Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozów autokarowych uczniów szkół wraz z opiekunami na teren UPP w ramach projektu „Popularyzacja nauki w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników – 2.0”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozów autokarowych uczniów szkół wraz z opiekunami na teren UPP w ramach projektu „Popularyzacja nauki w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników – 2.0”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5409e15d-9184-4329-8545-06e73fc1894a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093585/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Świadczenie usług przewozów autokarowych osób dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.: Numer projektu: POPUL/SP/0207/2024/02. Tytuł projektu: „Popularyzacja nauki w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników – 2.0”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.229.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89874,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa dotyczy przewozu uczniów ze szkoły na zajęcia odbywające się na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu i powrót uczniów do szkoły (miejsca odbioru). Adresy szkół oraz terminy Zamawiający ustalać będzie na bieżąco z wykonawcą z zależności od zgłoszeń szkół biorących udział w projekcie.
2. Szacunkowa liczba transportów:
a. 3 – do szkoły mieszczącej się w obrębie do 10 km od granic miasta Poznania,
b. 10 – do szkół mieszczących się w obrębie do 50 km od granic miasta Poznania,
c. 19 – do szkół mieszczących się w obrębie do 100 km od granic miasta Poznania,
d. 7 – do szkół mieszczących się w obrębie pow. 100 km od granic miasta Poznania.
3. Zamawiający planuje 2-3 kursy w miesiącu z wyłączeniem okresów wakacyjnych tj. mc-a lipca i sierpnia. Jednorazowy wyjazd trwać będzie maksymalnie 9 godzin.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i długości tras kursów w miesiącu oraz doboru wielkości autokaru, w przypadku zmiany ilości zgłoszeń szkół biorących udział w projekcie.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników wyjazdu pojazdami, które:
a. spełniają wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
b. posiadają aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC, AC, NNW;
c. spełniają wszystkie wymogi bezpieczeństwa;
d. są prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe do prowadzenia danego typu pojazdów,
e. posiadające sprawną klimatyzację oraz nawiew grzewczy, w zależności od panującej temperatury.
6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca dysponował następującymi pojazdami, niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
a. autokarami z ilością miejsc (A1) od 12 do 20 osób (rok produkcji nie starszy niż 2016);
b. autokarami z ilością miejsc (A2) od 21 do 30 osób (rok produkcji nie starszy niż 2016);
c. autokarami z ilością miejsc (A3) od 31 do 50 osób (rok produkcji nie starszy niż 2016);
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi posiadał ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024 poz. 728 ze zm.).
8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opracowanych standardów ochrony małoletnich zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802).
9. Z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy przewozu dzieci i młodzieży, zgodnie z powyższą ustawą Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kierowcy zostaną zweryfikowani w ww. Rejestrze przez Zamawiającego.
10. Dane kierowców:
a) numer PESEL,
b) nazwisko,
c) nazwisko rodowe,
d) pierwsze imię
e) imię ojca
f) imię matki
g) data urodzenia
niezbędne do zweryfikowania w rejestrze wymienionym w ust 9 Wykonawca dostarczy w dniu zawarcia umowy.
11. W przypadku awarii technicznej pojazdu w czasie realizacji zamówienia, niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy lub innej przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie przejazdu powstałej z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii lub przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży w trybie natychmiastowym. W sytuacji kiedy Wykonawca nie jest w stanie usunąć awarii lub przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży w trybie natychmiastowym, zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu (autokar) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, w czasie do 3 godzin od momentu stwierdzenia nieużyteczności środka transportu zamówienia lub innej przeszkody uniemożliwiającej kontynuowanie podróży. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
12. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za posiadanie wszelkich niezbędnych dokumentów służących do prawidłowej realizacji przewozów.
13. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o planowanym wyjeździe za pośrednictwem poczty e-mail na podstawie druku Zlecenie wykonania wyjazdu, stanowiącym załącznik do umowy. Maksymalny dopuszczalny czas niezbędny do przygotowania wyjazdu to 5 dni roboczych, od pierwszego dnia następującego po dniu zgłoszenia wyjazdu (dokonanego do godziny 15:00 dnia poprzedzającego) do dnia poprzedzającego datę wyjazdu. Czas niezbędny do przygotowania pojazdu stanowi kryterium oceny ofert.
14. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował pojazdem w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo skorzystać z usług innego przewoźnika . W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej, o której mowa w Umowie oraz zobowiązany będzie do zwrotu różnicy pomiędzy ceną określoną w umowie a poniesionymi kosztami przez zamawiającego.
15. Zamawiający informuje, że podane ilości wyjazdów są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi dla Zamawiającego. Rzeczywista ilość wyjazdów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne maksymalne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty maksymalnej wartości brutto zawartej umowy.
16. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
17. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, polegającej na zwiększeniu liczby wyjazdów do 15%, w przypadku większego rzeczywistego zapotrzebowania, które wyniknie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
18. Cena jednostkowa za zamówione dodatkowe przewozy autokarowe na warunkach prawa opcji będzie taka sama jak dla zamówienia podstawowego.
19. Ceny dla przewozów, muszą być tak skalkulowane, aby jednoznacznie obejmowały wszelkie koszty związane z realizacją umowy.
20. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wszyscy pracownicy, którzy są zatrudniani bezpośrednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, którzy będą wykonywać czynności związane bezpośrednio z realizacją zamówienia (tj. kierowcy) byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 ze zm.). Każda godzina wykonywanej usługi przez każdego pracownika Wykonawcy lub Podwykonawcy powinna być realizowana w ramach umowy o pracę. Sposób weryfikacji zatrudnienia takich osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ (Załącznik nr 1 – projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europa Bus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770004960
7.3.3) Ulica: Krotowskiego16a/1
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100332,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelowa- cateringowa, transportowa i szkoleniowa na potrzeby organizacji szkolenia terenowego ukierunkowanego na identyfikację i metody eliminacji gatunków inwazyjnych ''.
- Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2025" - II postępowanie
- Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Bielawa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa transportu autokarem 38 osób z UWM w Olsztynie do Lloret de Mar w Hiszpanii i z powrotem w dniach 7-15 września 2025r.
- Świadczenie usług autokarowego przewozu osób.
- Wykonanie kompleksowej usługi organizacji i przeprowadzenia dwóch siedmiodniowych wyjazdów (6 noclegów)
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.