Og³oszenie z dnia 2025-04-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00285854/01 - Wynik z dnia 2025-06-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI PODKARPACKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY IM.PROF.EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ¯URAWICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ró¿ana 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166723740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wpsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wpsp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6559d4e3-24f0-4989-bb37-6e0c64ae074a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00212921
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039247/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych Portalu e–Us³ugi SmartPZP.
2. System jest dostêpny na pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) • Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11 • Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek • system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP • zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) • w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web • oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
2.U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
3.Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
4.U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu.
5.W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia@wpsp.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
6.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
7.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Systemu.
8.W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: WPSP. DZP-383 /2/ 2025.
9.Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
10.Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy, ul. Ró¿ana 9, 37-710 ¯urawica, tel. (16) 672 37 40-42
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy jest Pan Florian Ams z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi za pomoc±: adres e-mail f.ams@wpsp.pl, tel.: (16) 672 37 40-42, wew. 394.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± PZP w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem aplikacyjnym wykorzystywanym przez Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy (znak postêpowania: WPSP. DZP-383/2/2025), prowadzonego z zastosowaniem przepisów ustawy PZP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
• osoby i podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie ustawy PZP
• podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem ¶wiadcz± na jego rzecz us³ugi np. serwisowe, informatyczne, a tak¿e Podkarpackie Centrum Medyczne w Rzeszowie SPZOZ zapewniaj±ce obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem centralnej platformy zakupowej.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres prowadzenia postêpowania w zakresie udzielenia zamówienia, a nastêpnie dla celów archiwalnych przez okres wynikaj±cy z przepisów kancelaryjno–archiwalnych obowi±zuj±cych administratora.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy PZP i konieczne do przyst±pienia do postêpowania. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy PZP i mo¿e ni± byæ brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu i odrzucenie oferty.
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
- prawo dostêpu do danych osobowych,
- prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do ¿±dania sprostowania danych osobowych, z tym ¿e, skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
- prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, ani nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPSP.DZP-383/2 /2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad zintegrowanym oprogramowaniem AMMS/InfoMedica wykorzystywanym przez Zamawiaj±cego Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w ¯urawicy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia
• ¶wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem aplikacyjnym zgodnie z zakresem modu³ów wymienionych w Za³±czniku nr 1 do OPZ.
• wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w zakresie dotycz±cym istniej±cych funkcjonalno¶ci, objêtych niniejsz± Umow±, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub przepisów prawa wewnêtrznie obowi±zuj±cych wydanych na podstawie delegacji ustawowej,
• usuwanie b³êdów krytycznych i zwyk³ych oprogramowania,
• wprowadzanie zmian wynikaj±cych ze zmiany przepisów prawa,
• udostêpnianie aktualizacji oprogramowania oraz nowych wersji,
• zapewnienie dostêpu do systemu zg³oszeñ (CHD),
• zapewnienie dostêpu do serwera FTP z aktualnymi wersjami oprogramowania aplikacyjnego,
• mo¿liwo¶æ zg³aszania propozycji modyfikacji i rozwoju oprogramowania.
