eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleśnaŚwiadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów o kodach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.: Skratek o



Ogłoszenie z dnia 2025-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów o kodach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.: Skratek o

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Pleśnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851745712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pleśna 240

1.5.2.) Miejscowość: Pleśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkplesna@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad751f32-9165-428a-a652-3c0712a1b925

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia lub odzysku odpadów o kodach, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.: Skratek o

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad751f32-9165-428a-a652-3c0712a1b925

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069956/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór piasku i skratki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179279

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2.2025.ZGK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów o kodach, zgodnych
z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów, tj.:
skratek o kodzie 19 08 01 w szacowanej ilości: 24 Mg (ton) pochodzących z oczyszczalni ścieków
w Rzuchowej i zawartości piaskowników o kodzie 19 08 02 w szacowanej ilości: 14 Mg (ton).
1. Ilość skratek do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: około 24 Mg±30% oraz ilość piaskowników do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: około 14 Mg±30%. Podana ilość skratek i piaskowników, jest ilością szacunkową, a Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości skratek i piaskowników, jednak nie więcej niż o 30%,
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie odszkodowawcze.
2.Realizacja zamówienia odbywać się z zachowaniem wymogów określonych przepisami prawa
tj. w szczególności:
1) Ustawą zdnia14 grudnia 2012r.o odpadach(t.j.Dz.U.z2023r.poz.1587zezm.),
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.z2024r.poz.54).
3) Ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.
z 2021 r. poz.2151, z 2022 r. poz. 2687).
3.Odbiór, załadunek, ważenie, transport i zagospodarowanie skratek i piaskowników odbywać się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku kontenerami KP 15 lub KP 30, należącymi do Wykonawcy.
4.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:
zapewnienia własnego transportu do odbioru skratek i piaskowników z oczyszczalni ścieków
w Rzuchowej, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, ze zm.) zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. Posiada aktualne zezwolenie (decyzję) na prowadzenie działalności
w zakresie unieszkodliwiania/ odzysku skratek i piaskowników.
5. Wywóz skratek i piaskowników odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże niezbędne dokumenty Zamawiającemu.
6. Transport winien być prowadzony zgodnie z zasadami prawa o ruchu drogowym w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie lub wypadnięcie odpadu ze środka transportu. W przypadku wypadnięcia odpadu Wykonawca winien bezzwłocznie zabezpieczyć teren zgodnie z przepisami BHP i przepisami o ruchu drogowym oraz niezwłocznie uporządkować teren i przywrócić go do stanu pierwotnego. Pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku takiego zdarzenia ponosi Wykonawca.
7. Po odebraniu przez Wykonawcę, skratek i piaskowników od Zamawiającego pełna odpowiedzialność za nie, przechodzi na Wykonawcę.
8. Potwierdzenie przyjęcia skratek i piaskowników odbywać się będzie każdorazowo w oparciu
o karty przekazania odpadu potwierdzoną pod wzglądem ilościowym, na podstawie dowodu ważenia, przez Wykonawcę.
9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu oferty sposób unieszkodliwienia lub odzysku skratek i piaskowników. Zamawiający nie dopuszcza zmiany sposobu unieszkodliwienia lub odzysku skratek i piaskowników na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45338,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45338,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45338,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIR Monika Chwajoł Sp. z o.o., 30-218 Kraków, ul. Czeremchowa 2a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8772474468

7.3.3) Ulica: Czeremchowa 2a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-218

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45338,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.