Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wytwórnia Filmów Fabularnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wffwroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wffwroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06629e61-17c6-4d7b-b6f0-abc6a8571b971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06629e61-17c6-4d7b-b6f0-abc6a8571b97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
3.2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod główny: 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Kody dodatkowe:
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania (Prace demontażowe, prace budowlane i odtworzeniowe, Instalacja centralnego ogrzewania)
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne (Kanalizacja deszczowa i sanitarna)
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne (Instalacja hydrantowa, instalacja wodociągowa)
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków (Sieć kanalizacji sanitarnej)
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: Przedmiotowe zadanie jest zamierzoną przez Zamawiającego całością. Podział na części w opinii Zamawiającego groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Brak podziału na części nie wpływa na ograniczenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
3.5.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące prace fizyczne opisane w przedmiarze robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę;
3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia, do których odnosi się wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
3.5.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.
3.6. Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną i wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p, w związku z art. 131 ustawy P.z.p.
3.7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 24.02.2025r. o godzinie 09:00 przy portierni w budynku głównym oraz na dzień 28.02.2025r. o godzinie 10:00 przy portierni w budynku głównym.
3.8. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
a. dokumentacja projektowa (przedmiar robót, projekt wykonawczy instalacji sanitarnych i elektrycznych, pozwolenie konserwatorskie) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
b. pozwolenie konserwatorskie
3.9. Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad.
3.10. Wszyscy użytkownicy, w tym osoby niepełnosprawne powinny móc korzystać z przedmiotu zamówienia.
3.11. Podział na etapy realizacji przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na etapy, które będą uzgodnione z Zamawiającym oraz z użytkownikami poszczególnych pomieszczeń, w tym wynajmowanych przestrzeni. Planowane jest, że pierwszy etap obejmie część piwniczną, a kolejne kondygnacje będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z ustaleniami z użytkownikami budynku. Harmonogram zostanie dostosowany do specyfiki obiektu, aby minimalizować zakłócenia w codziennym funkcjonowaniu budynku (s.13 Projektu Wykonawczego). Zamawiający wymaga jednak, by prace obejmujące poziomy piwniczne w budynkach A, B i C oraz wykonanie prac związanych z zasilaniem zestawu hydroforowego, aparatów grzewczych oraz siłowników przepustnicy, zostały zakończone nie później niż do dnia 30.11.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2212548,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4280400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2212548,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alba Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac sanitarnych związanych z remontem instalacji c.o. i wod.-kan.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2212548,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-29 do 2026-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa napojów alkoholowych do punktów gastronomicznych przy Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
- DOSTAWA OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO - UZUPEŁNIENIE
- Remont drogi wojewódzkiej nr 384 w miejscowości Jodłownik od km 9+400 do km 9+800
- Świadczenie usług developerskich oraz usług serwisu informatycznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego narzędzi OncoReports, OncoIndi i MedStream Designer.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.