eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceWykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 412 31 81

1.5.8.) Numer faksu: 32 45 11 696

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@woloizol.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woloizol.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069110

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie załadunku, wywozu i składowania niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-606de438-29a9-4c6b-b8ce-53a1cfb6a260

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055574/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie usług w zakresie wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych oraz załadunku, wywozu i zagospodarowania innych odpadów wytwarzanych w WOLOiZOL w Gorzycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2025/SAG/TPBN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269195,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i składowanie odpadów w postaci niesegregowanych odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01) - Zadanie nr 1 .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 152000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i składowanie odpadów w postaci żużla, popiołów paleniskowych i pyłów z kotłów (kod odpadu 10 01 01) powstających w procesie spalania miału węglowego - Zadanie nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 104850,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (kod odpadu 16 02 13*) - Zadanie nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 525,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci baterii i akumulatorów ołowiowych (kod odpadu 16 06 01*) - Zadanie nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 375,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21* i 20 01 23* zawierających niebezpieczne składniki (kod odpadu 20 01 35*) - Zadanie nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 345,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* i 20 01 35* (kod odpadu 20 01 36) - Zadanie nr 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 3450,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) - Zadanie nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 5580,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci urządzeń zawierających freony (kod odpadu 20 01 23*) - Zadanie nr 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 5b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2070,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykling Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575797

7.3.3) Ulica: Rybnicka 155

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykling Południe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575797

7.3.3) Ulica: Rybnicka 155

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Gorzycach działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej:
Zadania nr 3 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (kod odpadu 16 02 13*) zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W dniu 14.03.2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej postępowania plik z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla Zadania nr 3: 567,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożenia ofert, to jest do dnia 14.03.2025 r. do godziny 08:00 dla Zadania nr 3 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (kod odpadu 16 02 13*) zostały złożone dwie oferty:
1) Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. , UL. RYBNICKA 155, 44 - 310 RADLIN dla Zadania nr 3 – cena oferty brutto: 75,60 zł ;
2) Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 8, 87 - 100 Toruń dla Zadania nr 3 – cena oferty brutto: 22 680,00 zł .
Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. dla Zadania nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp (oferta zawiera rażąco niską cenę), a Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o. o. dla Zadania nr 3 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków dla najkorzystniejszej oferty dla Zadania nr 3 o kwotę: 22 113,00 zł brutto.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 3 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń zawierających niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (kod odpadu 16 02 13*) zostaje unieważnione.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Gorzycach działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 4 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci baterii i akumulatorów ołowiowych (kod odpadu 16 06 01*) zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W dniu 14.03.2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej postępowania plik z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla Zadania nr 4: 405,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożenia ofert, to jest do dnia 14.03.2025 r. do godziny 08:00 dla Zadania nr 4 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci baterii i akumulatorów ołowiowych (kod odpadu 16 06 01*) zostały złożone dwie oferty:
1) Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. , UL. RYBNICKA 155, 44 - 310 RADLIN dla Zadania nr 4 – cena oferty brutto: 54,00 zł;
2) Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 8, 87 - 100 Toruńdla Zadania nr 4 – cena oferty brutto: 16 200,00 zł.
Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. dla Zadania nr 4 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp (oferta zawierają rażąco niską cenę), a Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o. o. dla Zadania nr 4 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków dla najkorzystniejszej oferty to jest dla Zadania nr 4 o kwotę: 15 795,00 zł brutto.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 4 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci baterii i akumulatorów ołowiowych (kod odpadu 16 06 01*) zostaje unieważnione.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Gorzycach działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 5 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* zawierające niebezpieczne składniki (kod odpadu 20 01 35*) zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W dniu 14.03.2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej postępowania plik z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, to jest: dla Zadania nr 5: 372,60 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożenia ofert, to jest do dnia 14.03.2025 r. do godziny 08:00 dla Zadania nr 5 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* zawierające niebezpieczne składniki (kod odpadu 20 01 35*) zostały złożone trzy oferty, jak niżej:
1) Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. , UL. RYBNICKA 155, 44 - 310 RADLIN dla Zadania nr 5 – cena oferty brutto: 54,00 zł ;
2) Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 8, 87 - 100 Toruń (dla Zadania nr 5 – cena oferty brutto: 16 200,00 zł;
3)Oferta Wykonawcy nr 3: Eko – Glob Przedsiębiorstwo Komunalne Kuczaty Janusz, ul. Raciborska 37, 44 – 362 Bełsznica dla Zadania nr 5 – cena oferty brutto: 351,00 zł .
Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. dla Zadania nr 5 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp (oferta zawierają rażąco niską cenę).
Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o. o. dla Zadania nr 5 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków dla najkorzystniejszej oferty, to jest: dla Zadania nr 5 o kwotę: 15 827,40 zł brutto.
Oferta Wykonawcy nr 3: Eko – Glob Przedsiębiorstwo Komunalne Kuczaty Janusz dla Zadania nr 5 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył w przewidzianych terminach przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 5 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* zawierające niebezpieczne składniki (kod odpadu 20 01 35*) zostaje unieważnione.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Gorzycach działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej:
Zadania nr 6 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* i 20 01 35* (kod odpadu 20 01 36)
zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W dniu 14.03.2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie internetowej postępowania plik z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, to jest z dla Zadania nr 6: 3 726,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożenia ofert, to jest do dnia 14.03.2025 r. do godziny 08:00 dla Zadania nr 6 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* i 20 01 35* (kod odpadu 20 01 36) zostały złożone trzy oferty, jak niżej:
1) Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. , UL. RYBNICKA 155, 44 - 310 RADLIN dla Zadania nr 6 – cena oferty brutto: 540,00 zł;
2) Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o., ul. Filomatów Pomorskich 8, 87 - 100 Toruń dla Zadania nr 6 – cena oferty brutto: 81 000,00 zł;
3)Oferta Wykonawcy nr 3: Eko – Glob Przedsiębiorstwo Komunalne Kuczaty Janusz, ul. Raciborska 37, 44 – 362 Bełsznica dla Zadania nr 6 – cena oferty brutto: 3 510,00 zł).
Oferta Wykonawcy nr 1: RECYKLING POŁUDNIE SP. Z O.O. dla Zadania nr 6 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp (oferta zawiera rażąco niską cenę).
Oferta Wykonawcy nr 2: PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o. o. dla Zadania nr 6 przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków dla najkorzystniejszej oferty, to jest dla Zadania nr 6 o kwotę: 77 274,00 zł brutto.
Oferta Wykonawcy nr 3: Eko – Glob Przedsiębiorstwo Komunalne Kuczaty Janusz dla Zadania nr 6 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, gdyż Wykonawca nie złożył w przewidzianych terminach przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie w części dotyczącej Zadania nr 6 - Załadunek, wywóz i utylizacja odpadów w postaci zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21*, 20 01 23* i 20 01 35* (kod odpadu 20 01 36) zostaje unieważnione.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykling Południe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575797

7.3.3) Ulica: Rybnicka 155

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Recykling Południe Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575797

7.3.3) Ulica: Rybnicka 155

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.