Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00121810/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00132638/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00144852/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 326303091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl Bezpośredni link do postępowania: https://muzeumgornictwa.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumgornictwa/demand/197397/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd227ef4-f8d0-408e-a5e8-9f9cafd9f31c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121810
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/MGW/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1066700,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
2. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, w oparciu o podziemne trasy Sztolni Królowa Luiza. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej (projekt wykonawczy i powykonawczy), dostawę sprzętu, scenografii, wykonanie kontentów i grafik, oraz instalację i uruchomienie kompletnych stanowisk.
Szczegółowe informacje i opisy stanowisk składających się na trasę, w tym zastosowanych elementów ekspozycyjnych, wyposażenia, multimediów i kontentów, wraz z informacją na temat czasu trwania, zalecanych technik realizacyjnych, minimalnych wymogów technicznych oraz tematyki (treści przekazu) zostały zawarte w opracowaniu pn.:
„Koncepcja lekcji edukacji obywatelskiej „Nauka pierwszej pomocy”, stworzonej w oparciu o trasy turystyczne w Sztolni Królowa Luiza”, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, zwanym dalej koncepcją.
Lekcja edukacyjna będzie zorganizowana w industrialnym obiekcie – podziemiach Sztolni Królowa Luiza przy ul. M. Mochnackiego 12 w Zabrzu.
Nazwa zamówienia: Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji stanowisk opisanych w koncepcji trasy (Załącznik nr 4 do SWZ), z wyłączeniem dostawy sprzętu medycznego. Szczegółowe zestawienie wyposażenia oraz prac zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania niezbędnej dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie zadania w oparciu o koncepcję trasy.
3. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w SOPZ dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
4. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż podane w SWZ i koncepcji. Na Wykonawcy leży ciężar udowodnienia, że zaoferowane urządzenia mają cechy nie gorsze od wymienionych w SWZ.
5. W ramach zamówienia Wykonawca, w oparciu o koncepcję wraz z załącznikami zobowiązuje się w szczególności do:
a) Wykonania projektu wykonawczego trasy, na który składać się będą co najmniej następujące elementy:
• projekt warsztatowy wykonania każdego ze stanowisk i ich wyposażenia, z uwzględnieniem zaproponowanych materiałów, urządzeń, sposobu montażu itp.
• projekt instalacji elektrycznej wykonany w oparciu o „Opinię na temat dopuszczalności odstępstwa od wymagań §733.1 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych, która stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego postepowania;
• W zakresie kontentów multimedialnych - projekty graficzne do każdego stanowiska, oraz szczegółowe scenariusze tychże, próbki dźwiękowe,
• treści i forma graficzna komunikatów, wydruków, plansz, etc.
• Inne projekty, schematy warunkujące prawidłową realizację zamówienia.
Projekt wykonawczy – w tym poszczególne jego elementy wymagają akceptacji Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca może rozpocząć fizyczną realizację poszczególnych elementów projektu, niezależnie od trwających uzgodnień dotyczących pozostałych jego części. Zamawiający wymaga - na etapie projektu wykonawczego - dostarczenia dokumentów umożliwiających weryfikację parametrów poszczególnych elementów zamówienia (w tym np. karty katalogowe).
b) Wykonania instalacji elektrycznej, teletechnicznej, i audiowizualnej
c) Dostawy i montażu zabudowy i elementów ekspozycyjnych oraz wyposażenia multimedialnego i dodatkowego wyposażenia na trasie;
d) Wykonania i dostarczenia kontentów i filmów, grafik oraz zaimplementowania ich na trasie;
e) Wykonania dokumentacji powykonawczej;
f) Uruchomienia kompletnej trasy i przeprowadzenia testów funkcjonowania poszczególnych stanowisk.
A. Ogólne wymogi dla realizacji zadania:
1. Wyposażenie trasy ma pozwolić na prezentację informacji w sposób atrakcyjny i przyswajalny, w szczególności dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od ok. 7 do 12 lat (klasy 1-6 szkoły podstawowej).
2. Wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne, projekty elementów aranżacji a także zabudowy powinny uwzględniać unikatowy charakter przestrzeni, w której będą prezentowane,
3. Wyposażenie ma zapewnić możliwość zdalnego scentralizowanego zarządzania multimediami zainstalowanymi na wystawie poprzez sieć LAN. Ma mieć także możliwość automatycznego uruchamiania się po podaniu napięcia.
4. Wyposażenie ma cechować się wysokim standardem, niezawodnością zastosowanych rozwiązań oraz wysoką jakością komponentów, zapewniającą jego trwałość w warunkach w których będzie eksploatowane tj.:
• Wysokie zapylenie
• Temperatura wahająca się w granicach 16°C -11 °C
• Wilgotność powietrza w granicach do 77%
Załączniki do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia:
Załącznik nr 3 - Opinia na temat dopuszczalności odstępstwa od wymagań §733.1 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych
Załącznik nr 4 - „Koncepcja lekcji edukacji obywatelskiej „Nauka pierwszej pomocy”, stworzonej w oparciu o trasy turystyczne w Sztolni Królowa Luiza”
Załącznik nr 5 – Zestawienie wyposażenia oraz prac
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDIFILM Alicja Schatton-Lubos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561375333
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 13
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIDIFILM ALICJA SCHATTON-LUBOS
jakie przetargi wygrała firma
VIDIFILM ALICJA SCHATTON-LUBOS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie imprez artystycznych
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego: tablety
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych wraz z podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym na terenie obiektów Nadleśnictwa Krotoszyn.
- Zakup subskrypcji Jira Software Premium i Confluence Premium wraz z dodatkami lub oprogramowania równoważnego wraz z dodatkami dla 200 osób na okres 12 miesięcy
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.