eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa lampy rentgenowskiej z mikroogniskiem wraz układem zasilania i obwodami kontrolnymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lampy rentgenowskiej z mikroogniskiem wraz układem zasilania i obwodami kontrolnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf505a68-aa1c-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lampy rentgenowskiej z mikroogniskiem wraz układem zasilania i obwodami kontrolnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf505a68-aa1c-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej), wolnej od wad prawnych i fizycznych lampy rentgenowskiej z mikroogniskiem wraz układem zasilania i obwodami kontrolnymi na potrzeby Wydziału Elektrycznego - Katedry Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki Stosowanej (jedna z jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie).
2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego działu, opis minimalnych wymagań technicznych (parametrów technicznych, jakościowych i innych wymaganych przez Zamawiającego minimalnych właściwości dla Sprzętu, w tym oprogramowanie, składającego się na przedmiot dostawy, o którym mowa w ust. 1 powyżej (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) – podaje załącznik nr 2 SWZ.
3. W przypadku lub w zakresie, w jakim w załączniku 2 SWZ ma miejsce wskazanie na markę, model czy innego rodzaju oznaczenia określonego producenta urządzenia/urządzeń składających się na przedmiot dostawy – należy takie wskazanie traktować wyłącznie w kategoriach o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla Wykonawców), mających na celu jedynie ułatwienie Wykonawcy przygotowania oferty. Zamawiający dopuszcza również zaoferowanie innego produktu niż wskazany jako przykładowy, pod warunkiem, że będzie odpowiadał parametrom technicznym, funkcjonalnym i innym podobnym właściwościom minimum wskazanym dla dostawy w załączniku nr 2 SWZ. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności a nie konkretnej marki czy innego rodzaju oznaczenia lub technologii określonego producenta.
4. Ilekroć w postanowieniach poniższych niniejszego dokumentu SWZ (i jej załącznikach),
bez bliższego określenia, używany będzie zwrot SPRZĘT– należy przez to rozumieć fabrycznie nową, wolną od wad prawnych i fizycznych całość sprzętową określoną w załączniku nr 2, która składa się na przedmiot niniejszego zamówienia.
5. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU w miejsce (pomieszczenie w budynku należącym do) Zamawiającego na terenie Szczecina, które jest wskazane w § 3 ust. 1 Wzoru Umowy;
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu jego montażu, stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym w razie potrzeby konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów składających się na Sprzęt, a także wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) oraz wykonaniu innego rodzaju stosownych czynności instalacyjnych poszczególnych urządzeń, części składowych i innych fizycznych elementów, a także wykonanie pierwszego uruchomienia w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy) oraz potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów/innych właściwości dla Sprzętu. Konkretny rodzaj i zakres czynności wchodzących w zakres świadczeń, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie i sposób ich wykonania podaje Wzór Umowy;
3) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z zaoferowanego oprogramowania (programów komputerowych) z Załącznika nr 2 SWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów komputerowych, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze SPRZĘTU po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest licencja pełna, minimum jednostanowiskowa, bezterminowa;
4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany SPRZĘT na okres nie krótszy
niż 12 miesięcy od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 5 ust. 3 Wzoru Umowy);
5) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wskazanych w § 4 Wzoru Umowy;
6. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany
i dostarczony SPRZĘT oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU.
7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 5 i 6 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321525,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CASP SYSTEM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278307303

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.