eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. I Armii Wojska Polskiego w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330387905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-712

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 348 07 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.olejniczak@sp7koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp7.koszalin.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://sp7.koszalin.ibip.pl/public/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79fc885f-cae4-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066181/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach rządowego programu "Laboratoria Przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP7.26.1.2022.BO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141046,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 32 szt. gogli Wirtualnej Rzeczywistości (VR) z możliwością zakładania na okulary korekcyjne wraz z akcesoriami (tj. etui do przechowywania gogli, kontrolerem ręcznym, kostką do mieszanej wirtualnej rzeczywistości, skrzynia do transportowania z funkcja ładowania) i oprogramowaniem. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.1. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.1. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz w treści projektu umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 78373,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia stanowisk pracy, tj: stolików meblowych, foteli obrotowych, szafek do przechowywania gogli VR, gablot do ekspozycji 3D prac uczniów oraz tablic szkolnych. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.2. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.2. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz w treści projektu umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39121200-8 - Stoły

39141300-5 - Szafy

39154100-7 - Szafki wystawowe

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 25203,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ddostawa wirtualnego laboratorium pozwalającego na przeprowadzenie doświadczeń chemicznych w rzeczywistości wirtualnej, w skład którego wchodzą: gogle VR, dwa kontrolery VR, wbudowany komputer, ekran dotykowy, monitor dotykowy i oprogramowanie pozwalające na prowadzenie wirtualnych doświadczeń. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.3. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.3. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz w treści projektu umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

33735000-1 - Gogle

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 24471,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku tj: mikorportu, mikrofonu kierunkowego, mikrofonu dynamicznego, gimbala, statywu do kamery, maty green screen, programu do edycji i montażu materiałów wideo, oświetlenia. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.4. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.4. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz w treści projektu umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32341000-5 - Mikrofony

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 4705,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia podstawowego, tj. mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami, stacji lutowniczej, filamentu do drukarki 3D. Szczegółowy opis, wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ w tym w Załączniku nr 1A.5. do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w Załączniku nr 1B.5. do SWZ – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz Ofertowy oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projekt umowy oraz w treści projektu umowy stanowiących jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 8292,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 1 zostało unieważnione w dniu 31 maja 2022 r. na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 09:00, dnia 16 maja 2022 r. złożone zostały oferty następujących Wykonawców: TRONUS POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Max Baum Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Educarium Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy oraz Multimy Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku.
Dokonując badania ofert w Zadaniu nr 1 Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu ofert nr 1 i 6 złożonych przez firmy odpowiednio: TRONUS POLSKA SP. Z O.O. oraz Multimy Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Po dokonaniu oceny pozostałych ważnych niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 1 na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia za najkorzystniejszą ofertę uznana została oferta nr 5 złożona przez firmę Educarium Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (która uzyskała największą sumę łącznej oceny punktowej (P), tj. 96,87 pkt. (56,87 pkt. w kryterium cena ofertowa brutto (C), 30,00 pkt. w kryterium – termin realizacji przedmiotu zamówienia (T) oraz 10,00 pkt. w kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G)) jednakże cena ww. oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania http://sp7.koszalin.ibip.pl/public/ przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 1 zamierza przeznaczyć kwotę: 96.400,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa o 12.009,92 zł (12,46 %) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 1 do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34058,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34058,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34058,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Jasnosz Joanna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120303041

7.3.3) Ulica: Breń 64a

7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34058,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 3 zostało unieważnione w dniu 31 maja 2022 r. na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 09:00, dnia 16 maja 2022 r. złożona została oferta ze strony firmy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie.
W Zadaniu nr 3 cena najkorzystniejszej oferty jedynej złożonej przez firmę TRONUS POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, która uzyskała największą sumę łącznej oceny punktowej (P), tj. 100,00 pkt. (60,00 pkt. w kryterium cena ofertowa brutto (C), 30,00 pkt. w kryterium – termin realizacji przedmiotu zamówienia (T) oraz 10,00 pkt. w kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G)) przewyższa o 24.635,00 zł (81,84%) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Zadania nr 3.
Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 3 zamierza przeznaczyć kwotę: 30.100,00 zł brutto. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 3 do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie w Zadaniu nr 4 zostało unieważnione w dniu 31 maja 2022 r. na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 09:00, dnia 16 maja 2022 r. złożona została oferta ze strony firmy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie.
W Zadaniu nr 4 cena najkorzystniejszej oferty jedynej złożonej przez firmę TRONUS POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, która uzyskała największą sumę łącznej oceny punktowej (P), tj. 100,00 pkt. (60,00 pkt. w kryterium cena ofertowa brutto (C), 30,00 pkt. w kryterium – termin realizacji przedmiotu zamówienia (T) oraz 10,00 pkt. w kryterium przedłużenie okresu gwarancji (G)) przewyższa o 2.638,00 zł (45,58%) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Zadania nr 4.
Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 4 zamierza przeznaczyć kwotę: 5.787,50 zł brutto. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniu nr 4 do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9981,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10577,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9981,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9981,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.