3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie zamówienia po terminie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy. Wznowieniem zamówienia jest wykonywanie po raz kolejny tych samych us³ug przewidzianych w pierwotnej umowie.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
CENA OFERTY – waga kryterium 100 % , którego warto¶æ punktowa zostanie wyliczona wg wzoru:
PC = [ C min : C n ] x 100 % x 100
gdzie:
PC– ocena punktowa za kryterium/ilo¶æ punktów/,
C min – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu,
Cn - cena brutto badanej oferty,
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± obowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± w postêpowaniu uzna ofertê, która nie podlega odrzuceniu, zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê niewykluczonego z postêpowania, oraz która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów w kryterium oceny ofert.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium oceny ofert, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
5. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
6. Obliczenia dokonane zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z ogólnie przyjêtymi zasadami matematyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacji potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy- stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ sporz±dzony w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).2) O¶wiadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ sporz±dzony w formie elektronicznej (opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z w³a¶ciwych rejestrów. Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia orygina³u pe³nomocnictwa lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Pe³nomocnictwo winno wskazywaæ datê jego wystawienia oraz okres, na który zosta³o udzielone. Brak tego okresu Zamawiaj±cy odczyta jako pe³nomocnictwo wystawione na czas nieokre¶lony. Pe³nomocnictwo powinno posiadaæ tak± sam± formê jak oferta, tj. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w formie elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 o braku podstawa wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru Wykonawcy w postêpowaniu) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
- zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
- okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
- czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 .Zmiany umowy zosta³y zawarte w § 14.2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na nastêpuj±cych warunkach:
a. zmian w umowie w przypadku nabycia przez Zamawiaj±cego licencji na korzystanie z dodatkowych modu³ów Oprogramowania Aplikacyjnego, zmianie mo¿e ulec zakres modu³ów wskazanych w umowie oraz wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy,
b. zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w szczególno¶ci zmiany okresów rozliczeniowych,
c. zmian w umowie, które bêd± mog³y byæ dokonane z powodu zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4. Wykonawcy przys³uguje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia, w przypadku wzrostu wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowanego przez GUS, na nastêpuj±cych zasadach:
a. zmiana wynagrodzenia nast±pi w oparciu o Miesiêczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego /¼ród³o GUS www.stat.gov.pl/. Zmiana wynagrodzenia nast±pi w oparciu o warto¶æ wzrostu tego wska¼nika w minionych miesi±cach obowi±zywania Umowy pocz±wszy od pierwszego miesi±ca trwania umowy lub pierwszego miesi±ca po ostatniej waloryzacji.
b. pierwsza zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy;
c. zmiana wynagrodzenia nie mo¿e nastêpowaæ czê¶ciej, ni¿ co 6 miesiêcy;
d. w sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci uprawniaj±cych do zmiany wynagrodzenia, Wykonawca winien z³o¿yæ Zamawiaj±cemu do rozpatrzenia pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci dotycz±cych okresu, za który waloryzacja ma nast±piæ:
- wniosek powinien zawieraæ wskazanie odpowiedniego wska¼nika GUS, bêd±cego podstaw± takiego ¿±dania wraz z potwierdzeniem, ¿e nast±pi³a jego zmiana uzasadniaj±ca ¿±danie, co stanowiæ bêdzie potwierdzenie wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia;
- ponadto wraz z wnioskiem nale¿y podaæ dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2025 poz. 277), osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie przedmiotu umowy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± umowy.1A) wymóg jak w pkt 1 nie dotyczy osób dzia³aj±cych przy realizacji zamówienia ze strony wykonawcy w ramach dzia³alno¶ci gospodarczej.
INNE PRZETARGI ¯URAWICA
- ZAKUP BILETÓW MIESIÊCZNYCH DLA UCZNIÓW DOJE¯D¯AJ¡CYCH DO SZKÓ£ ORAZ BILETÓW ULGOWYCH NA TERENIE GMINY ¯URAWICA W 2026 ROKU
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy ¯urawica w sezonie zimowym 2025/2026
- "Sukcesywne dostawy ¶wie¿ych warzyw i owoców "
wiêcej: przetargi ¯URAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga Utrzymania Modu³u Archiwizacji Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej.
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Odnowienie subskrypcji i us³ugi wsparcia technicznego producenta dla urz±dzeñ Barracuda.
- ¦wiadczenie us³ug serwisu konserwacji aktualizacji i utrzymania w ramach outsourcingu informatycznego wdro¿onego dla Zamawiaj±cego oprogr. KSAT 2000i wraz z mDok i dla MOPS oprogr. KSAT 2000i.
- Opieka serwisowa oraz powdro¿eniowa dla oprogramowania XPRIMER eksploatowanego przez UKW w Bydgoszczy na okres 12 miesiêcy
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie objêcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/26 TP/2025.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





