Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278276086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2626968
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss.dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zssdg.logintrade.net/zapytania_email,153867,085e5e789fe5d2f88962215a1ce96ed9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d2a6b3-b559-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZSS.333-1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dla zamówienia pn.: „Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - „zielona szkoła”.
2. Wielkość zamówienia:
Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi 74 osób, w tym 67 dzieci w wieku 10 lat (osoby płatne) + 6 opiekunów i 1 kierownik kolonii (osoby bezpłatne).
Wymagany termin realizacji umowy od 04.06.2024 r. do 14.06.2024 r. (tj. 11 dni/10 noclegów).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników zielonej szkoły, przy czym ostateczna wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie faktycznej liczby osób uczestniczących w zielonej szkole. Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby osób faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę ceny organizacji zielonej szkoły dla 1 osoby brutto. W przypadku gdy liczba zgłoszeń dzieci i młodzieży do uczestniczenia w wypoczynku letnim będzie niewystarczająca, dla realizacji celu umowy, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, bez roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
3. Lokalizacja wypoczynku/miejscowość:
Miejscowość położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
z bezpośrednim dostępem do morza w linii brzegowej od Świnoujścia do Kołobrzegu, czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 60 km od tych miejscowości w linii prostej).
4. Obiekt. Zakwaterowanie.
budynek noclegowy murowany
bardzo dobry stan techniczny (zakwaterowanie uczestników maksymalnie do 2 piętra, bez windy),
usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży maksymalnie do 500 metrów bez przechodzenia przez centrum miejscowości,
pokoje 3 – 4 osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka (nie dopuszcza się używania, tzw. dostawek, jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych kilkuosobowych murowanych).
pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny (WC, natrysk), pościel i ręczniki,
ciepła woda powinna być dostępna przez 24 godziny na dobę
pokoje muszą być wyposażone w szafy, szafki, półki, wieszaki, sprzęt TV i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko oraz stół i krzesła w liczbie odpowiadającej liczbie zakwaterowanych,
zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku,
pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku,
stołówka w budynku zakwaterowania,
budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane na wniosek kierownika „zielonej szkoły”, gdy będzie taka potrzeba,
duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony,
boisko sportowe do gier zespołowych,
plac zabaw i odpowiednia infrastruktura,
zamawiający wymaga, aby wszelkie atrakcje typu boisko, świetlice znajdowały się na terenie ośrodka wypoczynkowego.
zamawiający wymaga, aby na terenie ośrodka znajdował się podgrzewany basen odkryty z zapewnieniem bezpieczeństwa uczestników (opieka ratownika)
zamawiający wymaga, aby w ośrodku wypoczynkowym była sala do organizacji dyskotek, zajęć dla całej grupy wyposażona w sprzęt: RTV, magnetofon, odtwarzacz CD, DVD i sprzęt nagłaśniający,
zamawiający wymaga, aby w ośrodku wypoczynkowym były sale do zajęć plastyczno - technicznych wyposażone w potrzebne przybory i zabezpieczenia.
osobne pokoje dla opiekunów (2 osobowe) i kierownika „zielonej szkoły”,
wszystkie w/w atrakcje mają być dostępne nieodpłatnie dla uczestników zielonej szkoły.
5. Opieka medyczna
pielęgniarka całodobowo na terenie ośrodka,
zapewnienie środków pierwszej pomocy oraz zapewnienie apteczki wyposażonej w termometr bezdotykowy do mierzenia temperatury, podstawowe środki przeciwbólowe, przeciwgorączkowe potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (podanych uczestnikowi za zgodą rodzica/opiekuna) oraz lekarstw przepisanych przez lekarza w trakcie trwania zielonej szkoły.
lekarz całodobowo na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela,
izolatka dla dzieci chorych,
przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż do 40 km,
zapewnienie bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do
i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii,
zapewnienie bezpieczeństwa ograniczające ryzyko zakażenia dzieci i młodzieży oraz kadry podczas organizacji zielonej szkoły, stosując obowiązujące Wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055) dla organizatorów wypoczynku dla dzieci i młodzieży. W przypadku nie dopełnienia w/w wymogu Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczestników wypoczynku,
posiadanie aktualnych przeglądów Straży Pożarnej i SANEPIDU.
