Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159716/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00159777/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00167190/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00170056/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21ce3ed8-a4f3-42dd-80df-46311490cb161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21ce3ed8-a4f3-42dd-80df-46311490cb16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020759/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyberbezpieczny Samorząd” jest realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160975,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż na podwoziu/przyczepie i uruchomienie agregatu prądotwórczego.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności:
a) dostawa i montaż Zestawu,
b) prawidłowe podłączenie Zestawu do istniejącej instalacji Zamawiającego,
c) wykonanie uziemienia oraz wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z Zestawu zgodnie z jego przeznaczeniem,
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych jeżeli są wymagane, zgód oraz pozwoleń jakie musi posiadać Zamawiający chcąc użytkować Zestaw w danej lokalizacji,
e) regulacja nastaw i optymalizacja parametrów pracy Zestawu,
f) uruchomienie i rozruch próbny Zestawu (termin musi być pisemnie, odpowiednio wcześniej ustalony z Zamawiającym),
g) przekazanie po jednym egzemplarzu instrukcji montażu, instrukcji obsługi oraz instrukcji postępowania na wypadek awarii Zestawu w formie papierowej i jednego egzemplarza w formie elektronicznej,
h) świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją Zestawu zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii,
2.2 . Agregat z funkcją autostartu z automatyką SZR jak i możliwością pracy manualnej - parametry:
a) zabudowa agregatu - atmosferyczna, przystosowana do użytkowania „na zewnątrz”, odporna na oddziaływanie warunków atmosferycznych takich jak deszcz, śnieg, oblodzenie, silne nasłonecznienie.
b) typ agregatu-trójfazowy, 400/230 V, 50 Hz, cos φ=0,8 o stabilności napięcia +-1%
c) moc agregatu minimum: Moc maksymalna ESP 88,0 kVA / 70,0 kW, - Moc znamionowa PRP: 80,0 kVA / 64,0 kW
d) zasilanie paliwem płynnym – olejem napędowym,
e) zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 l lub zapewniający czas pracy przy obciążeniu 80 procent na pełnym zbiorniku minimum 8h ciągłej pracy (w trakcie ostatecznego przekazania zbiornik musi być napełniony przynajmniej w 75 procentach)
g) przystosowany do pracy ciągłej przy zmiennym obciążeniu,
h) system autostartu agregatu, przy zaniku napięcia sieciowego w budynku Urzędu jak i możliwość przełączenia agregatu do pracy manualnej na potrzeby drugiego budynku,
i) zestaw (w tym agregat) musi być fabrycznie nowy, rok prod. 2024 – wersja wyciszona.
j) agregat ma spełniać normy: ISO 9001:2015, Dyrektywy Elektromagnetycznej 2014/30/UE, Dyrektywy Niskonapięciowej 2014/35/UE, Dyrektywy Hałasowej oraz spełniać wymagania normy emisji spalin Stage V, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi maszyn mobilnych.
k) Wyposażenie: Drzwi dostępu serwisu zamykane na klucz, zintegrowana ładowarka akumulatorów, Układ podgrzewania bloku silnika, Gniazda przyłączeniowe wyprowadzone na zew. obudowy.
l) Komputer (sterownik) umożliwiający kontrolowanie min. : temperatury, obrotów silnika, czasu pracy, zbiornika paliwa, temperatury silnika, pobieranej mocy, napięcia.
m) Przyczepa homologowana dostosowana do agregatu z regulowanymi podporami.
n) Zamawiający dopuszcza przełącznik zasilania automatyczny i ręczny o mocy 125 A (zamiast 160A).
2.3 Montaż i instalacja:
a) Miejsce posadowienia agregatu (przyczepy) przy ścianie budynku głównego (wejście tylne) w odległości ok. 20 m od lokalizacji rozdzielni głównej (przód budynku). W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych (w tym m.in. montażu i podłączenia Układu SZR na ścianie budynku do istniejącej instalacji w budynku, przeprowadzenia niezbędnych kabli zasilających i sterujących od układu do agregatu oraz instalacji szybkozłączy przy agregacie – z tyłu budynku oraz wszystkich niezbędnych elementów zestawu ) mających na celu możliwość podłączania i odłączania agregatu do układu SZR a po odłączeniu agregatu przetransportowania go do budynku zapasowego.
b) Miejsce postojowe agregatu przy drugim budynku zamawiającego zlokalizowane jest w odległości 10m od rozdzielni głównej budynku. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania przyłącza do agregatu przy rozdzielni głównej (skrzynka stojąca naziemna bezpośrednio przy rozdzielni) wraz z montażem przełącznika sieć agregat manualnego 3 pozycyjnego (przełączanie sieć – agregat przez tzw. „0”) i niezbędnymi złączami i osprzętem.
3. Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
4. Do przedmiotu zamówienia musi być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów zapewnienia bezpieczeństwa. Instrukcja obsługi musi zostać przekazana Zamawiającemu w dniu odbioru sprzętu w wersji papierowej i na nośniku cyfrowym w formacie pdf.
5. Wykonawca wyposaży urządzenie w paszport techniczny. Paszport będzie zawierał następujące informacje: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwa producenta i datę produkcji. Dokument ten powinien posiadać także rubryki przeznaczone dla dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu i konserwacji.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w SWZ. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych.
8. W zaoferowaną przez Wykonawcę cenę przedmiotu zamówienia wliczone winny być wszystkie, bez wyjątku, koszty związane zarówno z dostawą, montażem/instalacją, uruchomieniem, dostarczeniem wszystkich niezbędnych do prawidłowej pracy podzespołów i elementów, które gwarantują spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów i funkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202152,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy Power Systems sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8952267909
7.3.3) Ulica: A. Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENERGY POWER SYSTEMS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ENERGY POWER SYSTEMS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202152,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.