Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport odpadów o kodach: 20 03 07, 20 01 35*; 20 01 36 , 20 01 23*, 16 01 03 spod osłon śmietnikowych i miejsc gromadzenia odpadów
na terenie miasta Koszalina .”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport odpadów o kodach: 20 03 07, 20 01 35*; 20 01 36 , 20 01 23*, 16 01 03 spod osłon śmietnikowych i miejsc gromadzenia odpadówna terenie miasta Koszalina .”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8b4f72-0462-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/AP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Opis zakresu usługi: 1. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi w ciągu 24 godzin od powiadomienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
2. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do: 2.1. pobrania w siedzibie Zamawiającego aktualnego harmonogramu, 2.2. pobrania w siedzibie Zamawiającego potwierdzenia wystawienia karty przekazania odpadów komunalnych w systemie BDO. 2.3. montażu urządzeń monitorujących – GPS.
3. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do zabezpieczenia transportowanych odpadów przed rozsypywaniem w sposób gwarantujący bezpieczeństwo w ruchu drogowym. 4. Po przetransportowaniu odpadów Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania miejsca gromadzenia odpadów. 5. Wykonawca dostarczy transportowane odpady pod adres:
5.1. Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 - Sianów ul. Łubuszan 80.
5.2. Zużyty sprzęt elektryczny 20 01 35*; 20 01 36 - Koszalin ul. Komunalna 5 rozładunek do kontenera. 5.3. Urządzenia zawierające freony 20 01 23* - Koszalin ul. Komunalna 5 rozładunek do kontenera.
5.4. Zużyte opony 16 01 03 - Sianów ul. Łubuszan 80.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303642,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303642,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303642,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMP Przemysław Mycio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692407406
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 10/11
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303642,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Koszalinie, Sądu Rejonowego w Sławnie i Sądu Rejonowego w Wałczu.
- Ocena ryzyka związanego z możliwością wystąpienia w miejscach pracy atmosfery wybuchowej budynków będących w administracji 17 WOG Koszalin.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń dydaktycznych na strzelnicę wirtualną w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Koszalinie
- "Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich w Koszalinie na rok 2025"
- Dostawa medycznych artykułów dydaktycznych oraz sprzętu medycznego
- "Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Zwycięstwa w Koszalinie - od skrzyżowania z ul. Grodzką do skrzyżowania z ul. Połtawską"
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów Sądu Okręgowego w Warszawie
- Usługa wywozu odpadów stałych z Aresztu Śledczego w Poznaniu, Oddziału Zewnętrznego w Poznaniu oraz Magazynów w Baranowie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów administrowanych przez Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
- ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW
- 394/2025 Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 (na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy) wraz z ich zagospodarowaniem.
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Zaręby Kościelne"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.