eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 - wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53703e8a-c19b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045595/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja historycznej części miasta -etap2-wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7727365,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) BRANŻA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLA
a) Projekt zagospodarowania terenu i układu drogowego.
W pierwszym etapie zakłada się realizację zagospodarowania terenu w ramach branży architektonicznej i drogowej w zakresie wskazanym graficznie w załączniku oznaczonym jako Zakres I Etapu Załącznik nr 9 do SWZ. W tym zakresie wykonać należy wszystkie wskazane w projekcie utwardzenia, chodniki, drogi wewnętrzne, miejsca parkingowe oraz wszystkie elementy małej architektury takie jak: opaski wokół budynku, pochylnię dla niepełnosprawnych, murki oporowe z siedziskami, skarpę, kratki zabezpieczające zieleń na skarpie, niskie ogrodzenie przed frontem budynku.
b) Prace przy budynku.
W pierwszym etapie zakłada się realizację wszystkich robót budowlanych wskazanych w projekcie, z wyłączeniem robót wykończeniowych w części projektowanych pomieszczeń, które zrealizować należy w tzw. „ stanie deweloperskim”, a więc bez finalnego wykończenia w zakresie: wierzchniej warstwy posadzkowej ( gresu), tynków, okładzin ścian z gresu, sufitów podwieszonych, parapetów wewnętrznych, stolarki drzwiowej wewnątrz wydzielonych przestrzeni ( poza stolarką drzwiową zamykającą te pomieszczenia, którą należy zamontować). Powierzchnie przeznaczone do realizacji w stanie tzw. „ deweloperskim zobrazowano na załączniku graficznym jako załączniki nr 10, 11,12, 13 do SWZ, i są to:
Poziom piwnic:
POMIESZCZENIA: P.-01, P.-01A, P.-01B, P.-02, P.-03, P.-03, P.-04, P.-05, P.-06, P.-07, P.-08, P.-10, P.-11, P.-12, P.-13, P.-15
Poziom parteru:
POMIESZCZENIA: P.08, P.09, P.09A, P.09B, P.10, P.11, P.11A, P.11B, P11.C, P.12, P.13, P.14
Poziom piętra:
POMIESZCZENIA : P.1.4, P.1.5, P.1.6
Poziom poddasza:
POMIESZCZENIA: P.2.1, P.2.2, P.2.3, P.2.4

2) BRANŻA SANITARNA
a) Projekt zagospodarowania terenu – INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
W ramach pierwszego etapu realizacji inwestycji wykonać należy wszystkie zaprojektowane instalacje w stanie kompletnym. Są to:
• przyłącze wodociągowe;
• przyłącze kanalizacji sanitarnej;
• przyłącze kanalizacji deszczowej;
• przyłącze ciepłownicze pomiędzy kotłownią kontenerową a budynkiem;
• instalacja gazowa doziemna od punktu redukcyjno – pomiarowego do kotłowni kontenerowej.
b) Budynek – INSTALACJE WEWNĘTRZNE
• wewnętrzne instalacje wod – kan;
• wewnętrzna instalacja p.poż.;
• instalacja c.o.;
• instalacja c.t.;
• instalacja wentylacji mechanicznej;
• kontenerową kotłownię gazową wraz z instalacją wewnętrzną w kotłowni.
W ramach realizowanych prac w branży sanitarnej wyłącza się z zakresu robót i nie są objęte przedmiotem zamówienia:
• montaż systemu klimatyzacji VRV;
• montaż pomp ciepła w kotłowni kontenerowej;
• montaż kanałów wentylacyjnych w kuchni wraz z anemostatami wyporowymi;
• montaż kanałów wentylacyjnych w restauracji;
• montaż centrali wentylacyjnej dla obsługi kuchni;
• montaż centrali wentylacyjnej dla obsługi restauracji;
• montaż agregatu chłodniczego dla centrali wentylacyjnej do obsługi restauracji;
• montaż wentylatora wywiewnego dachowego do wywiewu z okapów kuchennych;
• montaż grzejników w wybranych pomieszczeniach realizowanych w stanie „deweloperskim – zgodnie z załącznikami nr 10, 11,12, 13 do SWZ.

