Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawy mięsa oraz wędlin na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach od 1 lipca 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.8.) Numer faksu: +48 756435741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68493f49-da8c-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawy mięsa oraz wędlin na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach od 1 lipca 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68493f49-da8c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210826,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe. Szczegółowy wykaz asortymentowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210826,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210826,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210826,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410274970
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210826,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Rożnów - ekspertyza stanu dylatacji pod kątem wypływu mas bitumicznych i iniekcyjnych
- Naprawa uszkodzenia łopaty wirnika elektrowni wiatrowej na FW Majewo, FW Wicko, FW Marszewo i FW Lipniki
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego ESET Protect Enterprise ON-PREM na 700 stanowisk
- EW Wrzeszczyn, EW Włodzice, EW Kraszewice, EW Olszna - zakup i wymiana wyłączników mocy SN w polach generatorów
- EW Złotniki - odtworzenie przelewu bocznego z kaskadą po przejściu fali powodziowej
- Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze - Etap II
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Sośnicy II półrocze 2025
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.