eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525888300

1.5.8.) Numer faksu: 525888240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/722271

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6a286d-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123644,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części pierwszej przewiduje się wymianę drzwi wewnętrznych na parterze i piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10 oraz drzwi zewnętrznych przy wejściu A do budynku.
Wymagania dotyczące drzwi wewnętrznych na parterze:
• 24 szt. drzwi pełne, gładkie: 8 szt. prawe, 16 szt. lewe
• Wymiary 2030/80 (4 szt. 2030/90, w tym 1 szt. poszerzenie z 2030/80)
• Okleina drzwi CPL w kolorze BETON JASNY
• 25 szt. ościeżnicy drzwi regulowanej (180-220 mm), wymiary 80
(4 szt. 90) okleina CPL w kolorze CZARNY MATOWY
• Demontaż: wycięcie istniejącej ościeżnicy
• Kompleksowa usługa demontażu drzwi (utylizacja starych drzwi i ościeżnic po demontażu)
• Montaż z obróbką: montaż na piankę, bez kołków rozporowych,
• Klamka w kolorze czarnym, w kształcie litery L lub C, przekrój okrągły, zamontowana na wysokości najlepiej 85 cm (dopuszczalna 80-110 cm), może posiadać łukowe zakończenie rękojeści utrudniające zaczepienie o klamkę, wyłącza się klamki w kształcie kuli
• Wkładka do zamka na klucz
Wymagania dotyczące drzwi wewnętrznych na piętrze:
• 20 szt. drzwi pełne gładkie: 18 szt. lewe, 1 szt. prawe, 1 szt. dwuskrzydłowe
• Wymiary 2030/80
• prawe wewnętrzne, pełne, wyposażone w co najmniej dwa zamki, w tym jeden zamek certyfikowany lub wkładka klasy C albo kat. 3 wg PN-EN 1627 lub równorzędne;
• dwuskrzydłowe 2 x 90 skrzydło, ościeżnica regulowana (zakres 160 mm -180 mm)
• Okleina drzwi CPL w kolorze BETON JASNY
• 19 szt. ościeżnicy drzwi regulowanej (180-220 mm), okleina CPL w kolorze CZARNY MATOWY
• Demontaż: wycięcie istniejącej ościeżnicy
• Kompleksowa usługa demontażu drzwi (utylizacja starych drzwi i ościeżnic po demontażu)
• Montaż z obróbką: montaż na piankę, bez kołków rozporowych,
• Klamka w kolorze czarnym, w kształcie litery L lub C, przekrój okrągły, zamontowana na wysokości najlepiej 85 cm (dopuszczalna 80-110 cm), może posiadać łukowe zakończenie rękojeści utrudniające zaczepienie o klamkę, wyłącza się klamki w kształcie kuli
• Wkładka do zamka na klucz
Wymagania dotyczące drzwi zewnętrznych przy wejściu A do budynku:
• 1 szt. drzwi wejściowe dwuskrzydłowe asymetryczne (90 + 60), przeszklone do połowy wysokości, lewe, aluminium ciepłe
• Szyba obustronnie bezpieczna
• Wymiary: szerokość 1500 mm, światło ościeżnicy 2000 mm
• Otwieranie zewnętrzne
• Zamykanie – samozamykacz z blokadą
• Pochwyt owalny, dwustronny
• kolor RAL 8017 brąz czekoladowy z zewnątrz, RAL 7016 szary antracyt matowy od wewnątrz
• dwa zamki
• wykonanie obejmuje kompleksową usługę demontażu (montaż i utylizacja starych drzwi po demontażu) oraz montaż nowych drzwi, wymagane powiększenie otworu drzwiowego, aby światło ościeżnicy wynosiło 2000 mm (obecnie 1970 mm)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 99863,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części drugiej przewiduje się dostawę i montaż drzwi wewnętrznych manualnych na automatyczne, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze przy wejściu B do budynku. Minimalne wymagania to:
• Szerokość konstrukcji (FW): 1375 mm
• Wysokość konstrukcji (FH): 2050 mm
• Całkowita wysokość przejścia (COH): 2050 mm
• Całkowita szerokość przejścia (COW): 1353 mm
• Długość pokrywy (CL): 3003 mm
• Otwieranie na lewą i prawą stronę
• Szyba obustronnie bezpieczna, 8 mm
• Akumulator 24V
• Rygiel elektromechaniczny, bez zamka
• Czujniki z funkcją monitorowania
• Przycisk awaryjnego otwierania
• Profil aluminiowy 160 x 8, długość: 2970 mm
• Kolor RAL 1014 słomkowo-beżowy
• Montaż wraz z demontażem i utylizacją starego systemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221230-6 - Drzwi przesuwane

4.5.5.) Wartość części: 15275,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla części trzeciej przewiduje się dostawę krzesła do ewakuacji z szafką do przechowywania w celu umożliwienia jednaj osobie ewakuację osoby z ograniczoną zdolnością poruszania się po schodach w dół w przypadku wystąpienia zagrożenia oraz konieczności skorzystania z pomieszczeń na piętrze. Minimalne wymagania to:
• 4 kółka do poruszania się po płaskich powierzchniach
• Uchwyty z przodu i z tyłu
• Pas zabezpieczający osobę siedzącą
• Podnóżek
• Udźwig do 150 kg
• Waga około 20 kg (+-5 kg)
• Konstrukcja składana
• Szafka do przechowywania
• Instrukcja obsługi

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 8506,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione z powodu przekroczenia przez cenę oferty najkorzystniejszej kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosiła 112 355,65 zł (słownie: sto dwanaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć złotych 65/100). Cena oferty najkorzystniejszej wynosiła 135 935,76 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione z powodu przekroczenia przez cenę oferty najkorzystniejszej kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosiła 18 299,37 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 37/100). Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 26 937,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA ĆWIEK HALTIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111400397

7.3.3) Ulica: UL. CHORWACKA 64/21

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 51-107

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.