródła/szczególnego procesu który mógłby charakteryzować produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy).
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego (jeżeli dotyczy).
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną (jeżeli dotyczy).
Wszystkie zastosowane elementy mają być fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja zawiera wymagania wynikające z art. 100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji – jeżeli dotyczy wg załącznika nr 3 do SWZ. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do licencji oprogramowania powyżej. Warunki równoważności: (szczegółowe warunki zostały określone w załączniku do SWZ nr 3)
a.oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z minimum oprogramowaniem określonym w zał. nr 3 do SWZ).
b.oprogramowanie równoważne musi zapewniać co najmniej pełną funkcjonalność oprogramowania w stosunku, do którego jest wskazane przez Wykonawcę jako równoważne i posiadać co najmniej takie same formaty plików, parametry techniczne i funkcjonalne;
c.warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określonego powyżej.
W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania opisanego w SWZ przez Zamawiającego.
Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienia w ramach dofinansowania Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytetu II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 61037,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257690,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257690,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257690,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comel Tomasz Hinz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771253416
7.3.3) Ulica: Szewska 11
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257690,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76045,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81025,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76045,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comel Tomasz Hinz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771253416
7.3.3) Ulica: Szewska 11
7.3.4) Miejscowość: Miastko
7.3.5) Kod pocztowy: 77-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76045,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI TUCHOMIE
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Tuchomiu.
- Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Tuchomiu.
więcej: przetargi TUCHOMIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.