6. Program kulturalno – sportowy
Zorganizowanie jednej wycieczki autokarowej turystyczno – krajoznawczej po okolicy, z przewodnikiem – zwiedzanie ciekawych miejsc oraz dwóch wycieczek pieszych, które będą zgodne z treściami dydaktycznymi dla klas III.
organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek z zapewnieniem pieczywa oraz gorącej herbaty oraz zestaw sałatek warzywno - owocowych,
dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania,
zapewnienie sprzętu sportowo – rekreacyjnego typu: piłki, skakanki itp. oraz plażowego: parawany, leżaki, koce itp.
dostęp w miejscu zakwaterowania do infrastruktury sportowej i placu zabaw oraz wyposażenia, które się tam znajduje (np.: kort tenisowy, tenis stołowy, piłkarzyki, siłownia plenerowa, rowery, trampoliny).
7. Wyżywienie
konsultacja jadłospisu z kierownikiem kolonii,
zapewnienie 4 posiłków dziennie, z czego 2 (śniadanie i kolacja) przygotowanych zgodnie
z zasadami żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu – 10 lat, suchy prowiant na wycieczkę całodzienną oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach (2 butelki 0,5 l),
zapewnienie wyżywienia dla dzieci z dietą bezglutenową,
udostępnienie dzieciom dystrybutora z wodą 24 h na dobę,
w dniu wycieczki całodziennej posiłek w formie obiadokolacji,
w dniu przyjazdu gorąca kolacja, przed odjazdem śniadanie.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla dzieci, 6 opiekunów oraz 1 kierownika kolonii,
przedłożenia - podczas odprawy grupy w dniu wyjazdu na zieloną szkołę – stosownych dokumentów:
a) z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego pojazdu, stanowiącego docelowy środek transportu,
b) badania trzeźwości kierowcy przez uprawnione do tego służby, wykonane w dniu wyjazdu,
przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux – WC, video, klimatyzacja, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewozy odbędą się
w godzinach dziennych jednym autokarem, obsługa autokaru według obowiązujących przepisów,
autokar ma być podstawiony na parking Zespołu Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dąbrowie Górniczej przy internacie, minimum na 30 minut przed odjazdem uczniów,
postoje w czasie przejazdu zgodnie z wymogami tylko na parkingach,
pełne ubezpieczenie NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu,
zapewnienie stałego kontaktu z pracownikiem biura podróży,
całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca udzielanie pomocy w sytuacjach losowych,
dostęp do sieci WFI,
zapewnienie wniesienia bagaży z autokaru do pokoi w budynku po przyjeździe do ośrodka oraz zniesienia i załadunku bagaży w drodze powrotnej,
sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień – odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC,
wymiana pościeli w razie potrzeby,
pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające
z konieczności skrócenia pobytu dziecka na zielonej szkole – choroba dziecka uniemożliwiająca dalszy pobyt lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku.
9. Wymagania pozostałe:
1. Wykonawca zamówienia musi:
zapewnić uczestnikom wypoczynku korzystanie wyłącznie z wyznaczonych obszarów wodnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714), w obecności ratownika wodnego i wychowawcy wypoczynku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie trwania wypoczynku zatrudniał na potrzeby korzystania z kąpieli wodnych ratownika wodnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2380 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji "ALTAIR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270655140
7.3.3) Ulica: Pod Młynem 50/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-313
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY ORGANIZACJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI "ALTAIR" MARIA WIELOCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2024-06-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- Zakup urządzeń gastronomicznych parowych wraz z montażem
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
- Usługa polegająca na zorganizowaniu nad morzem kolonii letnich w okresie wakacji 2024 roku dla dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, w podziale na 2 zadania.
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
- Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
- Zorganizowanie dwóch turnusów kolonii profilaktycznych oraz jednego turnusu obozu wędrownego dla dzieci z terenu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński w ramach zadania pn.: "Ograniczenie zachowań .....
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.