Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112720/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99
1.5.2.) Miejscowość: Radków
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-135
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34354 11 20 wew. 21
1.5.8.) Numer faksu: 34 354 11 20 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkow@radkow.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b50d62b-b6c2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b50d62b-b6c2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064760/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Radków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:Część 1: Dostawa fabrycznie nowego: a)ciągnika rolniczego, b)wuko zawieszanego na podnośnik traktora (wysokociśnieniowej maszyny do czyszczenia kanalizacji) c)wozu asenizacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 11 - 13 do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 510000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Świerków, Bałków, budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków (dla max. 300 RLM) w miejscowości Bałków, oraz budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radków w formule zaprojektuj i wybuduj.a)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świerków z podziałem na odcinki:-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 1068 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0237T na działce numer 85, obręb Kwilina,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 976 m w ciągu drogi gminnej Nr 002997T na działce numer 666, obręb Kwilina,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 836 m w ciągu drogi gminnej Nr 002996T i Nr 003026T na działkach numer 554, 769, obręb Kwilina,b)budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bałków z podziałem na odcinki:-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 340 m w ciągu drogi gminnej Nr 002982T na działce numer 595, obręb Bałków,-odcinek kanalizacji sanitarnej o długości około 1308 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0233T na działce numer 618, obręb Bałków,c)budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków (dla max. 300 RLM) w miejscowości Bałków na działce numer 461, obręb Bałków, gmina Radków,d)budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radków, na działkach numer 2041, 2989, obręb nr 0010 - Radków, o średnicy 160 mm i długości około 97,43 m z rur PEHD. Zamówienie obejmuje:-sporządzenie projektów architektoniczno-budowlanych i uzyskania dla nich wynikających z przepisów prawa wszelkich opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń dla całości przedmiotu zamówienia we wszystkich branżach, -uzyskanie pozwoleń na budowę lub dokonanie niezbędnych zgłoszeń po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego dla całości przedmiotu zamówienia, -sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla całości przedmiotu zamówienia, we wszystkich branżach,-wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych dla całości przedmiotu zamówienia, -zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji zarówno dla kanalizacji sanitarnej, jak i kontenerowej oczyszczalni ścieków, -przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchów technologicznych oraz badań wymaganych dla wykonanej kontenerowej oczyszczalni ścieków, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni ścieków do użytkowania,-przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchów technologicznych oraz badań wymaganych dla wykonanej kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej, a także przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem kanalizacji sanitarnej do użytkowania, -wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz niezbędnych instrukcji obsługi i konserwacji kontenerowej oczyszczalni ścieków wraz ze wszystkimi urządzeniami technicznymi i technologicznymi dla całości przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”, odrębnie dla każdego elementu przedmiotu zamówienia tj. budowy kontenerowej oczyszczalni ścieków i budowy kanalizacji sanitarnej, oraz jako roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. Zamówienie to obejmuje między innymi:-sporządzenie map do celów projektowych,-sporządzenie projektów architektoniczno - budowlanych,-sporządzenie projektów wykonawczych,-sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,-sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),-sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami,-uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,-uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów,-kompleksowe wykonanie robót montażowych, budowlanych i instalacyjnych wraz z dostawą materiałów na podstawie w/w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,-kamerowanie kanałów kanalizacji sanitarnej,-przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji,-sporządzenie niezbędnych protokołów z pomiarów wykonanych urządzeń, instalacji, technologii i prób rozruchowych. Wszystkie roboty powinny być zrealizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzgodnioną dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10, 20, 21 do niniejszej SWZ, oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 18 do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
4.5.5.) Wartość części: 6540000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 3: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Brzeście, Kossów, Dzierzgów i Bieganów oraz modernizacja ujęcia wody w miejscowości Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej: a)budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Dzierzgów i Bieganów na odcinku sieci wodociągowej o długości około 1885 m w ciągu drogi powiatowej Nr 0243T na działce numer 309, obręb Bieganów,b)modernizacja ujęcia wody w miejscowości Radków, na działce numer 984, obręb Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej(w formule zaprojektuj i wybuduj),c)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Brzeście, na działkach numer 42, 43, obręb nr 0003 – Brzeście, o średnicy 125 mm i długości około 360,46 m z rur PEHD wraz z likwidacją istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 90 mm,d)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kossów, na działce numer 136/1, obręb nr 0006 - Kossów, o średnicy 160 mm i długości około 656,3 m z rur PEHD,e)budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kossów, na działkach numer 861, 922, obręb nr 0006 - Kossów, o średnicy 125 mm i długości około 1494,3 m z rur PEHD, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone dokumentacje projektowe stanowiące załączniki nr 14 – 17 do niniejszej SWZ, oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 i 19 do niniejszej SWZ w zakresie modernizacji ujęcia wody. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Zostały załączone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. Przedmiot zamówienia obejmuje:-tyczenie geodezyjne obiektów budowlanych,-przed przystąpieniem do wykonawstwa robót w pasie drogowym dróg powiatowych uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od Zarządcy drogi w celu prowadzenia robót – w trakcie robót przestrzegać warunków uzgodnień, -roboty ziemne (wykopy) z odwozem urobku i utylizacją (zgodnie z obowiązującymi przepisami),-przewierty – według projektów zagospodarowania terenu, -rozbiórkę i odtworzenie istniejących terenów zielonych, wjazdów na posesje, chodników, nawierzchni,-umocnienie pionowych ścian wykopów z rozbiórką, -podsypka i obsypka piaskiem rurociągów w miejscach wykopu otwartego, -ewentualne odwodnienia wykopów,-bieżącego wywozu odpadów i ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,-dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (z zestawieniem ilości i długości) wraz z informacją o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę posiadającą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę – Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót,-zasypywanie wykopów warstwami z zagęszczeniem gruntu do wymaganego współczynnika zagęszczenia, -zabezpieczenie kolizji rurociągów z istniejącym uzbrojeniem,-próby szczelności sieci wodociągowej, -dokładne uporządkowanie i rekultywacja terenu robót (z doprowadzeniem do stanu sprzed realizacji inwestycji),-koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (materiały w I klasie jakości).-W zakresie modernizacji ujęcia wody w miejscowości Radków, na działce numer 984, obręb Radków wraz z przyłączem do istniejącej sieci wodociągowej: sporządzenie map do celów projektowych, sporządzenie projektów architektoniczno - budowlanych, sporządzenie projektów wykonawczych, sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót budowlanych wraz z kosztorysami, uzyskanie akceptacji projektów w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, uzyskanie wymaganych pozwoleń, wytycznych, zezwoleń i zgód od właściwych podmiotów,4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45000000-7 - Roboty budowlane
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1950000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364087619
7.3.3) Ulica: 98B
7.3.4) Miejscowość: Wola Wiśniowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemo-Bud Przemysław Pawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260325999
7.3.3) Ulica: Redutowa 25/68
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1930000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1930000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemo-Bud Przemysław Pawlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260325999
7.3.3) Ulica: Redutowa 25/68
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1930000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI RADKÓW
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Radków - Przewóz uczniów na podstawie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług transportowych na rzecz Gminy Radków - Przewóz osób podczas imprez
- Odbudowa drogi w Ścinawce Średniej ul. Parkowa dz. nr 907/2; 857; 840; 843; 841; 846
- Remont dr. gminnej w m. Ścinawka Średnia przy ul. Westerplatte, na dz. nr. 897,904/1,906,904/2, 706/2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w celu ochrony przed szkodliwymi działaniami wody powodziowej
więcej: przetargi RADKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Remont drogi gminnej ul. Zielonej w Śmiertnym Dębie
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
- Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.