eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/370 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a22f759-6c29-4348-bde7-88105db01644

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych do AŚ w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a22f759-6c29-4348-bde7-88105db01644

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107949/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy wędlin i tłuszczy zwierzęcych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130653,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Baleron 20 kg ,2. Baleron drobiowy 450 kg ,3. Boczek wędzony parzony 30 kg ,4. Kabanos drobiowy 30 kg ,5. Kaszanka 700 kg ,6. Kiełbasa biała parzona 350 kg ,7.Kiełbasa dębicka 850 kg ,8. Kiełbasa drobiowa 900 kg ,9. Kiełbasa golonkowa 400 kg ,10. Kiełbasa krakowska parzona 200 kg ,11. Kiełbasa mortadela 1000 kg ,12.Kiełbasa mortadela z papryką 650 kg ,13. Kiełbasa mortadela z pieczarkami 650 kg ,14. Kiełbasa parówkowa 400 kg ,15. Kiełbasa szynkowa wołowa 30 kg ,16. Kiełbasa toruńska 300 kg ,
17. Kiełbasa wiejska 500 kg ,18. Kiełbasa zielonogórska 100 kg ,19. Kiełbasa zwyczajna 600 kg ,20. Kiełbasa żywiecka 200 kg , 21. Klops drobiowy – waga jednej sztuki do 100g 30 kg , 22. Kotlet drobiowy mielony – waga jednej sztuki do 100g 30 kg ,23. Mielonka drobiowa (baton drobiowy) 600 kg ,24. Mielonka wieprzowa (baton wieprzowy) 600 kg ,25. Parówki cienkie drobiowe 900 kg ,26.Parówki wieprzowe 650 kg , 27. Pasztet wieprzowy zapiekany w foremkach 650 kg ,28. Pasztetowa 650 kg ,29.Pieczeń rzymska drobiowa 650 kg ,30. Pieczeń rzymska wieprzowa 600 kg ,31. Podgardle wędzone 50 kg ,32. Polędwica drobiowa 200 kg ,33. Pulpet mięsno – warzywny 30 kg ,34. Salceson biały (włoski) 650 kg ,35. Salceson czarny 650 kg , 36. Słonina 100 kg ,37. Smalec topiony ze skwarkami i cebulą 250 kg , 38.
Stek wieprzowy 30 kg ,39. Szynka drobiowa prasowana 250 kg ,40. Szynka konserwowa 100 kg , 41. Szynka mielonka 650 kg , 42. Szynka z indyka 300 kg, 43. Szynka z indyka prasowana 30 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137185,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199825,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137185,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup, Ubój, Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661711830

7.3.3) Ulica: Zielona

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137185,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.