Og³oszenie z dnia 2025-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00214071/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
DZP.261.26.2025 - ¦wiadczenie us³ugi realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "Euroguidance Network Meeting” w dniach 27-28 maja 2025 r. w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010393032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@frse.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.frse.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.26.2025 - ¦wiadczenie us³ugi realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "Euroguidance Network Meeting” w dniach 27-28 maja 2025 r. w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c50e320-a9b2-4cad-a8b7-bc07030fc106
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00214068
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obs³ugiwanych przez FRSE.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://frse.ezamawiajacy.pl/pn/frse/demand/208995/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730 z pó¼n. zm.).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym* – tylko za po¶rednictwem Platformy prowadzonej w ramach Marketplanet OnePlace, dostêpnej pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
4. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: 1) drog± elektroniczn±: dzp@frse.org.pl; 2) poprzez Platformê prowadzon± w ramach Marketplanet OnePlace, dostêpn± pod adresem: https://frse.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wczytania na Platformê lub wp³ywu na adres e-mail.
6. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga: a) podania adresu email Wykonawcy, b) utworzenia has³a, c) zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Marketplanet OnePlace oraz jego akceptacjê, d) zapoznania siê oraz akceptacji informacji o przetwarzaniu danych osobowych, e) wyra¿enia zgodny na kontakt telefoniczny na wskazany przy rejestracji konta numer telefonu w celu weryfikacji danych oraz uruchomienia konta, a tak¿e w procesie jego obs³ugi w celu zapewnienia wsparcia technicznego przez Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna ale wymagana w celu ¶wiadczenia us³ugi. U¿ytkownik ma prawo cofn±æ zgodê w ka¿dym czasie.
7. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawcy umieszczonej na Platformie w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych”. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 pod numerem tel. +48 22 25 72 223), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
8. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce komunikacjê pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, okre¶lone zosta³y w ust. 9.
9. Zgodnie z art. 67 p.z.p., Zamawiaj±cy podaje nastêpuj±ce wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy: 1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 Kb/s (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe); 2) komputer pc/mac z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; 3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta np. MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, MS Edge; 4) zainstalowana bezp³atna wersja oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_2020 lub u¿ycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://frse.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z tre¶ci± SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.26.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "Euroguidance Network Meeting” w dniach 27-28 maja 2025 r. w Warszawie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie koordynatora projektu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ 3 us³ugi, ka¿da polegaj±ca na zorganizowaniu wydarzenia w formule stacjonarnej dla minimum 80 uczestników typu: konferencja/kongres/spotkanie biznesowe. Warto¶æ ka¿dej z us³ug wynios³a co najmniej 80 000 z³ brutto (w przypadku, gdy warto¶æ umowy zosta³a okre¶lona w walucie innej ni¿ z³oty, przeliczenie nast±pi wg ¶redniego kursu z³otego og³oszonego przez Prezesa NBP i obowi±zuj±cego w dniu podpisania umowy na realizacjê us³ugi).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pk t 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W ka¿dym czasie obowi±zywania Umowy Strony s± uprawnione do dokonania nieistotnych zmian Umowy, za które Strony traktuj± zmianê inn±, ni¿ zmiana istotna zdefiniowana w art. 454 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 2019 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ tre¶ci Umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy. Zakres zmian uregulowany jest w Za³±czniku nr 2 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://frse.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:35
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê (z zastrze¿eniem art. 110 ust.2 p.z.p.), w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych: tak¿e w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sêkocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyñski, woj. maz. - nr postêpowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku u¿ytkowym przy ul. M³ynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacj± w systemie "zaprojektuj i buduj".
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.26.2025 - ¦wiadczenie us³ugi realizacji konferencji w formie stacjonarnej pt. "Euroguidance Network Meeting" w dniach 27-28 maja 2025 r. w Warszawie.
- Kompleksowa organizacja i obs³uga jednodniowej konferencji otwieraj±cej projekt pn. Akademia Bezpieczeñstwa Kolejowego ABK II
- Zorganizowanie dwudniowej sesji wyjazdowej dla studentów Polsko-Amerykañskiej Szko³y Biznesu Program Executive MBA w dniach 13-14 czerwca 2025
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego pracowników WFO¦iGW we Wroc³awiu
- "Integracja Za³ogi GPW"
- "Us³uga organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.