3) BRANŻA ELEKTRYCZNA
a) Projekt zagospodarowania terenu – INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
W ramach pierwszego etapu realizacji inwestycji wykonać należy:
• budowę linii zasilającej YKYs 5x16 dł. 120 mb do zasilenia kotłowni kontenerowej;
• budowę linii kablowej YKY 5x6 dł. 170 mb od istniejącego słupa ŻN do słupów: 12, 13,14,15,16,17,18,19,20;
• montaż wyżej wymienionych słupów wraz z oprawami oświetleniowymi oświetleniowych.
• Część linii kablowych do podłączenia fotowoltaiki oraz część naziemnej instalacji fotowoltaicznej
W tym etapie realizacji inwestycji wyłącza się z zakresu robót i nie są objęte przedmiotem zamówienia:
• Część linii kablowych do podłączenia fotowoltaiki oraz ładowarek samochodowych, jak również naziemnej instalacji fotowoltaicznej;
• linii kablowych oraz montażu słupów i opraw do oświetlenia parku przy ul. Dworcowej, na działce nr ewidencyjny 3/12.
b) Budynek - INSTALACJE WEWNĘTRZNE
W ramach tego etapu inwestycji należy wykonać:
• Montaż linii zasilającej 2YAKY 4x120 dł. 20 mb i rozdzielnicy pomiarowej TL w korytarzu z głównym wyłącznikiem prądu DPX 250A.
• W rozdzielnicy pomiarowej TL dla pierwszego etapu montujemy zabezpieczenia przedlicznikowe jak ujęto w warunkach technicznych zasilania. Po zabudowaniu urządzeń elektrycznych w kuchni i uruchomieniu fotowoltaiki w drugim etapie Inwestor wystąpi o zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu.
• Montaż instalacji odgromowej, instalacji elektrycznych wraz z osprzętem: gniazdka, wyłączniki, przełączniki, oprawy ewakuacyjne wszystkich pomieszczeniach zgodnie z dokumentacja techniczną.
• Montaż wszystkich opraw oświetleniowych z wyłączeniem pomieszczeń realizowanych w tzw. „ stanie deweloperskim” zgodnie z załącznikiem graficznym nr 10, 11,12, 13 do SWZ.
W tym etapie realizacji inwestycji wyłącza się z zakresu robót i nie są objęte przedmiotem zamówienia:
• układania przewodów oraz
• montażu opraw oświetlenia iluminacyjnego obiektu.

4) BRANŻA TELETECHNICZNA
a) Zakresem podstawowym etap 1 objęte jest wykonanie:
• w zakresie instalacji OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI LAN jest wykonanie sieci okablowania strukturalnego wraz z Głównym Punktem Dystrybucyjnym szafami teleinformatycznymi, trasami kablowymi i gniazdami przyłączeniowymi. Zakres prac zawiera również wykonanie okablowania LAN dla urządzeń CCTV, SKD i SSWIN.
• w zakresie instalacji SYSTEMU KONTROLI DOSTEPU jest wykonanie przejść systemu SKD wraz z osprzętem i okuciami zgodnie z dokumentacja projektową.
• w zakresie instalacji SYSTEMU SSWIN jest wykonanie okablowania systemu. Dostawa montaż i uruchomienie urządzeń będzie wykonane w kolejnym etapie.
• w zakresie instalacji SYSTEM TELEWIZJI DOZOROWEJ jest wykonanie okablowania systemu. Dostawa montaż i uruchomienie urządzeń będzie wykonane w kolejnym etapie.
• w zakresie instalacji ODDYMIANIA jest wykonanie kompletnego systemu oddymiania klatki schodowej K2 zgodnie z dokumentacją techniczną.
• w zakresie instalacji System RTV DVBT SAT jest wykonanie kompletnego systemu RTV tj masztu wraz z antenami, okablowanie i montaż gniazd.
• w zakresie instalacji Kanalizacji TT jest wykonanie kanalizacji teletechnicznej zewnętrznej wraz z przyłączeniem do operatorów zewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową.
W tym etapie realizacji inwestycji wyłącza się z zakresu robót i nie są objęte przedmiotem zamówienia:
• w zakresie instalacji - URZĄDZENIA AKTYWNE. Dostaw, montażu i uruchomienia urządzeń aktywnych wraz z centralą telefoniczną zgodnie z dokumentacja projektową;
• w zakresie instalacji C – SYSTEM KD;
• w zakresie instalacji D – SYSTEM SSWIN. Dostaw, montażu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zgodnie z dokumentacją techniczna oraz uruchomienie i konfiguracja.
• w zakresie instalacji E – SYSTEM CCTV . Dostaw, montażu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zgodnie z dokumentacją techniczna oraz uruchomienie i konfiguracja.
• w zakresie instalacji G – SMS. Dostawa montażu urządzeń systemu zarządzającego systemami bezpieczeństwa tj. CCTV, SKD, SSWIN oraz konfiguracja i wykonanie wizualizacji.
• w zakresie instalacji H – SYSTEM AUDIO VIDEO. Dostaw montaż wraz z konfiguracją urządzeń systemów:
o Digital Signage;
o audio video sali wielofunkcyjnej;
o audio video sali narad i pokoi spotkań;
o system nagłośnienia BGM.
5. Podstawowe informacje dotyczące zadania inwestycyjnego:
1) Nieruchomość położona w Sierpcu przy ul. Dworcowej, obręb 0001 Sierpc, jednostka ewidencyjna: 142701_1 Sierpc, powiat sierpecki, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka numer 3/14; 3/45; 3/12 i 3/31.
2) zadanie inwestycyjne ma na celu przystosowanie pomieszczeń i budynku dworca PKP do wprowadzenia funkcji publicznych i administracyjnych.
[Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Rozdziale VII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12730500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budexpol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 610024190

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 50

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.