Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091045/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00110067/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00119392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00127339/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00136699/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00141329/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012” w Ujeździe przy ul. Rokicińskiej 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08dcaa50-4a90-4f50-9845-09ae566dbd6b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012” w Ujeździe przy ul. Rokicińskiej 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08dcaa50-4a90-4f50-9845-09ae566dbd6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja kompleksu boisk sportowych Orlik w Ujeździe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIF.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569770,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Wymiana opraw oświetlenia boisk sportowych (boisko do piłki nożnej i boisko do koszykówki) w Ujeździe”, która obejmuje m.in.:a) Wymianę istniejących opraw oświetleniowych na zintegrowane oprawy LED – 16 szt. na boisku do piłki nożnej i 8 szt. na boisku do koszykówki wg lokalizacji wskazanej w dokumentacji technicznej;
b) Wykonanie niezbędnych prób i pomiarów;
c) Wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 40611,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II „Wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej boiska do piłki nożnej”, która obejmuje m.in.:a) Demontaż bramek do piłki nożnej;
b) Rozebranie nawierzchni z trawy syntetycznej i podkładu wraz z wywozem i utylizacją;
c) Montaż nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wklejeniem linii boiska;
d) Montaż zdemontowanych bramek;
d) Wykonanie wszelkich innych robót towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności określonych w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 529159,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29999,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29999,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG PROJEKT RADOSŁAW GWIAZDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090027045
7.3.3) Ulica: Zakładowa 87D/2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-402
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29999,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369774,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369774,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nakal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972062185
7.3.3) Ulica: Wczasowa 8
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
7.3.5) Kod pocztowy: 26-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369774,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UJAZD
- "Partnerstwo na rzecz zrównoważonej mobilności miejskiej i ograniczania emisji gazów cieplarnianych w Subregionie Kędzierzyńsko-Strzeleckim" zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie otworów studziennych nr 1 i 2 ujmujących wodę podziemną z utworów górnojurajskich w miejscowości Ujazd na terenie działki 601/4 obręb Ujazd, gm. Ujazd, powiat tomaszowski
- Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Ujeździe na działce nr ewid. 440/1 w ramach inwestycji pn. Wykonanie otworu studziennego nr 2 na działce nr 440/1 obręb Ujazd wraz z modernizacją (...)
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
- "Budowa przepompowni ścieków dla Szkoły Podstawowej w Mietkowie oraz Publicznego Przedszkola w Mietkowie"
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.